![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13181 |
Banneling
|
![]() [IMG]http://api.ning.com/files/G834pRjVCIGBkO2PDPQ1ymsC0kAAMXC3-ygoi9Ota*rEZlaP5z93dOHQvxUEcf4-ps0n7SPCMHDIa-qKvz18jezHW-DUad5O/911InsideJob1.jpg[/IMG]
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 15 november 2009 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13182 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ge checkt niet dubbel na wat ge linkt, en waarschijnlijk begrijp je ook niet waarover het technisch gaat.
Een vbtje van de vele onwaarheden die ge linkt, en het bewijs dat hoe officiëler het wordt ze gewoon met vele minuten spelen alsof het niets is: Citaat:
Officiele bron: http://nuke.crono911.org/LinkClick.a...bid=99&mid=505 Citaat:
![]() ![]() Echt straf, de NORAD die slechtere radardetectie en coverage heeft als de Burgers-FAA !!! Wat is juist ? weet ge bvb hoeveel afstand een F15 of F16 kan afleggen in 10 minuten ? om maar een idee te geven wat zomaar 10 minuten betekenen bij de Airforce: Langley ligt op 130 miles vogelvlucht van Washington DC. Op topsnelheid 1500 mph leggen bvb F16 die afstand af in: 5 minuten 12 seconden. De F15 in 4 minuten 35 seconden. En volgens mijn deskundige radarervaring (Nato) is geen van de 2 juist ttz dat van de FAA-radar kan waar zijn, maar NORAD verbergt gewoon dat ze tegelijkertijd ook over alle eigen radars beschikken waar ze wel ALTIJD hun primary radarinformatie hebben aanstaan omdat ze verplicht zijn zo te werken, en betreft coverage of rijkweidte overlappen de militaire radars zich allemaal zoals die van de FAA dat ook doen. Dus eigenlijk heeft NORAD altijd primary-presentatie én -coverage van AA77 gehad. Die mogelijkheid heb ik bewezen in een vorige post. Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 13:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U dwingt ons steeds naar de informatie van dat figuur te gaan kijken , Waarom de andere niet dan ? @ Micele : Wat u steeds constateert is al lang duidelijk , maar wel aan de hand van soms onjuiste informatie zoals ik eerder heel duidelijk het aangetoond . In uw optiek bestaat er geen andere mogelijkheid dan opzet, en dat vind ik erg kortzichtig . En of u nu 100 jaar ervaring met radar hjebt of niet doet daar niets aan af . Er speelden veel meer zaken een rol , u kunt niet alles herleiden tot de radar . Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 november 2009 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De piloten zelf aan het woord voor de camera over onder andere over de orders die ze kregen :
http://www.youtube.com/watch?v=OB8JE...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#13188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijt gij toch naief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13191 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... onjuiste informatie ![]() ![]() Zo dan leg me eens even uit waarom de F15 van Otis AFB in de verkeerde richting werden gestuurd - niet recht naar New-York - én rondjes moesten gaan draaien over de Atlantische Oceaan, alhoewel ze op tijd de UA 195 konden onderscheppen die op WTC2 crashte als ze rechtdoor en op volle snelheid die 153 miles naar ~ NYC vloog. "Officieel" vertrokken om 8h 52, WTC2 crash was 9h03 of 11 minuten. Een F15 haalt 1700 mph op grote hoogte - ongehinderd boven het burgerluchtverkeer - , zeggen we nog gemiddelde snelheid: 60 % x 1700 = 1020 mph is /60 = 17 miles per minuut of 153 miles in 153/17 = 9 minuten. Er zijn sites die van 1875 mph max spreken maar ik neem realistischere 1700 mph max voor een F15. Die site neemt dus puur de rechte afstand en houdt geen rekening met rondjes of omwegen. Citaat:
![]() Alhoewel er bronnen zijn dat de OTIS F15 al vroeger vertrokken zijn als 9h 52, namelijk op hetzelfde moment om 8:46 (bron William Thomas - hoorzittingen) als AA11 in WTC1 crashte, anderen zeggen dat ze het order om 9h46 kregen en pas om 9h52 echt airborne waren. Dat zijn 6 minuten. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.dtic.mil/cgi-bin/GetTRDoc...c=GetTRDoc.pdf Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 17:08. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bron is officieel van de USAF.
En de figuur: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mooi
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt ge nu nog niet op het Joepi-forum ? ik toon de weg ------------------------------------------------>
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit bevestigt trouwens nog eens de map http://www.historycommons.org/events...722-9024-1.jpg
... die ik tot vervelens toe toonde, nl de "zotte piloten van Langley" die nog niet eens blind wisten waar hun eigen hoofdstad Washington DC lag: ![]() ![]() Vliegen die met een compas uit de eeuwen toen de aarde nog plat was ? ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ze zochten ook nog naar AA11.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 15 november 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na de feiten van 9/11 zijn vrij snel talloze samenzweringstheorieën verschenen op al dan niet betrouwbare websites. Ik heb die indertijd grondig bekeken en ook de sites die deze theorieën weerlegden. Het was voor mij al snel duidelijk dat de complot-theorieën gebaseerd waren op half- en volledige leugens (bv dat van de motor was een bekende). En ik zie hier nog steeds van die verdraaide feiten terugkomen. Wanneer iemand leugens nodig heeft om iets te bewijzen dan heeft die vrij snel afgedaan bij mij. Dus tot iemand met straffe bewijzen komt is het mijn mening is dat dit niet veel meer is dan volksvermaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan er bij u maar niet in dat er de eerste uren van 9/11 volledige chaos was en dat al uw mooie theorietjes dus eenvoudigweg niet opgaan. |
|
![]() |
![]() |