![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Calais ten tijde van de jungle was dat identiek hetzelfde.
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij zei dat hij immigranten terug wil brengen naar Venezuela, maar eigenlijk feitelijk bedoelde hij Haïtianen naar Venezuela sturen. ![]() Goed, ik begrijp het helemaal, ... , eigenlijk niet echt. ![]() ![]() Anti-Trumperts proberen hem steeds uitspraken in de mond te leggen dat hij helemaal niet gezegd heeft, dat hij mensen wil executeren enzovoort, dat is gewoon corrupt en leugenachtig, net hetgeen waar ze Trump van beschuldigen. Ik heb de indruk dat de Democraten eerst kijken wat ze zelf verkeerd doen en dan Trump daarvan beschuldigen, een tactiek die ze al doen vanaf het begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Minister-President
|
![]() Omg please please, keep double-downing op het cats & dogs verhaal
![]()
![]() |
#1244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben “Voltian” niet en van mij moogt ge om het even wie noemen hoe ge maar wilt. Hou er dan wel rekening mee dat ik het mij veroorloof u navenant te beoordelen. ![]() Gesteld dat het waar is van dat neuken, dan zou ik durven te zeggen dat er tenminste nog iemand deugd van heeft gehad (iets wat ik van de exploten van Donald J.Trunte - ziet u, ik kan dat ook - niet zo rap ga zeggen). Nu vraag ik me bovendien af of u hetzelfde denkt over ELKE vrouw die een belangrijke/hoge positie ingenomen heeft? Lara Trump? Laura Ingraham? Marjorie Taylor Green? Margaret Thatcher? Allemaal ambitieuze neukbeesten? ![]() En wie of wat zou de papzeiker JD Vance zo allemaal geneukt hebben om te geraken waar hij zich nu bevindt? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 september 2024 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() & ![]() & ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is gewoon… kinderachtig. Je mag perfect kinderachtig doen, Gunter.
![]() |
![]() |
#1247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1249 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Feiten blijven feiten, beste Hoofdstraat, zelfs als ze de Leider ongenegen zijn. Mijn excuses daarvoor.
![]() |
![]() |
#1250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens de paus zijn zowel trump als harris tegen "het leven", trump wijst migranten af en harris doodt kinderen door de abortusrechten te verdedigen.
![]() |
#1251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu weet ik het echt niet meer. ![]()
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 14 september 2024 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zou het misschien kunnen dat zijn hoge graad van verwarring te maken heeft met de hypothese dat het antwoord op die vraag "nee" is?
![]() |
![]() |
#1254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg voor DJ Trunte wordt hij nog altijd omringd door gatlikkers, onderkruipers en profiteurs (ook of misschien wel vooral in/van z'n eigen familie). ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
|
![]() Het leven ontstaat bij de conceptie. Vanaf dan is abortus moord.
Als dat zijn standpunt niet is, awel, dat hij zijne kop dan in zijn oranje reet steekt.
![]() |
#1259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump zijn standpunt is dat het aan de staten toekomt om abortus te regelen.
Bron: Laatste TV debat met K.H.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 september 2024 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
|
![]() Citaat:
Trump weet er nog net uit te kotsen na een onvreetbare woordsalade, dat hij importheffingen zal invoeren, om de rekening te doen kloppen, maar als Harris die vraag wordt gesteld, komt er koeterwaals uit. Stompzinnigheid. Gebral. Onsamenhangend gelul. Ze groeide op in een buurt waar mensen van hunnen hof hielden. Komaan, gast.... 1 of 2 specifieke oplossingen graag, om prijzen naar beneden te krijgen, en het leven betaalbaarder te maken. En dan, sorry Voltian, kakelende Kamala aan het woord; https://x.com/TrumpWarRoom/status/1834717120510541835
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 september 2024 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |