![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12821 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je hetzelfde hebt voor die zotte vaccin lulkoek, dan heb je een case. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12823 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel u voor dat ge dat in 2019 aan mensen verteld zou hebben:
https://twitter.com/NiemandsKnegt/st...39840613072897 ![]()
![]() |
#12824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, zodanig dwaze lulkoek mee helpen rondbazuinen, dat enkel het officiele discours "hoorbaar" is, en al de rest aan die lulkoek wordt geassocieerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12827 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af hoe de GEMS hun 'meerjarig' plan gaan kunnen verkopen als Amerikaanse staten als Florida zonder maatregelen voortdoen. OOIT zal men toch de vergelijking maken, neem ik aan.
![]() |
![]() |
#12828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag de nazi's geconfronteerd zien met een geinverteerde lockdown.
De hele privé sector die staakt tot de nazi's hun hele corona rimram stopzetten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#12829 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me toch vergezocht
![]() |
![]() |
#12830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat vele bestuurders vinden dat zij weten hoe mensen zich moeten gedragen, en het spijtig vinden dat ze in hun macht beperkt zijn om dat ideaal niet door het strot van iedereen te rammen. "voor hun goed". Zo denk ik bijvoorbeeld dat velen denken dat we allemaal braaf naar meneer doktoor moeten luisteren, want die weet wat goed is voor ons. Dat soort mensen vindt het gewoon storend dat men zelfs maar de mogelijkheid zou hebben om meneer doktoor tegen te spreken. Kortom, ik denk dat vele Brave Burgers van Goede Wil hun steentje zouden willen bijdragen aan de oprichting van een totalitair regime. Het is enkel wanneer ze nadien geconfronteerd worden met de aspecten die ze zelf zo niet wilden, dat ze hun nagels afbijten en vinden dat het zo niet kan, maar dan is het al te laat. Ik kan mij dus best indenken dat organisaties van Goede Wil hun steentje willen bijdragen tot het smoren van elke vorm van "kritiek" die gezien wordt als een gevaarlijke poging tot tweedracht zaaien wanneer we allemaal beter braaf naar meneer doktoor hadden geluisterd. Ge kent dat soort schoofs volk, die vol bewondering naar de chef luistert, en kwaad wordt op iedereen die even wil nadenken over wat de chef nu gezegd heeft. Dat soort "evil plan". De trouwe herdershond die vindt dat we allemaal moeten luisteren en de chef niet tegenspreken, ook al vertelt de chef de grootste lulkoek. En ja, een manier om daartoe bij te dragen is elke kritiek belachelijk maken. Onnozel verhaaltjes bedenken om te lachen met de domme stouterikken die de chef willen tegenspreken, die het zo goed met ons voor heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 04:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12831 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12832 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, gaan die hun golf nog krijgen of gewoon niet?
![]() |
#12833 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook hier volg ik het mechanisme dat je beschrijft, van de kant van het beleid; eens een zekere "macht verworven" is het niet evident die af te geven; deels ook door de illusie van controle en/of de verwachting van het publiek tav machthebbers dat ze die controle hebben. Maar de vraag was, zit hier een doelgerichtheid achter? Is dit een "evil plan" van een paar (al dan niet publieke) machthebbers die "de zotte meute" instrumentalisieren met als specifiek doel een autoritaire staat te installeren? Ik denk dus van niet; valt niet te regiseren. Begrijp ik het goed dat je het ook zo ziet? Dan gaat de analogie met "Russiagate - Trump" ook niet helemaal op, want daar is aangetoond dat Rusland doelgericht heeft zitten "stoken" om te destabiliseren.
![]() |
![]() |
#12834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAT is het "evil" plan. Door de boosdoeners niet als "evil" gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12835 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is het nu?...
![]() |
![]() |
#12836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een totalitaire staat (maar niet door de evil boosdoeners als zodanig gezien he, als je je dada's door anderen hun strot ramt op totalitaire manier beseft men meestal helemaal niet dat dat totalitair is) waar men braaf doet wat meneer doktoor zegt en niet tegenspreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat sommigen BEWUST lulkoek memes in de ronde sturen OMDAT ze hopen/denken/plannen dat met zo een vreselijke lulkoek, ALLE kritiek daaraan zal geassocieerd worden, en er dus geen contradictorisch debat meer mogelijk is. En let op, dat komt misschien omdat die mensen ZELF denken dat er geen contradictorisch debat moet/mag gevoerd worden OMDAT meneer doktoor altijd gelijk heeft, en alles wat men zou opwerpen om die tegen te spreken OP DEZELFDE LIJN STAAT als de meest waanzinnige theorietjes. Dat zijn mensen die, zonder het misschien te beseffen, wel degelijk voorstander zijn van een totalitair regime, en daar dus volop aan meewerken, en hopen van op hun manier daartoe bij te dragen. Of dat nu Brave Burgers met een Initiatief zijn, of meer georganiseerde Brave Organisaties die aan Motivatie Psychologie of andere propaganda doen, weet ik niet. Mijn idee is immers dat je een totale malloot moet zijn om gaan te zeggen dat Bill Gates chips in vaccins zou steken om die via de 5G netwerken tot populatie controle laten over te gaan, als je dat zelf zou geloven. Maar ik vind het veel en veel "redelijker" om naar zulke absurditeiten gaan te zoeken als je het in de grond niet kan verdragen dat iemand meneer doktoor tegenspreekt, en je die zijn uitspraken dus wil vergelijken met de grofste waanzin die je kan bedenken en in DAT kader is het bedenken van zo een lulkoek dus wel totaal denkbaar. - we gaan de mensen vaccineren en dan zijn we van deze ziekte vanaf. - en wie zegt er dat ik binnen 5 jaar geen kanker krijg van uw vaccin ? - ha, zie ne keer, zo ne zot die het beter weet dan meneer doktoor. Moest gij kanker kunnen krijgen van zo een vaccin, dan zou de slimme meneer doktoor dat niet zeggen he slimme, die heeft daarover nagedacht en gestudeerd. Meneer doktoor doet alles om ons van deze ramp te redden, en gij gaat stokken in de wielen steken. Ge zou evengoed kunnen zeggen dat Bill Gates chips in het vaccin heeft gestoken om U binnen 5 jaar via 5G antennes te controleren. Dat is nog veel waarschijnlijker dan dat meneer doktoor U zou zeggen van iets te doen dat verkeerd zou aflopen he. Zoiets. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12838 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet iets anders dan dit, vind ik, je oorspronkelijk uitspraak: Citaat:
Zeker akkoord dat er mensen zijn die bewust misinformatie de werled insturen. Maar dat die een tool zouden zijn van een "hogere macht" voor een specifieke finaliteit? Nah I don't buy it. En jij dus ook niet, als ik je laatste reactie lees. OK
![]() |
![]() |
#12839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke mate zijn die verspreiders van die lulkoek dan niet juist exact die actoren waarover je het hebt ? Citaat:
En de "hogere machten" die willen dat meneer doktoor niet tegengesproken wordt, zijn misschien zelf de verspreiders van die lulkoek, of hun opdrachtgevers he. Kijk, als de GEMS het nu ook heeft over motivatie psychologie en zo, denk je dan niet dat het een vorm van "motivatie psychologie" is om geen contradictorisch debat te willen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 11:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12840 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergelijk met evolutie: ontwikkeling van soorten is een passief proces, niet teleologisch. De essentie van mijn vraag is of er al dan niet een machthebber is die zeer bewust is van die mechanismen en die mechanismen DOELBEWUST (teleologisch) gebruikt voor een gewenste finaliteit. Je begrijpt dit verschil toch?
![]() |