![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Banneling
|
![]() De 10-geboden uit het Oude Testament gebruiken als graadmeter van menselijke vooruitgang... Ik neem aan dat je dat als (vrij slecht) grapje bedoelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1244 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De evolutie in technologie wordt helemaal niet gedeeld met de wereld. Alles moet top secret zijn zodat de "vijand" het niet kan afkijken. Alles moet altijd bereikt worden via oorlogen etc voor die machten. Dus ja, ik ben wel degelijk van mening dat de groei naartoe betere energiebronnen veel sneller kon verlopen.
![]() |
![]() |
#1245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan dit niet bewijzen. Maar ik weet zeer zeker dat er al lang een nieuwe energiebron kon zijn die helemaal niet schadelijk is voor onze omgeving. We are poisoning the earth. Why?
![]() |
![]() |
#1246 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is geen wereldwijde samenzwering. De brute kost om alle elementen binnen die samenzwering te controleren is groter dan al het geld op deze wereld. Mensen zullen altijd informatie lekken: een onvoorzichtige opmerking op een blog, tegen vrouw of vriend en de bal is aan het rollen Dan moet je nog rekenen op elementen daarbuiten. Hackers die je computers openbreken, andere wetenschappers die dezelfde techniek ontwikkelen, praatgrage echtgenotes, ... . Dan moet je daar nog eens de gewone kosten van het bedrijf bijdoen + de R&D voor je nieuwe energiebron. Als iemand een manier heeft uitgevonden om niet-vervuilende energie te produceren op een kost-effectieve manier dan zouden we het al lang geweten hebben. Weet je waarom? Die persoon zou de rijkste man op aarde worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het lekt, komt de angst wel aandrukken. Ik denk dat na de moord op Kennedy geen enkele president meer durft zover te gaan als Kennedy ging. En neen. Kennedy was geen heilig boontje, maar sprak wel duidelijke taal over een "samenzwering". En daar ging hij, zijn lijfwachten die als menselijk schild dienden werden teruggeroepen en iets later kennedy twee schoten in zijne bol. De eerste schuurt langs zijn oor wat dzijn vrouw al doet wegklouteren van angst. Er is wel degelijk een inquisitie geweest, waarin andere machten ALLE wetenschap tot hun eigenden, de massa verdomde en nieuwe "wetenschap" uitdeelde aan de massa. Er zijn wel degelijk machten die ons binnen hun lijnen willen houden. Binnenin hun hiërarchie. Ik kan dat dus niet bewijzen, als bewijzen voorbij die hiërarchie moet. Toch, stel ik vast wat ik zie in de wereld. En daarop bouw ik mijn mening, ik heb daar geen bevestiging voor nodig.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 11 augustus 2010 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat je geen bevestiging zoekt van je mening laat zien dat je nogal close-minded bent. Verschillende mensen zien zeer verschillende dingen in de wereld, case in point: religies. Als niemand bevestiging zocht voor zijn eigen mening dan zouden we nu in een chaos van pseudo-wetenschappelijke bullshit leven zonder één greintje waarheid om ons aan vast te klampen. Wetenschap zou zijn gestorven bij geboorte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel ben ik er heilig van overtuigd dat er wel degelijk mensen met macht bijeen kruipen om de wereld te vormen. En ik denk dat Kennedy daarin een heel goed voorbeeld is. Het hele archief kan je zelf raadplegen en je dan zelf maar eens lekker vragen stellen bij "ons systeem". Amerika de grote ... het gaat diep, heel diep. Elke staat is een schurkenstaat op zich, maar hoe zij de wereld kunnen vormen en blijven vormen... is een dure prijs die wij als burger betalen. Wij betalen belastingen, wij betalen olie, wij zijn auto verslaafd met de nieuwste snufjes, wij zijn tv en dolby surround verslaafd wat energie vraagt die ZIJ leveren. Waarom zouden ze u dan nog maar afhankelijk van energie willen maken als het meer dan de helft van hun inkomen symboliseert? Stel ik hier de verkeerde vragen, zoja... bewijs mij eens dat ik mij geen vragen mag stellen bij al het bovenstaand vernoemd.
![]() |
![]() |
#1250 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet zeker dat er deals achter de rug van de burger worden gemaakt. Iedere staat in de menselijke geschiedenis had ettelijke dingen op zijn kerfstok staan. Maar een global conspiracy achter de rug van ieder mens zonder één substantieel lek of één staat die zich ertegen keert? I think not. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik verdoezel ook mijn praktijken niet zodat de burger het niet zou zien. Ik heb Kennedy zijn moord naar boven gehaald als "bewijs" van geruchten. Deze geruchten kwamen van een AMERIKAANSE PRESIDENT. Maar dat negeer je. Hoe kan ik dan verder gaan over die samenzwering als het mekka van argumentatie (Kennedy aldus) genegeerd wordt door je?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 12 augustus 2010 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1254 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#1255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Roeien met de spaden die we hebben en blijven gaan. Maar het is overduidelijk dat onze huidige energiebronnen niet de juiste zijn. Het is een zelfvergiftiging. It's poisoning our earth man/dude!
![]() |
![]() |
#1256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zelfs indien, kan het heel goed gaan over de Mafia.
![]() |
![]() |
#1257 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1258 |
Banneling
|
![]() 420yeahbaby heeft absoluut gelijk!
Dat als er vrije energie zou zijn de persoon verantwoordelijk hiervoor bejubeld en beroemd zou worden, is onzin! Deze persoon of personen zullen vervolgd of gedood worden of geruineerd zoals met duizenden anderen is gebeurd! Er is idd een hieracrchie en aan de top staan de shape-shifters.(lizards). Veel mensen zullen dit automatisch onzin vinden, daar het te bizar voor woorden is, maar ze beseffen niet dat het systeem expres zo opgezet is. De mensen die om zogenaamde bewijzen vragen snappen het systeem ook al niet. Je zult helemaal zelf de puntjes met elkaar moeten verbinden! Trouwens, niet alleen David Icke zegt het van de shape shifters, andere namen die hetzelfde zeggen, Credo Mutwa(hoge ingewijde uit Afrika), Jordan Maxwell , StewartSwerdlow etc etc. En als men echt denkt dat men geen geheimen kan bewaren moet men nu eens gaan kijken naar project Camelot (youtube etc). Alleen is NU de tijd waarin al deze geheimen naar boven zullen komen. De een zal er voor open staan, de ander (nog) niet. Deze aardkloot wordt momenteel door 13 families bestuurd die niet het beste met ons voor hebben, maar ze weten het heel leuk te verkopen aan ons, o.m. via de ahum 'wetenschap'. Hoeveel mensen weten dat bv Darwin schat en schatrijk was en met deze groep meedeed? Het oude systeem wat hun een soort stabiliteit gaf begon te wankelen en toen hebben ze er een wetenschappelijk sausje (evolutie) over gegooid! zodat ze met hun gekut verder konden gaan met hun onderdrukking? Zoals Jordan Maxwell zo mooi zegt: Niets in deze wereld is wat je denkt dat het is en niks in deze wereld werkt zoals je denkt dat het werkt. Mensen die dit alles meteen afwijzen hebben noggeen jota onderzocht en zijn alleen maar bang, want hoe moet je je bv voelen als je 20 jaar onderwijs geeft en er blijkt niks van te kloppen? zoals bv de evolutie. En o ja, het onderwijs systeem is er om ons enorm dom te houden. Ik begrijp ook wel dat mensen dat in eerste instantie belachelijk vinden, tot je boeken gaat lezen als "dumbing us down' van bv John Taylor Gatto! Dan begrijp je hoe subtiel dit allemaal gedaan is! En dat is denk ik een sleutelwoord. Deze hele conspiracy, want ja dat is dit, zit geraffineerd en subtiel in elkaar. Je kan het ontdekken voor jezelf, maar zodra iemand gaat schreeuwen 'BEWIJS" heeft ie er geen jota van begrepen en laat ie duidelijk zien dat ie slachtoffer is van een belachelijk en triest schoolsysteem. Zo! Er is nog veel meer over te vertellen, maar de bottomline is dat er een samenzwering is, die in alle lagen doorgedrongen is en ons op duizenden manieren bestuurd. Maar de tijd dat het niet meer zo zal zijn komt er aan en dan kunnen we eindelijk een paradijs op aarde creeren en ons rechtmatige plek in het universum innemen. Laatst gewijzigd door InfiniteLoveIsAll : 12 augustus 2010 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, bewijzen zijn voor losers, zoveel is duidelijk
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |