![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eigen volk wenst zich niet voort te planten en wordt in hoog tempo vervangen. Zo wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het begrip "God" zullen we maar wat laten rusten... En dat bepaalde migranten in hun eigen landen zich fantastisch voortplanten weten we ook. Spijtig van de hongersnood en de grote kindersterfte... Laatst gewijzigd door andev : 28 mei 2011 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op je knieen maar weer dus, en bedanken maar. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 mei 2011 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slecht nieuws Ebertje, jonge moslima's zien een groot gezin helemaal niet meer zitten, terwijl de tendens tot meer dan twee kinderen bij jonge Vlamingen toeneemt, en nu op uw knietjes gij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je schrik dat jij je mening zou moeten bijsturen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat jij je mening en je roze-wolkjes-wereldbeeld zou moeten bijstellen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat wil ik graag op basis van cijfers met bronvermelding. Dan wil ik dat het volledige plaatje geschetst wordt, inclusief de baten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Hoe kan ik, op m'n roze wolk, onder de palmbomen, aan m'n zwembad, met 'n glaasje Cava in de hand, m'n ploeg heeft net gewonnen (Barça-Manchester: 3-1 Oleeeee Oleee Oleee ![]() ![]() Ik denk eerder dat anti-kapitalisten 'n heleboel haat en nijd voelen bij 't idee alleen al, omdat ze dat zelf nooit zullen bezitten! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je gedachten zijn begrijpelijk. Ieder schrijft anderen de gevoelens toe die hij/zij zelf heeft. Ik denk dat anti-kapitalisten eerder gedreven worden door de enorme onrechtvaardigheid van miljoenen mensen die creperen in armoede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfverklaarde wereldverbeteraars hebben al enorm veel gedaan om miljoenen doodhongerende mensen te helpen, nietwaar? Wat heb jij zoal 'persoonlijk' gedaan tegen die 'onrechtvaardigheid', buiten op 'n forum de Spaanse inquisiteur spelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Minister
|
![]() Haat en nijd als richtinggevende emoties voor het handelen.
Hans Jansen heeft er iets over geschreven zojuist. De vraag "Hoe wordt je rijk?". Niemand meer jaloers Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook moslima's voelen niets voor al te veel kinderen, meestal blijft het bij drie of vier , een tendens die je evengoed bij Vlamingen ziet, u mag trouwens even uitleggen waarom dat overwicht aan allochtonen u zo verheugt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat anti-kapitalisten 'n heleboel haat en nijd voelen bij 't idee alleen al, omdat ze dat zelf nooit zullen bezitten!Waarom zou ik iets willen verbeteren aan de wereld? Ik heb een huis met oprit en tuin (zonder sparren), een auto, mijn kinderen kunnen naar school, ik heb proper, goed betaald werk achter een burootje, ik heb eten en stromend water, gezondheidszorg, ik kan ieder jaar mijn garde-robe vernieuwen. Welke onrechtvaardigheid? Laatst gewijzigd door artisjok : 4 juni 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |