![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal de rev&negs een gang zien gaan!!! ![]() Mijn oplossing is simpeler: laat iedereen schrijven wat hij wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baktru, Bloxbuster, Bollinasius, Broz, Confucius, de metser, De schoofzak, eigeeltje, eno2, Ernesto, Fribre, groentje, Gunter, Het Skill Effect, jules, koma, La Vache qui rit, lyot, Master Yoda, Patriot!, sinan123, The Paulus Experience, thePiano, Varian
De aanhang groeit. Allemaal mensen die sites met rev&neg willen verbieden. Hopelijk zitten die niet op het Centrum Leman............
![]() |
![]() |
#1243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik geen beperkingen op andere mensen hun denken wil opleggen dat ik het er mee eens ben. Naar mijn mening moet meer en objectiever onderzoek mogelijk zijn, ik zal wel beslissen als dat onderzoek mogelijk is. Op dit moment moet ik concluderen dat de pro's iets te verbergen hebben, ze willen angstvallig alle verder onderzoek vermijden. Hebben ze iets te verbergen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lang leve de linkse censuurwetten. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Truder : 16 december 2004 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter je goed recht om dit te zeggen want er behoort vrijheid van spreken te zijn. Als ik even weerzinwekkend autoritair was als jij dan had ik je een proces aangedaan voor de insinuatie dat ik de holocaust als onbestaande beschouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 december 2004 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als dit uw "verweer" is na 63 bladzijden lang door de mand vallen begin ik mij toch wel zzer ernstige vragen te stellen omtrent uw capaciteit van het verwerken van informatie...
Laatst gewijzigd door Seba : 16 december 2004 om 20:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar haalt u toch uw melk vandaan om op zo'n systematische manier leugens te verspreiden? Misschien toch iets teveel revisionistische propaganda van uw site onder ogen gekregen Piano??
Laatst gewijzigd door Seba : 16 december 2004 om 20:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één ding dat ademt uit AL zijn 'bijdragen' aan dit en andere fora: haat, haat en nog eens haat tegenover de partij die is afgeleid uit de partij waar Piano ooit zelf toe behoorde. Het is bovendien gelegaliseerde haat. Een hoop 'democratische' politici doen het hem voor en keuren de haat op die manier goed. Tot de premier van Belgique toe. Ze lijken er zich niet eens van bewust te zijn dat ze precies hetzelfde doen als wat Hitler met de Joden deed. Het was destijds immers ook de taal van de machthebbers. In 2004 in Belgique richt zich die gelegaliseerde haat echter niet meer tegen de Joden maar tegen het VB.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 december 2004 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze thread linkt thePiano meer dan honderd mensen uit alle hoeken van het politieke spectrum met nazi's, negationisten, revisionisten en anti-semieten.............. Gelieve dus niet in slachtofferrol te kruipen.......... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1257 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1258 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daarvoor zelfs geen bril nodig.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |