![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarom dat je een soort censuur-aanklacht meesleurt in je sig, ondanks je begrip voor het standpunt van de modderatie? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer nog eventjes hun namen: Baktru, Bloxbuster, Bollinasius, Broz, Confucius, de metser, De schoofzak, eigeeltje, eno2, Ernesto, Fribre, groentje, Gunter, Het Skill Effect, jules, koma, La Vache qui rit, lyot, Master Yoda, numarx, Patriot!, sinan123, Superbelg, The Paulus Experience, thePiano, Varian
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuk voor stuk superdemocraten die pro censuur zijn!!! Wat hopen ze daarmee te dienen? De 'democratie'? ![]()
![]() |
![]() |
#1347 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom laat jij scheten in andermans quotes? Ben je er misschien al voorstander van om mensen willekeurig het zwijgen op te leggen omdat hun mening niet overeenkomt met de jouwe? Of omdat je het in een discussie niet kunt halen van hen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 |
Banneling
|
![]() [quote=Supe®Staaf]Voorstel: stel zelf mijn vraag neutraler.
Ben je voor of tegen censuur. ____________ 1. Je weet best dat verbod op censuur nooit absoluut kan zijn en dat ook niet is in de praktijk en nooit zal zijn, ook niet in de meest democratische samenlevingen, en terecht zo. Elke vrijheid kent zijn beperkingen o.a. (de vrijheid van) de anderen niet te schaden. De overgrote meerderheid is tegen censuur in de overgrote meerderheid van de gevallen. Alleen de grootste excessen worden gecensureerd en (meestal) terecht zo. Op dat laatste zijn ook uitzonderingen, maar die zijn nog véél minder talrijk. 2 "Wie is voor of tegen censureren van negationisten?" Ik ben voor. 3 Zie je dan niet wat voor een pathetische, stompzinnige idioot die Siegfried is, om niet te zeggen ronduit een gek, dat hij zich vrijwillig met Zyklon B wil laten vergassen, om zo te bewijzen dat de joden nooit in gaskamers uitgeroeid zijn? Wie denkt hij dat hij is? Houdini? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 december 2004 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.......... kortom, stellen dat iets tot het "algemeen gewetene" behoort of dat "iedereen dat toch weet" of "dat is toch vanzelfsprekend", is een zeer bekende argumentatietechniek om iets eigenlijk niet te hoeven onderbouwen met argumentatie............... Citaat:
Het uiten van een mening tast in geen enkel geval iemands vrijheid aan, zolang die ander dezelfde vrijheid heeft om de tegengestelde mening te uiten. Uw redenering is dus een overduidelijke drogredenering of cirkelredenering. Concreet luidt uw onzin-betoog: "Om de vrijheid van mening te garanderen schaffen we ze af." Dat is dus liederlijke onzin. Jij wil een ondergescheten WC te lijf gaan met een emmer stront. Niet erg geloofwaardig. Citaat:
Citaat:
Vind jij je medemensen niet oordeelkundig genoeg om voor zichzelf uit te maken wat lulkoek is? Acht jij de grote ENO2 'wetender', 'bekwamer', 'wijzer' om te oordelen welke onzin wij al dan niet onder ogen mogen krijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
Parlementslid
|
![]() He ik sta er ook tussen, nou dan wil ik wel duidelijk maken dat ik zeg dat ze het recht hebben om zoiets te zeggen, dat het idioot is hoor je me niet ontkennen.
Omwille van welke reden wordt uw website verboden eigenlijk? Laatst gewijzigd door lustige lezer : 20 december 2004 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Letterlijk gezien zou ik dan ook geen racistische of discriminerende uitspraken van het VB mogen weergeven omdat ik dan in overtreding ben met de antiracismewet, althans als ik hun logica zou doortrekken, maar zover willen ze niet nadenken. Dat ik ook link naar neonazi en racistische organisaties zoals het VB, NJSV, VJM, Voorpost, IJzerwake, VBJ, enz... daar zien ze blijkbaar geen graten in. Ook heb ik bv het 70-puntenplan online staan dat mede aan de basis lag van de veroordeling voor racisme van het VB. Ook daar maken ze geen probleem van. Allemaal een beetje vreemd en contradictorisch. Zij kunnen niet eens het onderscheid maken tussen revisionisme of racisme aanklagen of verspreiden. Nochtans is alles afhankelijk van de context waarin iets wordt geplaatst. Die context hebben ze genegeerd. Vandaar ook dat ik persoonlijk vermoed dat er wel wat meer achter zit namelijk een manoeuver om mijn website te weren van dit forum omdat ze de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden bekritiseert.
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 20 december 2004 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze meer dan 100 mensen lieten enkel weten tegen censuur te zijn. Jij legt deze mensen dus uitspraken in de mond. Jij beschuldigt deze mensen revisionist en negationist te zijn. Ik meld dan ook deze laster aan de moderatie.
Laatst gewijzigd door Arnold : 20 december 2004 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw hoor Piano.
Op basis van jou 'vermoedens' beschuldig jij zomaar even de moderators van Politics.be van maneuvers om jou website van dit forum te weren. Dit terwijl jij heel goed weet dat de enige reden is dat zijzelf niet op het 'vermoeden'van de juiste bedoelingen wilden modereren maar van het CGKR de raad kregen om rev.& neg. hetzelfde te beoordelen als racisme in afwachting dat ze zich een oordeel over jouw site hebben gevormd. Je geeft hierboven zelf al toe dat je aan de verspreiding van verboden lectuur hebt meegewerkt, zij het met de 'juiste' bedoelingen. Althans dat zeg jij toch zelf. Heel zeker kan daar immers nooit iemand van zijn. Jij hebt je verleden dan wel met klem afgezworen, dat deden er wel meer, vruchteloos. In het recente verleden werd om dezelfde reden een zangeresje van het Eurovisie songfestival geweerd. Inplaats van hier volgens je eigen vermoedens anderen te oordelen zou je beter toegeven dat beoordeling op 'vermoedens' een zeer gevaarlijk criterium is. Willekeur en onwetendheid én machtsmisbruik spelen daar immers een niet te onderschatten rol in. Hopelijk voor jezelf wordt jouw site niet alleen op grond van pure vermoedens beoordeeld.
![]() |
#1356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwijs hierbij voor de zoveelste maal - daar u het iedere keer onbeantwoord links laat liggen - naar het boek van de jood Norman Finkelstein: http://www.normanfinkelstein.com/id44.htm ![]() Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 20 december 2004 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets, tenzij zijn losgeslagen verbeelding. Steeds weer braakt hij verwensingen en verdachtmakingen richting de beheerders en moderators van dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meermaals werd de Piano immers al gezegd dat er getekend werd tegen censuur. Dat is niet hetzelfde als een negationist of revisionist zijn. Toch volhard de Piano welbewust in de boosheid, namelijk mij bedoelingen in de schoenen schuiven die hij misschien zelf heeft maar zeker niet van toepassing zijn op mezelf.
![]() |
![]() |
#1360 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |