![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Die heeft een anti religieuze mens uit zijn familie na zijn doop heropgegraven om alsnog te dopen naar hun regels. Allemaal met heeeeeel veeeeeel respect voor diene mens natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie is van abortus na dopen gegaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kwestie van die ondoden eventjes achter ons te laten
![]()
![]() |
#1244 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U daarentegen, ontmenselijkt ongeboren menselijk leven, om het zonder gewetenswroeging te kunnen mogen doden, als deze net op een moment komt, dat u ongepast lijkt. Menselijk leven, ontmenselijken, om het zonder scrupules te kunnen doden: dat is pas een gevaarlijke visie vind ik. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt er niets van, dat moord wettelijk verboden is doet er niet toe. Mensen die willen moorden doen het toch wel of het nu wettelijk verboden is of niet. Hetzelfde is met abortus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van juist te kunnen repliceren als een blije zwangere vrouw beweert dat er een kindje in haar buik groeit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sedert het gelegaliseerd is, stijgt het aantal abortussen jaar per jaar voor de meest banale redenen. Abortus schijnt goedkoper te zijn dan de pil. En deze stijging, ondanks een steeds betere voorlichting. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 april 2012 om 16:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je hebt diersoorten die levend baren en je hebt er die eieren leggen ; bij levend baren is er leven vanaf dat het gebaard is. Alles voordien behoort tot het wezen dat baart. Hier ontmenselijkt u de mens, wij maken leven en eenmaal een zaadcel en een eicel elkaar gevonden hebben is het diegene die baart die beslist. Dat is mens zijn ; dat is de circle of life. U fantaseert dat u iets te bepalen hebt in andermans leven. btw ergens tegen zijn, duidt vrij zelden op de aanwezigheid van respect.
![]() |
![]() |
#1251 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee?
Je moet eens "ongeboren leven" intikken bij google. Bij mij geeft dat ongeveeer 298000 resultaten, over precies datgene waarover we praten. kijk maar: http://www.google.be/search?sourceid...ngeboren+leven En dat voor iets dat niet bestaat volgens u? Citaat:
Ik wil maar zeggen, dat ik geen enkele wetenschapper ken die dat zo ziet. Geen enkele! Allemaal zien ze de moeder en het kind als twee verschillende lichamen. Citaat:
Sorry hoor maar de aard van de mens is niet iets dat afhankelijk is van de beslissing van andere mensen. Tenzij u ontmenselijkt zoals ik ook zeg. Citaat:
Citaat:
In geen van de gevallen is er sprake van gebrek aan respect. Integendeel zelfs. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb aan de hand van de Paulus-methode bewezen dat kabouters bestaan. Aantal Google-hits: ongeveer 2.860.000
http://www.google.be/search?q=kabout...=hp&channel=np
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een foetus of een embryo, zo moeilijk is dat toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En abortus stijgt niet omdat het legaal is, integendeel. Als je het wettelijk verboden maakt gaan mensen zelf abortus plegen, van die leuke amateur abortussen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bevestigt dus eigen mijn stelling dat het een mens is. Zo moeilijk is dat toch niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij andere cijfers hebt -je zegt immers "integendeel"- laat maar komen. Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een moeder geen foetus, peuter, kleuter, puber, adolsescent, volwassen, bejaarden wil, zoals je zegt, dan kan zij de zorg daarvoor altijd afstaan waar het wel gewenst is. Als je niet wil dat anderen over jouw bestaansrechts mogen oordelen, oordeel dan ook niet over het bestaaansrecht van iemand anders, zou ik zeggen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als de overgrote meerderheid in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een peuter is geboren, heeft alle karaktereigenschappen,bewustzijn en uiterlijk om als een mens gezien te worden. Een foetus of een embryo is niets meer dan een klompje cellen zonder enige vorm van bewustzijn, het kan het communiceren, het kan niets duidelijk maken, heeft een zeer beperkte emotie kader enz enz. Niets menselijks aan dus. |
|
![]() |
![]() |