![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeft daarom niet op straat te zijn hé. Maar dat is hun probleem, niet het mijne.
![]() |
![]() |
#1242 |
Burger
|
![]() Waarom zouden mensen het risico nemen om in een illegaal circuit te kopen als er voldoende legale verkoopspunten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kopers moeten dan ook minder risico nemen onder de baan.
![]() |
![]() |
#1244 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Zal niet anders kunnen.
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst willen ze het legaal, dan weer illegaal.
![]() |
#1247 |
Burger
|
![]() Echt niet, Mambo, je hebt gewoon niet de nodige capaciteiten om op een verantwoorde wijze een legaal cannabisverkooppunt te runnen. Een verkoper als jij kan alleen maar overleven op een illegale markt die niet moet concurreren met een gereguleerde markt ... en dan nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal mij een zorg zijn allemaal. Tenslotte heb ik alles of niks dankzij mensen als jullie. Als de toestand gelegaliseerd is dan speelt de markt zoals hij kan spelen, niet volgens de catechismus. En als we toevallig onder de duiven kunnen schieten van de concurrent op één of andere manier, dan zal dat zo zijn. En als we illegaal een beetje veel meer dan het officiële gedeelte kunnen in het zwart verkopen, dan gaan we dat niet laten liggen hé. Het vrij verkrijgen van hun drugs is tenslotte in eerste instantie de wens van de gebruikers nietwaar. Kost wat kost. Tussendoor heb ik nu al een gans pak klanten die steevast meer kopen dan toegelaten, natuurlijk verkopen die dat voor een stukje overal verder door. Het begint te lopen als een trein. De Turken willen nu ook al komen leveren. Daar zijn die Nederlanders niet zo blij mee. Wordt vervolgt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 november 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 |
Banneling
|
![]() H o p e l o o s ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Groen, de partij die tegen vuile lucht is, maar voor het inhaleren van pure verbrande bladeren en soortgelijke, pleit in het parlement voor meer repressie ... in de gevangenissen.
Niet dat die gevangenen verslaafd zijn hoor!! Neen, ze kopen de sipiers om, omdat ze weten dat die sukkelaars hun pree al zo laag is. En de drugs die dan binnen kunnen komen, nemer ze er maar bij voor de lol. link: http://www.gva.be/nieuws/politiek/ stukje tekst uit de link: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kent ge mij nog van op het forum? Ik zou je eens iets willen vragen. Met jouw kontakten met Holland en met de Turken. Ken je niemand die de loverboy van mijn maitresse (ze bedriegt mij, de ontrouwe sloor) eens kan bijwerken? Laat mij de prijs maar weten. Niet dat ik je beticht van kontakten met het milieu hoor, want jij bent een "legale dieler", maar jij hebt wel ogen in je kop en je kent wellicht wel iemand, die dan iemand anders kent ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1254 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Minister
|
![]() Het komt nochtans in de buurt.
![]() |
#1256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
|
![]() zoals de "cleane" zieltjes die elke dag hun pak sigaretten moeten kopen, of elk weekend hun wekelijkse dosis alcohol in het café moeten opdoen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |