![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muts. Dan is ie er wel snel bij e, onze Parcikwal. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13243 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor 1 juli 2001 was het al meer dan dertig jaar de taak van de bevelhebbende officiers (generaals) om deze beslissingen te nemen indien nodig. Het was Rumsfeld himself die de interceptprocedures bij een kaping per 1-7-2001 heeft veranderd. En dat u een echet oen bent, bewijs je nogmaals in 2 andere posts waar je het hebt over enerzijds de "totale chaos" op 9/11 en anderzijds de zogezegde "totale verrassing". Chaos? Misschien kan je beter de timeline eens deftig doornemen. Nadat vlucht 11 om 8.10h, a) z'n koers heeft verlaten en b) geen radiocontact meer heeft met het ATC zitten twee ATC controllers rustig te keuvelen over dit feit. Van paniek is geen sprake. Nu, volgens Norad (de controllers zelf spreken dit tegen) wacht die pipo 18 minuten vooraleer deze noodsituatie te melden. Als... ik zeg wel degelijk ALS hier gewoon de standaardprocedures werden gevolgd zou omstreeks 8.15h de eerste fighters gescrambled zijn om vlucht 11 te onderscheppen. Wat er dan zou gebeurd zijn is niet eens relevant in de discussie, feit is dat er NIET is gescrambled. De vraag is dus: WAAROM is er niet tijdig gescrambled? Weet jij, indien het echt zo zou zijn dat die controller in Boston NIET de standaardprocedures zou gevolgd hebben, wat die z'n straf zou zijn geweest? Dus iemand liegt. Ofwel die controller, ofwel de FAA/Norad. Nu van Norad en de FAA is het inmiddels BEWEZEN dat zij meerdere malen hebben gelogen over de tijden wanneer er gescrambled is en over wanneer ze verwittigd zijn. Feit blijft dat juist omdat iemand de standaardprocedures NIET heeft gevolgd, vucht 11 niet is onderschept. En nu komt het strafste. Dit scenario gaat zich het komende anderhalf uur nog 3 keer herhalen. En jij vind dit normaal??????? ![]() En het enige wat jij hier kan op verzinnen is dat er chaos was en dat ze verrast waren. Dat is pas uw kop in het zand steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom veel lof voor de genen die jouw mening delen en de rest is kut . voor de rest herken ik mezelf totaal niet in je verhaal . u haalt scherpe inhoudelijke kritiek door de war met persoonlijke kritiek . Ik val de inhoud van iemands betoog keihard aan , wie daar niet tegen kan zal het ervaren als harde persoonlijke kritiek. sorry maar er wordt hier door velen niet zo maar neutrale interessante info gebracht maar er worden heel veel mensen simpelweg beschuldigd van medewerking aan massamoord of het verborgen houden van de identiteit van de dader tegen beter weten in. wat denkt u , dat we braaf gaan ja-knikken heel de tijd ? Flight 93 is niet neergeschoten boven Pensyvennia, weten we nu Dat Rumsfelt eerst ook dacht dat dit wel het geval was is helemaal niet vreemd en bewijst zeker niets. (Grappig feitje is overigens dat Rumsfelt eerst niet geloofde dat er een vliegtuig het Pentagon in gecrashed was !!) Ik postte een filmpje waarin de piloten van de jetfighters nota bene zelf aan het woord zijn en daar wordt dan helemaal niet op gereageert , alsof dat irrelevant zou zijn . Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 november 2009 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13245 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb parcifal uitgedaagd via een weddingschap om eens te kijken welke kant het meest de andere kant beledigd en beschimpt, maar hij heeft er niet op gereageerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13246 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik dien trouwens eerlijkshalve op te merken dat u een van de weinigen bent die wel degelijk inhoudelijk reageert en de beledigingen achterwege laat. Ik wil aleen maar aanhalen dat alleen al de posts van bvb democratsteve en exodus, mij meer info over 9/11 hebben gegeven dan de gezamelijke mainstreammedia, en dat ik het betreur dat zulke mensen hier letterlijk zijn weggepest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exodus zijn interesse ligt nu eenmaal meer op esoterisch niveau. Al zijn interventies kwamen de facto neer op copy/pastes van Prisonplanet en infowars. Als je die sites eenmaal per week bezoekt, weet je perfect wat Exodus hier eventueel zou posten moest het hem nog interesseren. En wat betreft Steve : die is hier weggegaan omdat hij voelde dat hij er niet kwam met zijn argumenten. Op technisch gebied heb ik hem indertijd nog een aantal zaken voorgerekend omdat hij absoluut geen besef had van sterkteleer en bouwkunde. Dat waren vrij evenwichtige discussies en in tegenstelling tot de laatste jaren : vrij eerlijke discussies. Dus als een believer hier niet meer verkiest te posten, noem jij dat weggepest? Ach, ach, weet jij dan, die logica even volgend, hoeveel sceptici hier ondertussen dan weggepest zijn door jouw soort? Tientallen! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 november 2009 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parcikwal blijft Parcikwal, daar kan ik niets aan doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13251 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13254 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
De vraag is dus: WAAROM is er niet tijdig gescrambled? Citaat:
Ik stel de vraag oprecht,"Waarom is er niet gescrambled?" U bevestigt dat dat voor U óók de vraag is, doch waar haalt u het dat dat voor mij niet het geval is? Ik zou namelijk, in het licht van parcifals uitspraak dat er chaos en verassing was, eens ernstig willen debatteren over het delay ivm met vlucht 11. Wat laten we ernstig wezen, al vanaf minuut één gaan hier een aantal dingen verschrikkelijk mis. Ik zou graag eens van anderen horen (uit beide kampen) WAT zij als mogelijke reden zien voor die "incidentjes". Want vanaf minuut één in deze twee uur durende tragedie volgte het ene incident het andere op, het één al onwaarschijnlijker dan het andere. Je kan dit alles natuurlijk wegwuiven met woordjes als toeval, verrassing, chaos, enz.., maar da's mij een beetje te makkelijk. Dus, JA, ik stel mij net als u de vraag; "WAAROM is er niet (niet tijdig) gecrambled? En zodus ben ik benieuwd naar wat uw mening hierover is. Laatst gewijzigd door Big Slick : 16 november 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13255 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kan jij trouwens nu weten wat ik geloof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een duidelijk antwoord op die vraag te kunnen geven ben ik op dat punt nog steeds bezig met 'onderzoek' , d.w.z. het zoeken naar bewijs voor de claim dat er opzet in het spel was . Daarvoor is het naar mijn mening noodzakelijk alle opnames te beluisteren . Mijn vraag aan jullie is trouwens nog , waar precies in de chain of comment is er sprake van opzet geweest ? Bij de FAA , NORAD , enz. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13257 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar kan je enkel aankomen als de personen in kwestie worden ondervraagd en da's nou net wat nooit is gebeurd. Dat was nochthans de taak van de Commissie. Tenminste, dat had hun taak moeten zijn. Persoonlijk geloof ik dat ze een andere taak had. Citaat:
Ik zeg dat er sprake is van een opeenvolging van onwaarschijnlijk falen waarvoor geen verklaring wordt gegeven en niemand wordt voor gestraft. En omdat niemand van de officiele instanties verklaringen geeft, (lees:antwoorden op de vragen) had ik graag enkele van die vragen in de groep gegooid. Want laten we eerlijk zijn, als het werkelijk een opeenvolging van falen was, en de overheid weigert de verantwoordelijken te straffen.....wel, dat moeten we ons toch afvragen waarom ze niet gestraft worden (ze werden zelfs gepromoveerd) want dan ruikt het inderdaad naar opgezet spel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat er nu eenmaal iets kan gebeuren wat niemand had voorzien !
Ook de waarschuwingen vooraf waren lang niet specifiek genoeg om een zinnige voorspelling te doen indien ze niet genegeerd waren . Ook moeten we niet vergeten dat NORAD/FAA met 'a dozen possible' hyjackings te maken had . Het was niet zo simpelals "transponder off = gekaapt toestel . Gekaapte toestellen kunnen ook met transponder aan vliegen. Men had eerst geen idee om hoeveel toestellen het ging. Ook na de laatste crash was men nog altijd koortsachtig op zoek . Men kon niet zo maar alle beschikbare fighters jets op elk verdacht toestel af sturen, want stel het is loos alarm dan heb je er geen niet genoeg meer om tijdig het werkelijk gekaapte toestel te onderscheppen . De eerste gedachte was "New-York city is under attack " Vandaar dat men de stad permanent wou bewaken in de lucht . Achteraf blijkt dat ze de fighters beter direct naar Washinton DC hadden kunne sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat er nu eenmaal iets kan gebeuren wat niemand had voorzien !
Ook de waarschuwingen vooraf waren lang niet specifiek genoeg om een zinnige voorspelling te doen indien ze niet genegeerd waren . Ook moeten we niet vergeten dat NORAD/FAA met 'a dozen possible' hyjackings te maken had . Het was niet zo simpel als "transponder off = gekaapt toestel . Gekaapte toestellen kunnen ook met transponder aan vliegen. Men had eerst geen idee om hoeveel toestellen het ging. Ook na de laatste crash was men nog altijd koortsachtig op zoek . Men kon niet zo maar alle beschikbare fighters jets op elk verdacht toestel af sturen, want stel het is loos alarm dan heb je er geen niet genoeg meer om tijdig het werkelijk gekaapte toestel te onderscheppen . De eerste gedachte was "New-York city is under attack " Vandaar dat men de stad permanent wou bewaken in de lucht . Achteraf blijkt dat ze de fighters beter direct naar Washinton DC hadden kunne sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |