![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij geldt gewoon over naar de interpretatie van "er zal wel een verklaring voor zijn" of "het zijn vervalsingen" gewoonweg omdat je het niet mogelijk acht. Een grove vegissing.
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 | |
|
![]() Citaat:
Geloven in complotten of niet geloven in complotten en hoeveel het er zijn is geen punt. We zijn op massale wijze leugens wijsgemaakt via de reguliere media. We moeten de feiten bekijken en zelf onze conclusies trekken in plaats van te geloven in een mainstream media die het establishment volgt. En dan zal je zien dat er zeer weinig klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=988
Alweer een deadline gepasseerd waarin er niets wezenlijks is gebeurd. Of hebben de aliens zich overslapen? Is hun hyperdrive kapot? Staat hun uurwerk niet op GMT? Wie zal het zeggen? Pindar, Exodus? Enige verklaring voor het opmerkelijke feit dat de alien invasion er niet gekomen is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 'feiten' die jij (of je buik) wél verkiest te geloven, worden blijkbaar geselecteerd op 2 criteria : - Staan ze op de conspiracy website die ik wel leuk vind en die in de mode is? - Komen ze grotendeels overeen met mijn onwankelbare vooroordelen? Het FEIT dat die conspiracy websites en de goeroes die daarop van leer trekken constant door de mand vallen, gedebunked worden en waarbij hun motieven steeds weer om blijken te $$ draaien, wordt vakkundig genegeerd. Net zoals het FEIT dat je nooit of te nimmer een bewijs kan aanbrengen voor jouw 'feiten' dat ook maar half overtuigend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat een staged alien invasie kan gebruikt worden, maar ik denk dat dat nog even zal duren tenzij de zaken echt beginnen te versnellen. Hier van een gechannelde bron: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 | |
|
![]() Citaat:
En dat er geen bewijs is voor het feit dat we leugens verkocht worden ligt aan jouw oogkleppen die je aan hebt.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 september 2008 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 | |
|
![]() Citaat:
Maar ze komt eraan, wees daar maar zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en je hoeft niet zo meteen van stang te lopen op die term 'vervalsingen' ... dat is slechts één mogelijkheid Citaat:
vandaar dat het me sterk interesseert zeker ? moest ik mijn kost nu verdienen met het 'ontmaskeren' van dat soort spul dan zou ik je nog gelijk kunnen geven bovendien is dat dan nog een flutargument daar ik net het omgekeerde kan beweren... daar jij er rotsvast allemaal in gelooft _'k peins dat dat zelfs een wensdroom is _ zie jij in zowat alles waar enigsinds een 'reukje' aan zit onmiddellijk ufo's, aliens, geesten, complots, nwo etc |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in zowat alles de meest onwaarschijnlijke zaken eerst gaan zien omdat diezelfde (onbetrouwbare) mainstream er met geen woorden over rept of het afdoet als verzinsels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach vandaar dat de Walen dat angstvallig proberen te rekken ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 |
Vreemdeling
|
![]() Amai.
Ik heb er drie uur over gedaan om de hele thread te lezen en alle gekheid op een stokje: Denken die conspiracy-theorists nu echt dat heel de wereld, alle media incluis, geregeerd worden door een overkoepelend orgaan dat bepaalt wat wel en wat niet mag worden getoond. Denkt u nu echt dat er een gemeenschappelijk doel is dat stelt dat de status quo moet behouden worden? Len kan het niet eens worden over non-events als BHV. Laat staan dat men dingen zoals het bestaan van buitenaardse intelligentie geheim kan worden. Niets blijft geheim, alles lekt uit. En alle 'bewijs' dat believers aanhalen: sorry, het overtuigt echt niet. Ik zeg niet dat er geen buitenaards leven bestaat, ik zeg dat de huidige stand van zaken geenszins bewijst dat het effectief bestaat. Believers zijn net zo erg als katholieken of moslims: geloven zonder zich vragen te stellen. UFO als religie. U kan beweren dat wetenschap evengoed een dogma is, maar het is wel het eige dogma dat zichzelf steeds weer in vraag durft te stellen. Het is ook het enige dogma dat continu vooruitgang boekt. Ik hoef u het verschil in de evolutie van het wereldbeeld van religieuze mensen (god) en wetenschappers (oerknal - miss meer - LHC - ...) niet uit te leggen. Is er teveel vertrouwen in wetenschap? Neen, er is nooit te veel vertrouwen in wetenschap. De wetenschappelijke manier van denken is de enige die waarheid brengt. Waarheid die kan onderuitgehaald worden, net door de toepassing van wetenschappelijke technieken. Waarheid die nooit vaststaat. Gaan we dus ooit de absolute waarheid kenne? Neen, want die bestaat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1236 | |
Banneling
|
![]() Vele amerikanen geloven inderdaad in UFO's, 911-theorien, de voedzaamheid van mcdonalds menu's, ....
Maar ze geloven wel in nog meer : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 23 september 2008 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 |
|
![]() Het lekt ook uit. Zie de disclosure project van ex-miltairen en piloten die over UFO's getuigen. Je argument houdt geen steek.
Het lekt uit maar het publiek wil het niet geloven zolang het niet van een officiele bron komt. Zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#1238 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het wordt niet geloofd, want men gelooft het niet. Ik heb hier maar 1 antwoord op: Bewijs het. Bewijs het met bewijs dat niet bestaat uit wollige verklaringen van sensatiezoekers. bewijs het met foto's die niet zo onduidelijk of wazig zijn dat je er alles in kan zien. Bewijs het met officiële documenten die niet gefabriceerd zijn. bewijs het met harde, wetenschappelijke feiten, die niet ontsproten zijn aan het brein van een amateur-astroloog met een werkloosheidsuitkering en teveel tijd. Zo simpel is het. jij beweert dat heel de mainstream-media het establishment dient. Bewijs het, bewijs mij dat er ooit een vergadering is geweest, een rondzendbrief een mondelinge afspraak, weet ik veel, waaruit blijkt dat we dom worden gehouden. Het is dus heel simpel: bewijs me op onweerlegbare wijze dat je gelijk hebt. Zolang je dit niet kan is jouw theorie geen hol waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | ||
|
![]() Citaat:
Wat versta jij dan onder uitlekken? Dat het met veel tralala aangekondigd wordt in de mainstream media met hulp vanuit officiele hoek? DAt zal nooit gebeuren. Citaat:
http://video.google.nl/videoplay?doc...60900218&hl=nl
Laatst gewijzigd door exodus : 25 september 2008 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 |
|
![]() Hier de getuigenis van Clifford Stone die nog voor het leger in de U.S gewerkt heeft die zegt dat er minstens 57 verschillende types buitenaardsen al gekend zijn.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=14195
![]() |