![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent echt wel ziek gast .... Laatst gewijzigd door Wisord : 8 december 2010 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 8 december 2010 om 08:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heteroseksualiteit & homoseksualiteit = seksualiteit tussen volwassenen die daar mee in stemmen waarbij de "deelnemers" op een gelijke machtspositie staan (ik laat verkrachting tussen volwassenen even buiten beschouwing). Pedoseksualiteit = seksualiteit tussen volwassenen en kinderen (meestal zonder instemming van het kind en met machtsmisbruik door de volwassene. Homoseksualiteit heeft dus veel meer met heteroseksualiteit te maken dan met pedoseksualiteit. Elk verband dat tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit zou bestaan (en ik betwist elk verband er tussen) bestaat evenzeer tussen heteroseksualiteit en pedoseksualiteit.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welnu W, die draad is er echt geweest hoor...primperan, motilium, enz...
![]() |
![]() |
#1347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is dit een peuterforum ??.. Is het niet erg dat je dit bericht hier moet posten Fozzie .... ik bewonder oprecht uw geduld met dit zootje **KNIP** ongeregeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merk eens te meer op wat hoe het venijn in de staart zit: "... meestal zonder instemming...". Als er sprake is van instemming, is het aanvaardbaar volgens de perverse gedachten van Raf en HM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 |
Minister-President
|
![]() Ik ben opvoeder bij kinderen en jongeren met gedrags- en emotionele stoornissen (oorzaak ligt nogal vaak bij een moeilijke thuissituatie). Ik ben dus gewend om om te gaan met "moeilijke mensen" ;o)
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin maar weer te zeveren en rond de pot te draaien zoals we al gewoon zijn .... als jan het niet echt zo bedoelt waarom moet zoiets idioot dan ter sprake gebracht worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat klopt niet. Leer lezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, hoor. Daarbij schermen jullie over een zogezegd mogelijke geestelijke maturiteit van een minderjarige. Iedereen weet echter dat het gedrag van adolescenten juist geplaatst hoort te worden en dat je als volwassene daar op een welbepaalde wijze omgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 |
Minister-President
|
![]() Ik betwijfel zeer dat jonge kinderen emotioneel en verstandelijk al voldoende ontwikkeld zijn om met hun volle overtuiging te kunnen in stemmen met seks met een volwassene. Ik erken wel dat er "grijze zones" zijn, zo kan een vroegrijpe 15-jarig "kind" volgens mij perfect met de volle overtuiging beslissen om seks te hebben met een volwassene van 19.
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier vallen onze heren door de mand: geen enkel inhoudelijke reactie, maar slechts schamper gedoe omdat ik het bericht citeert van CNA. Typerend! |
![]() |
![]() |