![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, iemand die 12 jaar niet werkt, en nu klaagt dat hij niet genoeg krijgt, eerder woningen weigerde die hem begot aangeboden werden, betaald door werkende mensen, 6 maand de tijd heeft gehad om wat papierwerk in orde te brengen maar "geen tijd" heeft gehad...dat noem ik idd een profiteur en werkweigeraar. Iedereen betaald belatingen, iedereen heeft papierwerk,... maar gelukkig profiteerd niet iedereen. Je kan idd op je gat gaan zitten en achteraf klagen en tegen het systeem zijn...mij goed, je doet maar, maar wat je niet kan eisen is dat anderen u hierin gaan steunen of medeleiden hebben, ZOT
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Banneling
|
![]() Nieuwe rijken verliezen gemakkelijk elk gevoel voor sociaal rechtvaardige verhoudingen.
Niet allemaal. Allen de parvenu's onder hen. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 |
Banneling
|
![]() Zouden zandlopers zonder zand dat ook niet doen?
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 26 juli 2007 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Banneling
|
![]() En verstandlozers zonder verstand?
Euh? Ik herhaal mijn vraag; spreek jij Nederlands? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Banneling
|
![]() de oplossing :
1 week je zogezegde woonst ruilen met Leterme zen kasteel ...in putke winter bvb eind december en hem NIET binnen laten als die ni meer beweegt en blauw ziet . Wedden dat da oranje - blauw gedoe KEI snel de armoede oplost of mensen een tijdenlijke oplossing geven . In New-orleans deed men het ook zo ...wie dakloos wordt MOET wel kraken of gekke afspraken maken . 1000 Handtekenningen is gelijk aan een amandament wat een mogenlijke wet wordt om zo 1 week per jaar MENSEN laten voelen WAT armoede daad werkenlijk IS in het hier & nu ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 26 juli 2007 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen Duncan ge typt te traag men las het niet ....ga wa koffeu zuipen lol ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 |
Banneling
|
![]() Hoe kan een dakloze een profiteur zijn?
Zottere bewering kan niet. Hoe kan iemand die, zes jaar werkend op een minimumloon, en die daarbij naar het stenen tijdperk overbelast werd een werkweigeraar zijn? Zottere bewering kan niet. Hoe kan iemand die, hier twaalf jaar uitgesloten zijnde van leefbaar werk, twee keer naar het buitenland ging werken, een werkweigeraar zijn? Zottere bewering kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Banneling
|
![]() goe geschreven eno
WE zen allemaal 1 en gelijk awel 7 dagen iemand op straat gooien met zen kostuum zou een SCHOON wet zijn ! Dit laatste omdat men dan de JUISTE context plaatst in de juiste SOCIALE ethiek namelijk zij die de wet vormen laten ervaren en voelen wa ARM zen is . Kicking A style ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 26 juli 2007 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Banneling
|
![]() Met dank aan Raf voor de frasering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Banneling
|
![]() LOL hahaha super chique
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Banneling
|
![]() Ik moest hier solliciteren bij iemand en die gelooft zelfs al mijn leeftijd niet...
Ik neem aan dat hij mij het werk en het loon van een kindslaafje wil aanbieden???? In zijn sweatshop-karamellendraaierijtje of zo?? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Banneling
|
![]() betaalt da goe? ...anders kunnen we da uitbuiten gelijk we leren van onze wel vaarende staat ...ni ?
Ik werk wel al deeltijds hé en wil mijn werk posten niet bedriegen ![]() Laat het me weten xen benieuwt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan, blijven klagen en zagen, het helpt meer dan zelf iets te ondernemen. De beste stuurlui staan immers aan wal hé. Vind je ook niet, Duncan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het zielige van die episode is, dat het me niet helemaal gelukt is wegens budgettaire , huisvestings, gezins- en andere moeilijkheden. Door het woningprobleem daar ben ik ook daar een tijdje dakloos geweest. Maar wees gerust. Van het allerzieligste van het zielige heb ik nog met geen woord gerept. En zal dat ook nooit doen. Ik zal dat een beetje aan het neusje van mijn détracteurs gaan hangen... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |