![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is helemaal niet wat daar staat en Paulus weet dat maar al te goed. Dat jij uit volslagen onwetendheid en uit een gevoel van wrok mee op zijn kar springt verbaast me niet en interesseert me nog minder, maar dat hij zoiets uit de context rukt en misbruikt om mij in diskrediet te brengen omdat hij het in de discussie niet kan halen, vind ik bijzonder teleurstellend. Ik had hem hoger ingeschat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu 400 a 500 per vrouw is nog een bijzonder getalletje. Als ik u goed versta, dan moeten al die 4 a 500 eicellen de kans gegegeven worden om uit te groeien tot een volwassen mens ? Als ik Paulus lees, dan moeten we alle 2 miljoen de juiste facliteiten geven.
![]() |
![]() |
#1243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de heiligen zijn nog steeds bezig met hun anti-vrouw campagne.
Eigen buik eerst! ![]()
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn reactie was juist aantonen dat per definitie élke zaadcel en élke niet bevruchte eicel sowieso gedoemd is om te sterven, te vergaan, kan dus nooit afbreken/vermoorden/eindigen van leven zijn! Nergens stel ik dat élke eicel en zeker niet élke zaadcel de kans moet krijgen om ooit uit te groeien tot mens, want dat is absurd. Mijn standpunt in deze kwestie is ook heel duidelijk. Ik ben vóór in bepaalde omstandigheden, NIET als alledaags verschijnsel en zeer zeker niet als contraceptie voor lui die onverantwoordelijk bezig zijn in hun seksleven,, er bestaan middelen genoeg tegenwoordig om, indien geen kind gewenst is, een zwangerschap te voorkomen, maar zoals ik al zei, er zijn uitzonderingen waar ik het dan wel mee eens ben, ik ben niet volledig anti zoals Paulus, maar heb wel begrip voor zijn standpunt en bewonder de manier waarop hij het hier 'herhaaldelijk' heeft willen 'proberen' uitleggen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 september 2009 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Parlementslid
|
![]() Ok dan.
![]() |
#1250 |
Minister-President
|
![]() Zaad- en eicellen zijn gewoon onderdelen van het organisme waardoor ze gemaakt zijn, hun DNA bestaat puur uit "een" helft van het DNA van de maker. Vanaf dat er een zaad- en een eicel samensmelten krijg je een nieuwe code, een nieuw organisme. Wanneer een gameet afsterft is dit hetzelfde als wanneer er een haar uitvalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik reageerde op dit ( ik had het dan ook geciteerd ) Citaat:
2) hij had het duidelijk over planten (zaad = bevruchte eicel bij de plant) in uw blinde haat tegen mij, kun je je misschien beter informeren
![]() |
![]() |
#1252 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou je kunnen stellen dat een vraagteken met een bijhorende vragende zin gelijk staat aan informeren ?
![]() |
![]() |
#1253 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt er duidelijk niets van begrepen. Wanneer we over het menszijn praten gaat dat wel verder dan de loutere term "mens" of "mens in wording". Het overstijgt de termen. Het is dus meer dan de term an sich. Wanneer we anderzijds de discussie moeten voeren of een "bevruchte eicel" hetzelfde is als een "zygote", dat draait dat louter om terminologie, niet meer niet minder. Gaat het je lukken dat verschil in te zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1255 |
Minister-President
|
![]() over welke vraag heb je het?
![]() |
#1256 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u een confrontatie met uw eigens chrijfsels beschouwt als laster en eerroof dan zegt dat meer over jou dan over mij vrees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 september 2009 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=733 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |