Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2007, 19:01   #121
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

[quote=lincoln;3147007]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
mmmh, ne sexbom...ik begin al te fantaseren...
vergis je niet hé Lincoln.

westerse sexbommen hebben écht niks te maken met 72 maagden hoor.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 22:22   #122
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk Lincoln, voor jou zijn salafisten je broeders, voor niet moslims een serieuze bedreiging voor de aantasting van de pijlers van onze cultuur ???.Wij hebbben dus kritiek, jij uiteraard niet , hoe zit het eigenlijk met zelfstandig denken ??? (kritiek hebben is geen criteria om zelfstandig te denken !!!), kom je daar als gelovige ooit nog wel toe of mag dit niet ? Het probleem ligt niet in omdat ik gelovig ben, maar omdat u de zoveelste bent die een slechte beeld over "geloven" en dat nog met de lepel ingepapt gekregen hebt, maw ; uw logica ; gelovig=niet denken , en het gaat niet verder dan dat !
Enkel kritiek ? is dat alles ! Denk je dat kritiek een voldoening is om aan een vreedzame maatschappij te kunnen bereiken ???

Daarbij, wie heeft je gezegd dat ik zelf geen kritiek heb over salafisme, ook al zijn het mijn broeders (vooroordelen ?),. Dat u ze als een beldiging ziet is je volste recht maar je zou ook "fear" moeten spelen, indien ik op mijn beurt je broeders (wilders & co) als een belediging zie voor dezelfde maatschappij !

En oh ja, ik heb het vergeten; het is niet enkel uw maatschappij alleen om in een vorm te spreken van "ons" cultuur indien je de wereld ziet als één grote famillie, anders is je geloof rond de universele rechten van de mens gewoon één van de zoveelste hypocrisie waaraan vele europeanen lijden (indien je werkelijk en in "fear-play" de universele rechten van de mens gelooft)!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 22:23   #123
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

vergis je niet hé Lincoln.

westerse sexbommen hebben écht niks te maken met 72 maagden hoor.
Je kunt daar jammer niets aan veranderen circe... van nu af aan bent u op dit forum "een sexbom"...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 december 2007 om 22:26.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 23:06   #124
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Salafisten zijn gewoon zeer brave mensen.

Ze hebben tenminste het lef om innovatie aan te kaarten bij het volk, alhoewel ze soms aan "realisme" tekort komen,.

Kortom ,als wilders & co de vrijheid hebben om vrij-uit te zeggen wat ze willen, dan denk ik dat het ook moet kunnen voor de salafisten,.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
zijn naar schatting 20.000 tot 30.000 moslims vatbaar voor de radicale en onverdraagzame boodschap van de salafisten.
Lezingen
Er is een harde kern van vijftien ?* twintig salafistische predikers
Dus 15 ?* 20 extremisten zouden twintig ?* dertigduizend mensen gaan beïnvloeden volgens de schatting van één of andere geheime dienst die plots niet meer geheim meent te moeten zijn en dat wordt gestaafd door citaten van een Iraanse opposant...??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:54   #125
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Filosoof, in Antwerpen heeft een salafistische organisatie al meer dan duzend jongeren die lid zijn en zwaaien ze de plak in minstens drie moskees.
Op Antwerpen Noord zit een groep strikte fanatici uit Pakistan, zij hebben een moskee in de Oranjestraat....het laatste wat je nu moet doen is dit minimaliseren, beter kijken we eens naar de invloed die er wel degelijk bestaat, ook in Vlaanderen.
Maar daaar zit het probleem, niemand komt ooit op die plekken, niemand ziet ooit wat daar wel of niet gebeurt en aangezien zovelen in ene ivoren toren leven blijven we denken dat dit toch echt niet kan en wel zal meevallen.
Niet dus, langer ontkennen dat die groepen er zijn en snel groeien is bijzonder kortzichtig!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 12:07   #126
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Lincoln, Wilders is niet mijn broeder, en over mensenrechten kun je beter zwijgen als je salafisten je broeders noemt, ja, ik spreek over onze cultuur, wat niet wil zeggen dat dit niet de jouwe kan zijn, die gevolgtrekking maak jij en niet ik.
en jawel, het uiten van kritiek duidt op een vorm van zelfstandig denken, wanneer dit tenminste berust op eigen inzichten en niet op regels uit een boek geschreven in de zevende eeuw.
Natuurlijk is geloven geen hinderpaal om kritisch of zelfstandig te denken, maar islam laat daar weinig ruimte voor over, en al zeker Salafisten die iemand wegen op de mate waarin hij letterlijk regels volgt zonder in vraag te stellen.
Europese hypocresie??? Ons tegen wij??? neem me niet kwalijk maar dat is vooral regel 1 bij moslims, een broeder heeft altijd gelijk, een broeder steun je, omdat hij moslim is, omdat hij recht heeft op een andere behandeling dan ongelovigen!
Komaan he, ernstig blijven, een religie die zelf discrimineert en dit goed praat als Goddelijk gebod moet bij mij echt niet afkomen met mensen rechten of gelijkheid, islam kent geen gelijkheid en dus is het bijzonder misplaatst dat jij direct in de discriminatieboom kruipt!
Er is trouwens verschil tussen kritiek, en bedreigingen, Wilders wordt bedreigd omdat hij kritiek heeft op de invloed van islam binnen de samenleving.Van mij mogen moslims het als hij kritiek hebben en hun mening uiten, maar dat is geen vrijbrief om onze samenleving uit te hollen en islam op te dringen, wat nu wel gebeurt en daartgen mogen wij ons verzetten of niet misschien?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 21:15   #127
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Filosoof, in Antwerpen heeft een salafistische organisatie al meer dan duzend jongeren die lid zijn en zwaaien ze de plak in minstens drie moskees.
Op Antwerpen Noord zit een groep strikte fanatici uit Pakistan, zij hebben een moskee in de Oranjestraat....het laatste wat je nu moet doen is dit minimaliseren, beter kijken we eens naar de invloed die er wel degelijk bestaat, ook in Vlaanderen.
Maar daaar zit het probleem, niemand komt ooit op die plekken, niemand ziet ooit wat daar wel of niet gebeurt en aangezien zovelen in ene ivoren toren leven blijven we denken dat dit toch echt niet kan en wel zal meevallen.
Niet dus, langer ontkennen dat die groepen er zijn en snel groeien is bijzonder kortzichtig!
En welke zijn de andere twee ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 21:39   #128
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Lincoln, Wilders is niet mijn broeder
Hij is je broeder niet, maar jullie delen wel dezelfde mening en is hij dusdanig je broeder in geest !!!





Citaat:
, en over mensenrechten kun je beter zwijgen
Idd, u hebt gelijk,. Maar u moet ook zwijgen als het gaat om "menselijke-waarden" !!!


Citaat:
als je salafisten je broeders noemt, ja, ik spreek over onze cultuur, wat niet wil zeggen dat dit niet de jouwe kan zijn, die gevolgtrekking maak jij en niet ik.
Ok.
Citaat:
en jawel, het uiten van kritiek duidt op een vorm van zelfstandig denken, wanneer dit tenminste berust op eigen inzichten en niet op regels uit een boek geschreven in de zevende eeuw.
Idd, maar het probleem bij u stopt elke kritiek als het gaat om niet-religieuze zaken !


Citaat:
Natuurlijk is geloven geen hinderpaal om kritisch of zelfstandig te denken, maar islam laat daar weinig ruimte voor over,
En voila, hier komt de aap uit de mouw ! Geef gewoon toe, jouw probleem is niet de salafisten maar de islaam himself , waarom dan allemaal rond de pot draaien en verspilde moeite ???


Citaat:
en al zeker Salafisten die iemand wegen op de mate waarin hij letterlijk regels volgt zonder in vraag te stellen.
Is dat een probleem ?
Citaat:
Europese hypocresie??? Ons tegen wij??? neem me niet kwalijk maar dat is vooral regel 1 bij moslims, een broeder heeft altijd gelijk, een broeder steun je, omdat hij moslim is, omdat hij recht heeft op een andere behandeling dan ongelovigen!
Ow, je zou eens bij de vrijmetselaars in de loge binnen moeten gaan !



Citaat:
Komaan he, ernstig blijven, een religie die zelf discrimineert en dit goed praat als Goddelijk gebod moet bij mij echt niet afkomen met mensen rechten of gelijkheid, islam kent geen gelijkheid en dus is het bijzonder misplaatst dat jij direct in de discriminatieboom kruipt !
Dus uw liberalisme discrimmineert niet ?

Gelijkheid ? De islaam kent geen gelijkheid op basis van fysieke uiterlijk, maar herkent wel gelijkheid op basis van menselijke waarden !

Het kapitalisme herkent geen gelijkheid op basis van menselijkewaarden, maar wel om fysieke uiterlijk !( bv; een manager met minder werk verdient meer als een bediende met meer werk !)




Citaat:
!
Er is trouwens verschil tussen kritiek, en bedreigingen,
Dus ik zit heel de tijd te bedreigen alice ? foei, foei !

Citaat:

Wilders wordt bedreigd omdat hij kritiek heeft op de invloed van islam binnen de samenleving.
Waarom heb je dat dan niet in het begin gezegd ,dan had ik me al deze moeite toch bespaard ?!

Citaat:

Van mij mogen moslims het als hij kritiek hebben en hun mening uiten, maar dat is geen vrijbrief om onze samenleving uit te hollen (uithollen ? Dus wilders doet dat niet ???)en islam (dat is wat je denkt beste alice, en daarbij; als reclame maken voor een product een legale zaak is, waarom zou dat illegaal moeten zijn voor andere zaken zoals bv; godsdienst ??? is campange enkel toegelaten voor andere zaken en enkel niet toegelaten wordt voor godsdienstige zaken ?) op te dringen, wat nu wel gebeurt en daartgen mogen wij ons verzetten of niet misschien?
Oeps, alice gaat zich noch verzetten omdat de islaam een zichtbaar realiteit wordt binnen de europese samenleving ? Hoeda alice ? u zich verzetten zoals mladvic en melosovic zich verzet hebben tegen de moslims ? En tweede holocaust ? Verklaar eens, ik zou graag eens weten hoe je zich gaat verzetten ?

En dit zal het einde van dit discussie zijn aangezien uw intenties duidelijk geworden zijn, ik zou wel graag uw antwoord lezen op de gestelde vraag hierboven echter zal ik er terug niet op antwoorden, met dank en veel succes met uw kruistocht, da da !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 december 2007 om 21:50.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 22:21   #129
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Mijn hemel Lincoln wordt je nooit moe van al je vooroordelen?
Waar haal je het vandaan dat ik omdat ik kritisch ben dus denk zoals Wilders?
Dat doe ik niet, ik vind het onzin om de koran te verbieden, maar verzet me wel tegenover die groep moslims die dit gedachtegoed als uitgangspunt willen voor een samenleving, zelfs indien dit een samenleving is op basis van segregatie die naast de ander een gesloten bestaan leidt.
Ik ben tegen islam indien islam stelt dat ze als politieke vorm boven democratie staat.
Ik vind niet dat wie in islam gelooft ook het recht heeft om vrouwenrechten opnieuw in vraag te stellen.
Ik ben tegen islam wanneer deze ongelijkheid predikt, op basis van geloof, overtuiging of seksuele geaardheid.
En al zeker tegenover de visie van islam die homoseksuelen uitsluit en tot tweede rangsburgers verklaart wat ze trouwens evengoed met vrouwen doen.
Ik vind moslims die mijn hand weigeren omdat ik in hun ogen een onreine vrouw ben, achterlijk.

En doe eens zelf wat minder idioot, je beledigd me met de vraag of ik een holocaust goedkeur, nee, maar ook niet wanneer moslims die plegen, aanslagen op metro's in Europese steden zijn daden van terreur die een holocaust doen ontstaan, wat in Algerije gebeurde was een holocaust onder moslims, en de dreiging die nu de artistieke vrijheid aan banden legt en politici bedreigen die zich hiertegen verzetten, vind ik gedaan door verwerpelijke mensen die in de ban zijn van een boek uit de zevende eeuw.
Ik heb hekel aan een religie die niet vrij verlaten mag worden.
Ik verzet me tegen de uitholling van de pijlers van mijn samenleving, waar moslims willen bepalen of de opera Aicha mag worden opgevoerd, of er foto's wel of niet hangen in een Haags museum, die zeggen dat de hoofddoek moet steeds en overal.
Ik verzet me tegen hun dreiging met dood en terreur en islam die zich hiervoor leent veracht ik.
Wat islam is bepaald de moslim zelf. Omdat ze doodeenvoudig niet bestaat maar slechts is wat een moslim meent te lezen in een boek waar ik niets mee heb. Iedere moslim zegt wat anders over datzelfde geloof, zoalang dit ertoe leidt dat moslims de grenzen accepteren die de samenleving hier aan geloof stelt is er geen probleem. Maar wanneer dit hierover gaat, en dit gebeurt steeds vaker en duidelijker is mijn keuze snel gemaakt.Nooit zou ik islam als basis voor mijn bestaan accepteren, als je daar naar op zoek bent, dat klopt!
Ik liberaal?? Jij duwt wel snel alles in een hokje he, maar wee degene die dit met een moslim doet! Sta je oot wel eens stil bij al jou eigen bekrompen vooroordelen tegenover vrouwen zoals ik Lincoln?
Of ben je alleen sterk in toeters blazen als het over gediscrimineerde moslims gaat Lincoln?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 22:44   #130
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mijn hemel Lincoln wordt je nooit moe van al je vooroordelen?
Waar haal je het vandaan dat ik omdat ik kritisch ben dus denk zoals Wilders?
Dat doe ik niet, ik vind het onzin om de koran te verbieden, maar verzet me wel tegenover die groep moslims die dit gedachtegoed als uitgangspunt willen voor een samenleving, zelfs indien dit een samenleving is op basis van segregatie die naast de ander een gesloten bestaan leidt.
Ik ben tegen islam indien islam stelt dat ze als politieke vorm boven democratie staat.
Ik vind niet dat wie in islam gelooft ook het recht heeft om vrouwenrechten opnieuw in vraag te stellen.
Ik ben tegen islam wanneer deze ongelijkheid predikt, op basis van geloof, overtuiging of seksuele geaardheid.
En al zeker tegenover de visie van islam die homoseksuelen uitsluit en tot tweede rangsburgers verklaart wat ze trouwens evengoed met vrouwen doen.
Ik vind moslims die mijn hand weigeren omdat ik in hun ogen een onreine vrouw ben, achterlijk.

En doe eens zelf wat minder idioot, je beledigd me met de vraag of ik een holocaust goedkeur, nee, maar ook niet wanneer moslims die plegen, aanslagen op metro's in Europese steden zijn daden van terreur die een holocaust doen ontstaan, wat in Algerije gebeurde was een holocaust onder moslims, en de dreiging die nu de artistieke vrijheid aan banden legt en politici bedreigen die zich hiertegen verzetten, vind ik gedaan door verwerpelijke mensen die in de ban zijn van een boek uit de zevende eeuw.
Ik heb hekel aan een religie die niet vrij verlaten mag worden.
Ik verzet me tegen de uitholling van de pijlers van mijn samenleving, waar moslims willen bepalen of de opera Aicha mag worden opgevoerd, of er foto's wel of niet hangen in een Haags museum, die zeggen dat de hoofddoek moet steeds en overal.
Ik verzet me tegen hun dreiging met dood en terreur en islam die zich hiervoor leent veracht ik.
Wat islam is bepaald de moslim zelf. Omdat ze doodeenvoudig niet bestaat maar slechts is wat een moslim meent te lezen in een boek waar ik niets mee heb. Iedere moslim zegt wat anders over datzelfde geloof, zoalang dit ertoe leidt dat moslims de grenzen accepteren die de samenleving hier aan geloof stelt is er geen probleem. Maar wanneer dit hierover gaat, en dit gebeurt steeds vaker en duidelijker is mijn keuze snel gemaakt.Nooit zou ik islam als basis voor mijn bestaan accepteren, als je daar naar op zoek bent, dat klopt!
Ik liberaal?? Jij duwt wel snel alles in een hokje he, maar wee degene die dit met een moslim doet! Sta je oot wel eens stil bij al jou eigen bekrompen vooroordelen tegenover vrouwen zoals ik Lincoln?
Of ben je alleen sterk in toeters blazen als het over gediscrimineerde moslims gaat Lincoln?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 22:52   #131
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Niet kwaad worden alice ! Deze discussie is afgelopen.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 00:04   #132
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Kwaad wordt ik niet, ik ben dat gewend na jaren discussie met moslims, wie zijn gelijk niet kan aantonen sluit meestal de discussie.Geen probleem hoor.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 16:22   #133
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kwaad wordt ik niet, ik ben dat gewend na jaren discussie met moslims, wie zijn gelijk niet kan aantonen sluit meestal de discussie.Geen probleem hoor.
Niet altijd, soms is dat een nederige zet waarbij men respect betoond aan de mening van de tegenstander !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 01:29   #134
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Nou, van burgertrut naar respect is toch al beter niet? We gaan erop vooruit Lincoln!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 16:56   #135
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou, van burgertrut naar respect is toch al beter niet? We gaan erop vooruit Lincoln!
Burgertrut ? Wat zou dat betekenen ???
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2023, 07:30   #136
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.354
Standaard

Terugsturen gaat almaar moeilijker door activistische rechters en advocaten. En dan verschieten ze ervan dat er stemmen opgaan om de macht van de rechters in te perken zoals in Israël waar de opperrechter als alleenheerser optrad.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2023, 07:48   #137
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.354
Standaard

Een dag in Den Haag
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be