![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij HLN weten ze al dat ze hun krant anders niet kwijt krijgen.
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is een detail. In een psychotische geest kan het wellicht van essentieel belang zijn. Wellicht is er geen goede reden voor zijn vlucht vooruit.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Banneling
|
![]() De mensen toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door jones : 30 januari 2009 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Banneling
|
![]() Haal die fucking foto weg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben mij bewust van die uitvinding. Maar de relevantie hiervan?
![]() |
![]() |
#1249 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ik kritisch genoeg ingesteld ben om het verschil te zien tussen zin en onzin van HLN en andere media.
![]() |
#1250 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, DDD valt hier wel wat van zijn voetstuk hé? Het werpt een nieuw licht op de rationaliteit en het evenwicht van zijn andere, soms uiterst originele standpunten...
Los van dit geval begin ik te vermoeden dat er achter de giftige commentaren van sommigen, het per sé naar beneden willen halen van wat voor velen heilig is, niets meer dan ordinaire jaloezie zit. Het nukkige kindje dat uit het paradijs verjaagd is kan het niet hebben dat andere kindjes er nog wel inzitten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat de opmerking interessant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel ja, in één van de nieuwsberichten stond toch dat hij z'n haar gekleurd had.
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nu eerlijk zijn eh: ik zou daar dolgraag eens mee praten, en proberen de logica van de irrationaliteit te achterhalen. Ik denk ook niet dat die afstand voor een psychotische geest een detail is.
![]() |
![]() |
#1255 |
|
![]() Schrijf ermee, zorg dat hij je op zijn bezoeklijst zet en ga erheen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
|
![]() Uhuh. Maar waarom zeg jij "tip: kleurshampoo"?
![]() |
![]() |
#1258 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen enkel levend wezen is heilig/niet heilig. Heilig zijn is een uitvindsel. Een waardeoordeel van een groepje mensen.
Kinderen zijn in staat tot de meest afgrijselijke misdaden. Meer dan volwassenen. De pleger van de feiten was trouwens zelf een kind, jong-volwassene, adolescent.
![]() |