![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stoor me ook aan mensen die ipv op de inhoudelijke argumenten in te gaan maar wat zeveren over het vermeend "wereldbeeld" van hen die de tegenargumenten aanbrengen. Uiteraard bevatte Pieke's post, behalve wat begrijpelijk sarcasme, vooral terechte opmerkingen over de methodologie van het artikel dat je copy-paste.
![]() |
![]() |
#1282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
weet ge, de grote Jos Verhulst was er als de kippen bij om dit in een andere draad te posten. Ik heb geen zin om hetzelfde antwoord over te typen. Als je je iets verdiept had in het klimaatonderzoek, zou je weten dat een getal van 1 jaar ab-so-luut niets wil zeggen over de trend (het globale beeld over een veel langere periode (connect the dots, weetjewel). Een termijn van 1 jaar wordt gewoon beschouwd als noise. Wil je trenden zien, heb je veel langere periodes nodig dan 1 jaar. Noise wil niks zeggen. Het is daarom tekenend wie dergelijke berichten post, en wat ze ermee trachten te bereiken.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL Zelfs de weervoorspellingen zitten er regelmatig naast en kunnen niet eens echt goed het weer over een paar dagen voorspellen! Maar ja, ik zal wel weer een leek zijn he? ![]() maa...verlies je toch niet zo in de details! vraag is of je in de 'smoke en mirror' aan het kijken en analyseren bent. En je geklets over de wetenschap zegt niet zoveel hoor, mooie dure woorden.,maar teringhol Weet je we worden gemanipuleerd ja, ook door de wetenschap! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 | |
|
![]() Citaat:
je weet toch op zijn minst dat er een verschil is tussen "Het Weer" en "Het Klimaat"? En ik ben blij dat ik in het juiste kamp zit, en volop de bevolking manipuleer met mijn teringholle woorden.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 |
Burger
|
![]() Vond de BBC reportage over onze atmosfeer op Canvas pas echt beangstigend!
Als die methaan poel in de permafrost van Siberie vrij komt !!! Daar staan we dan met die onozele politieke prutsmaatregelen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen die opmerking bewijst dat je niet snapt wat ik zeg Ik bedoel het zeker niet als belediging, echter verdiep je eens in wat ik zeg Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het goed is, is dat vrijkomende methaan al verdisconteerd in de klimaatmodellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 | |
Banneling
|
![]() LOL
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1292 | |
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het nog niet eens over de link tussen het weer en het klimaat voorspellen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 |
|
![]() je bedoelt mij? Toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |
|
![]() Citaat:
kijk, de hoeveelheden methaan is een schatting. Voor hetzelfde geld is het een honderdvoudige overschatting/onderschatting. Net zoals de "methaanhydraten die de oceanen gaan vrijgeven". BS als je weet dat die vnl op een diepte voorkomen waar het continu 4° is, dat er continu een opborreling is van methaan, en dat een hoop methaan-consumerende bacteriën onderweg een hele hoeveelheid elimineren. Het probleem met permafrost en ontdooien is niet de methaan die er in aanwezig is, accuter is de hoeveelheden die geproduceerd worden door anaerobe bacterien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 |
Burger
|
![]() Inderdaad : deze zijn te moeilijk om uit te leggen aan de modale burger, laat staan om daar een "eco"taks van te maken.
Dus laat we het maar lekker op CO2 houden ![]() Maar in de jaren 90 was het al NINA en NINO wat de klok sloeg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 | |
Burger
|
![]() Citaat:
@stratcat: het waarom van één koud seizoen is meestal zeer moeilijk te verklaren, en onmogelijk om te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar als je het in breder perspectief zet, dan heb je gelijk: het is allemaal met elkaar verbonden.. Citaat:
Ironisch, want in je 'handtekening' staat: " .. for conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth." . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 maart 2008 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Vreemdeling
|
![]() Global warming is idd een hysterie !!!!
het is de voorbije winters minstens 15 graden warmer geweest dan voordien dus wie zaagt er nog ??? Ik vind wel dat we volkseigen zonnepanelen zouden moeten ontwikkelen, Eigen Monokristallijn Eerst, of gaat de linkse politiek incorrecte kerk ook hier de makaken de bananen van laten plukken ????