![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat het Legion de Belgen zouden mee willen op missie als zijn niet 100% zeker zijn dat ze bekwaam zijn en voldoende ervaring hebben om te overleven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 |
Gouverneur
|
![]() Wat maakt het nu uit wie de krachtigste bom heeft, maak er toch gewoon meer ...
![]() Nee, effe serieus, 't is duidelijk wat aan't gebeuren is ... regeringen spelen onder één hoedje. Ze kunnen nu alletwee hun volk achter zich winnen om te investeren in nieuwe wapens ... niet dat deze ooit gebruikt zullen worden ... maar als je de bevolking bang genoeg maakt dan krijgen ze dat wel klaar om deze wapens te maken ... de enige winnaar in dit spel zijn de wapenfabricanten ... zowat de grootste industrie ter wereld ... ga maar eens na welke leiders in de wereld (en hun gevolg) er banden hebben met de wapenindustrie ![]()
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill, nu kan ik je dus een bron geven die aangaf dat de coalitie troepen dus juist voor een aanval zoals wij hier beschreven doodsbang zijn.
In terzaken van gisteren kwam men dus even uitleggen dat een aanslag in de nauwe vaargeulen met eenvoudige middelen de grootste angst is van alle legeroverheden En zij zeggen dan nog dat zelfs een aanslag op een koopvaardijschip of oorlogsbodem in de vaargeulen van het Suez kanaal of naar de andere doorvaartgeulen naar de binnenzeeën bijna niet te verhinderen is als hij goed geplant en uitgevoerd word, maar wel alle verdere militaire acties in Irak lam legt. Denk nu wel dat het Hoofd van de Belgische en Nederlandse marine wel ietsjes beter geïnformeerd is en ietsjes meer kent van strategie dan jij. Het is ook daarom dat er nu weer Belgische en Nederlandse schepen daar opnieuw gaan vegen en controleren. In de hoop er een aanslag te kunnen verijdelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat spreek ik toch nergens tegen. Ik spreek enkel jou beweringen tegen en die gaan niet over landen of terreurgroeperingen met genoeg geld en middelen die mijnenvelden kunnen aanleggen. Jij hebt het over jezelf op 1 bootje met een ton en explosieven en een ballon met een touw. Dat is het enige wat ik tegenspreek, voor de laatste keer, jou beweringen spreek ik enkel tegen en niet dat schepen door mijnen ed kunnen beschadigd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ballon komt van mij, Illwill. Daar niet van.
Maar je beweerde wel degelijk dat een zelfbouw mijn geen US oorlogsschip kan beschadigen. Terwijl iedereen met 2 werkende hersencellen en geen Illwill in een wijwatervat attitude heeft, toch duidelijk zit dat een goed voorbereide aanslag met een "sleep" mijn best wel een berg schade kan aanrichten. Zonder een halfslachtige zelfmoordaanslag te zijn. En dan nu beste kijkers, zet ik Kanaal Anaal af. Deze topic is voor mij gesloten.
![]() |
#1207 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als die mijn perfect op het goede moment en zich op de juist plaats bevind kan hij schade aanrichten, maar dat spreek ik niet tegen. Vandaar dat ik ook al 100x gezegt heb dat ik niet tegenspreek dat schepen niet immuun zijn voor ontploffingen of wat dan ook. Het gaat om de beweringen die ik tegenspreek. Was de bewering simpelweg dat een mijn een schip kan beschadigen? Idd, nee! Citaat:
Citaat:
Al je goed zou lezen wat ik zeg zou het je heel wat moeite besparen.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 november 2007 om 14:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill als je ook maar iets van schepen zou af geweten hebben, dan zou je weten dat een schroef elk opgevangen touw opwindt als een spoel en dus de sleepmijn zelf naar zicht toe trekt. Daarom dat het dan ook sleepmijn noemt, niet omdat ze door een schip naar een ander schip word gesleept, maar omdat het schip ze zelf naar haar meest kwetsbare plaats sleept.
en hoe ik die mijn in de buurt van het schip krijg, wel dat moet ik niet doen, ik zoek enkel de zeeweg op die het schip moet afleggen en leg de mijn daar als wachter. Maar je hele aanval was idd niet tegen wat we hier postte, maar ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens nog iets waar ik nu eigenlijk pas aan denk.
De snelheid van een langeafstandsraket is 885km per uur, die van een F14 1470km/u op lage hoogte en 2500km/u op grote hoogte. Het is dus weldegelijk veel makkelijker een raket neer te halen dan een F14. Voor iemand die bij de luchtmacht heeft gediend is dat wel een grote flater zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En als je de mijn legt zal hij niet op zijn plaats blijven drijven ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer het nog eens...
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo moet een Nimtz klasse nooit verwachten in het Panama-kanaal of op de grote meren in Canada. En weet ieder kind dat je slechts twee mogelijkheden hebt om in de middelandse zee te geraken en één om op de zwarte zee te kunnen komen. En een schip dat naar Australie opstoomd, maar geen duidelijke eindbestemming heeft, nee daar kan je idd eeuwig naar zoeken, maar zo'n schip val je dan ook niet aan. En een schip op weg naar China vinden is idd ook onbegonnen werk. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe groot is jou bommetje? De lotto winnen is even makelijk in dit geval. Ik heb het je al ooit gevraagt...ik ben Bush en heb vandaag een vloot uitgestuurt naar...hoe weet jij dat ik vandaag een vloot heb laten vertrekken en hoe weet jij waar naartoe?
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah maar de amerikaanse schepen hebben ook mensen op het dek staan die de wacht houden. Dus opnieuw, wat is het verschil. Komt nog bij dat jij zei dat de amerikanen het bootje nooit konden zien omdat het zich perfect kon verbergen achter de golfslag...dit is voor belgen niet anders...leg dus uit... EN nachtkijkers konden niet gebruikt worden op zee...dus welke oude technieken die wel gebruikt kunnen worden hebben de belgen?
Laatst gewijzigd door illwill : 15 november 2007 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
einde discussie dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, je hebt het over doorgangen van enkele km`s breed en jij wil dat ze op jou mijntje van 1 meter op 1 varen in deze doorgang...sorry, veel geluk is dit ja, geen zekerheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees jij eigenlijk ooit wat Jantje en Maddox etc. schrijven? Het lijkt er in elk geval niet op. In het engels zeggen ze dergelijke dingen over mensen als Illwill : "He's not the sharpest knife in the drawer". “His men would follow him anywhere, but only out of morbid curiosity.” “Works well when under constant supervision and cornered like a rat in a trap.” “He sets low personal standards and then consistently fails to achieve them.” “He has a talent for making strangers immediately.” “He brings a lot of joy whenever he leaves the room.” “Gates are down, the lights are flashing, but the train isn’t coming.” “If he were any more stupid, he’d have to be watered twice a week.” “It’s hard to believe he beat 1,000,000 other sperm to the egg.” “Some drink from the fountain of knowledge; he only gargled.” “The wheel is turning, but the hamster is dead.” ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |