![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13501 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat moeten dan toch wel de grootste idioten zijn van ze allemaal. Waar slaat dat nu op?
![]() |
![]() |
#13502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal wat (allemaal?) voorstanders voeren een stroman discussie strategie. "gedwongen vaccinaties" wijzigen ze naar "vaccinaties". Motief om de tegenstanders van het dwingen, te verwijten dat ze tegen vaccinaties zijn. Dus tegen vaccins, en tegen vaccinaties van anderen, dat ze anderen proberen tegen te houden van zich te laten vaccineren. "Verbieden". Het slaat dus nergens op, het is gewoon een rondwarende leugen, die de dwangadepten allicht hanteren bij gebrek aan grond voor kritiek op het tegen dwingen van mensen zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welk deel werkverlet door ziekte, niet door dwingelandij als quarantaine.en bedrijven sluiten? Van alles wat ik tochnogtoe las, is dit deel een minieme fractie geweest. Die 100.000en per gewonnen levensjaar, is niet "algemeen" toch? Een jonge actieve, of een in spe zoals een schoolganger, ja. Dat is toch het primaire, als eerste te bekijken element bij een maatschappij wijd te beoordelen schaalgrootte? Het totale netto. Dus hoe ruwe berekeningen kunnen komen tot die 100000en per gewonnen levensjaar, algemeen en op die schaal, lijkt me duister.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13505 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13506 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de kat de bel al eens aangebonden en getracht definities overeen te komen wat een anti-vaxxer, een vaxxer etc juist is. Voor de force-vaxxeurs (zij die de overheid willen gebruiken om vaccinatie te verplichten, op straffe van...) is de definitie van anti-vaxxer IEDEREEN die niet met deze verplichting akkoord gaat. Dus; iemand die braafjes alle vaccins en boosters neemt, maar niemand wil verplichten hetzelfde te doen is een; anti vaxxer iemand die braafjes alle vaccins neemt, maar het nut niet inziet van een booster is een; anti vaxxer iemand die omwille van sociale druk/chantage/verplichting door werkgever etc. de vaccins neemt, en hetzelfde met de booster is een; anti vaxxer iemand die géén vaccins noch boosters wil nemen, maar niemand verbiedt vaccins en boosters te nemen is een anti vaxxer iemand die vaccins wil verbieden, en iedereen wil verplichten géén vaccins te nemen is een; anti vaxxer Niet alle idioten zijn force-vaxxeurs, maar alle force-vaxxeurs zijn idioten....
![]() |
![]() |
#13507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sam Brokken in zelfverkozen ballingschap in India
vandaag Omicron dé kans om coronabeleid om te gooien? Een gesprek met Sam Brokken https://www.youtube.com/watch?v=LNZjsS3IR0k |
![]() |
![]() |
![]() |
#13508 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde moet ik ook zeggen dat ik onmiddellijk zou stoppen met werken moest men zo onachtzaam omgaan met bejaarden omdat ik binnen x aantal jaar ook in die categorie val. Dan komt er nog het emotionele aspect want jij spreekt over bejaarden alsof het objecten zijn maar het zijn mensen met kinderen en kleinkinderen. Ik weet niet als jouw ouders/grootouders nog leven en bejaard zijn maar zeg je dit ook op deze manier tegen hen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat, is nuchter zijn bij de realiteit. Je emo-perspectief is dat van sprookjeswerelden. Ik ga dus je vraag terugkaatsen: denk je dat je ouders/grootouders hun eigen belang boven dat van hun kinderen en kleinkinderen plaatsen? Ik vind die suggestie van je een smerige belediging aan hun adres. Als ik een oude zak ben, en ze houden kinderen van school, verbieden mensen te doen datgene dat leven de moeite maakt, ik zou beschaamd zijn in de plaats van die verbieders, meer zelfs: moest ik een oude versleten strijder zijn met nog de kracht van een keukenmes en de energie voor 1 steek, ik zou me met dat mes laten vallen op die rotte verbieder, als een laatste dienst aan de mensen die nog een leven te gaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13510 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draai godverdomme nog elke dag in de stress mijn kloten af en ik ben er 74 en betaal een massa aan belastingen en op de koop toe wordt ik meer dan de helft van mijn pensioen afgepakt (waar ik soi-disant meer dan een halve eeuw voor gewerkt heb dat bij mijn inkomen wordt gerekend). En nu komt ge zeveren dat ik veel kost aan de staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is gewoon "het noodlot" dat maakt dat er een virus rond gaat dat van bejaarden, die als "functie" hebben van nog proberen wat te leven tot ze dood gaan, nu zullen sterven zoals alle bejaarden normaal dood gingen 40 jaar geleden he. Bejaarden die dat wilden vermijden konden dat heel eenvoudig door zich een korte tijd (namelijk de tijd dat de epidemie NORMAAL door de maatschappij waait) af te zonderen. En ja, we hadden vanalles in 't werk kunnen stellen om die mensen boodschappen te brengen, en dergelijke zodat die zich zinvol konden afzonderen voor een maand of 2. En eventueel nog een paar keer telkens er een nieuwe golf langs kwam. Meer moest dat niet zijn. Dat is niet "onachtzaam omgaan". Dat is bejaarden laten doen waar ze voor dienen: leven tot ze dood gaan ; en er inderdaad zelfs wat middelen tegenaan gooien om hen in de mate van het mogelijke ZICHZELF TE BEHELPEN om dat te doen. Maar het niet erg vinden als bejaarden dood gaan, wat de normaliteit is voor een bejaarde. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13513 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13514 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Ik mag haar zeggen wat ze wil, 10 minuten later weet ze het toch niet meer.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 december 2021 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je altijd de vergrotingsfactor vergeet. Ik had daar een enquete over gedaan he: mag 1 willekeurig kind uitgekozen worden om 20 jaar gedwongen te worden om een masker te dragen bij alle sociale kontakt, zijn ganse jeugd lang, om 1 andere uitgekozen bejaarde 20 jaar te laten leven ? Vergeet niet dat men MEER kinderen een masker doet dragen, dan dat er oudjes dood gaan. Dat maakt het dus met dezelfde factor erger. Ik zou zelfs niet eens 1 kind 20 jaar een masker doen dragen om 1 oude 20 jaar langer te laten leven. Laat staan 100 of 1000 kinderen. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 december 2021 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13517 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah, we negeren dus alle signalen die ondertussen de wereld zijn ingestuurd wat betreft emotioneel welzijn, sociale ontwikkeling, taalontwikkeling, ...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#13518 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allé, die van ons was bijna blij dat zij ook net als de grote mensen een masker moest/mocht dragen, dus ja... Dat er nu mensen zijn die hun kinderen thuis houden omdat ze op school een masker moeten dragen, mja... Wat is dan schadelijker? Enfin, 't is maar iets in de marge natuurlijk
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 24 december 2021 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dat voor een paar weken of maanden zijn, zouden we daar mee kunnen lachen. Dat is nu wel permanent he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13520 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weddenschapje? ![]()
![]() |