![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien ik weet wat ik bedoel, weet ik dat ge het alweer verkeerd begrepen hebt.
Wat ik zeg is dat de racisten nog steeds dezelfde zijn, maar dat ze gewoon een andere eigenschap gevonden hebben bij de groep die ze viseren. De praat is veranderd, de racist echter niet.
![]() |
#1243 | |
|
![]() Citaat:
Is te vergelijken met de bijbel, behalve dat het iets 'realistischer' is. Minder wonderen en zo.
![]() |
![]() |
#1244 |
Banneling
|
![]() Vraag het 's aan het liefje van de geëremoorde Sadia Sheikh. Zelf zal ze het niet kunnen navertellen. De getuigenissen van moslima's die anoniem via videoconferencing (want ondergedoken) hun verhaal deden op het proces over hoe afgerekend wordt met moslima's die het wagen om te gaan met een Westerling kunnen verhelderend zijn over de racistische islamitische visie over omgang met kaffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Banneling
|
![]() De praat is inderdaad geëvolueerd van "kaffir" tot "Westerse hond".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus niet om racisme maar discriminatie. U zou gewoon de koran eens moeten lezen, als leer is de islam discriminerend voor vrouwen, en haatdragend voor niet moslims. gelovigen horen zich te onderwerpen, wat een kritische geest niet echt aanmoedigt maar de meeste moslims nemen stilzwijgend afstand van de leer als leidraad voor iedere handeling. Tenminste in West Europa, waar die vrijheid hen gegeven is. Laatst gewijzigd door alice : 19 december 2011 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
|
![]() Citaat:
Kun jij dan hier dan eens kijken, of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ Wat is jou mening hierover, Alboreto ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bevat de denkbeelden van een krijgsheer uit de zevende eeuw, iedere overeenkomst met de bijbel is met bovenstaande al zoek. Je hebt de koran duidelijk niet gelezen. Laatst gewijzigd door alice : 19 december 2011 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, 't is al wat laat aan 't worden en niet iedereen heeft aanleg om laat op te blijven. Enfin, morgen is er weer een nieuwe dag, zal 'm het dan nog eens vragen. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 december 2011 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Minister
|
![]() Is jouw niet een ander groot verschil opgevallen? Namelijk dat de Bijbel in verhalende trant geschreven is en de Koran in de gebiedende wijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arti citeert om de haverklap achterhaalde racistische partij programma's, maar nuanceert openlijke oproepen tot geweld in de koran door het interpreteerbaar en niet algemeen gevolgd te verklaren...eigenschappen die het VB programma wel niet krijgen..spagaat supréme.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 december 2011 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....37#post5874237 Ik vermoed dat jij er een nachtje over geslapen hebt, om mij vandaag een antwoord te geven op mijn vraag (die je negeert) Dan had ik graag je mening hierover eens gelezen : "Iemand die meent dat moslims menen dat "Niet-moslims zijn huichelaars, leugenaars, gierig, doof, stom en blind" is evengoed racistisch." Ik hoop dat je dat deze keer wel kan volgens de geijkte regels van een beschaafde discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk om mensen niet te be-veroordelen op basis van feiten die anderen plegen of meningen die anderen hebben? Citaat:
Waar heb jij eigenlijk pijn wanneer een kloosterzuster, een moslima of een kankerpatiente met bedekt hoofd op de pasfoto staat. 2 Hoe verhinderd mijn definitie voor racisme je om hier kritiek op te leveren? Citaat:
Dit schreef ik : Racisme wil nog altijd zeggen dat je mensen beoordeeld op basis van de zogenaamde groep waarbij ze zouden behoren op basis van bepaalde eigenschappen. En dat je die mensen op basis daarvan anders behandeld.http://forum.politics.be/showthread....19#post5873719 Anders behandelen impliceert niet een superioriteitsgevoel. Citaat:
Beweren dat alle vreemdelingen naar hier komen om onze sociale zekerheid leeg te zuigen (met het gekende woordgebruik) is racisme. Het staat je echter vrij om kritiek te leveren op het feit dat het werkloosheidscijfer bij allochtonen hoger is. Dan kunnen we discussiëren over de oorzaken en oplossingen bedenken. En daarmee zijn we weer bij de OP en on-topic. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kankerpatienten , die trouwens maar tijdelijk een hoofddoek dragen en die 2 nonnen die anno 2012 nog halsstarrig met hun habijt op een pasfoto willen staan verdoezelen niet dat je de seculariteit weer krom plooit om je dhimmi rol te kunnen vervullen.. Beweren dat alle vreemdelingen naar hier komen om te kunnen werken en zich te integreren in onze maatschappij is staatsondermijnend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |