![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
Ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
29 | 78,38% |
Ik ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan graag meer uitleg , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wil niet betrapt worden, hé. Dat snap je ook wel. Homo's in "instellingen" willen steken voor hun eigen goed dan nog en af en toe wat pillen en spuitjes en nog wat slaag geven met een boksijzer is allemaal niet zo democratisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , dat is hun mening !!
Moeten andere daar zomaar blindelings mee akkoord gaan ??
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook ergens in een boek gelezen dat spreken met gespleten tong een "zonde" is. IS is op dat vlak wel veel minder hypocriet, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mannen die afspreken op parkings langs autosnelwegen moeten gestraft worden, zonder meer. Dat is openbare zedenschennis. Mannen die het in den duik doen, daar heb ik minder moeite mee. Zij kwetsen uiteindelijk alleen zichzelf en God. Als je denkt dat ik met een theocratie bedoel dat we homo's de doodstraf moeten opleggen zoals in Iran of Saoedi Arabië, dan ben je verkeerd. Uiteindelijk is het niet aan mij maar aan God om daarover te beslissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van die psychologische hulp en in "instellingen" steken voor hun eigen goed trekken we dan maar snel terug zeker..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's alvast een reden dat ik 100% tegen (een) theocratie ben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 oktober 2015 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat ik tegen adoptie door homo's ben. In tegendeel. Maar adoptie is geen recht. Het enige dat een recht is, is om KANDIDAAT te zijn voor adoptie. En dat mogen homo's net zoals alle anderen die geen ouder kunnen zijn. Ik zou, als wees, bijvoorbeeld veel liever opgevoed worden door heel rijke en gecultiveerde homo's dan door een armtierig hetero koppel. Maar in de eerste plaats wens ik natuurlijk opgevoed te worden door mijn genitoren, mijn ouders. Dat is een natuurrecht tussen ouders en hun nakomelingen. Beschouw het zo: als ik een ONGELUK heb, en kreupel word en mijn benen niet meer kan gebruiken, dan ben ik DANKBAAR dat iemand mij in een rolstoel voortduwt. Maar dat geeft geen "recht op mensen in een rolstoel stoppen". Iemand zijn benen gaan vermorzelen, om hem nadien in een rolstoel te duwen en het plezier te hebben die mens "te helpen" in een rolstoel, dat vind ik een schandaal. Er is niet zoiets als "recht op een kreupele om rolstoelduwertje te zijn". Dat is precies wat men doet met die draagmoeders en zo. Een kleine die door omstandigheden niet door zijn ouders kan opgevoed worden, daar is het goed dat iemand anders (homo of niet) zich erover wil ontfermen. Maar de zaken organiseren dat een kleine niet door zijn ouders zal kunnen opgevoed worden, OPDAT men zich erover kan ontfermen, dat zijn bandietenstreken.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 oktober 2015 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1258 | |
|
![]() Citaat:
De kern van elke religie lijkt een angst te zijn dat mensen wel eens plezier in hun leven zouden kunnen hebben.
![]() |
![]() |
#1259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat het vooral bij woestijngodsdiensten zo is. De Romeinen en anderen hadden goden van het plezier, he.
![]() |
![]() |
#1260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |