![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af waarover die enorme kapitalen bezitten Belgen dan eigenlijk nog te klagen hebben. Als domme loontrekkende zal ik wellicht nooit over zo'n enorm kapitaal beschikken, en dat is natuurlijk wel handig, want voor belastingen d�*�*rop zal ik ook nooit hoeven te vrezen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Vlaming heeft volgens mij heel gemixte genen. Da's zo'n hybriede Untermensch. Geen zuivere Germaan, geen zuivere Noor, geen Zuivere Ibero-Insulair.
Enfin, ziehier een kaartje uit Denikers "Les races de l'Europe", uit 1899: ![]() Vlamingen zijn op raciaal vlak echt een knoeiboel. Multiculturalisme zit in onze genen. Kijk naar Philip De Winter: duidelijk Maghrebijnse of op z'n minst Iberische roots.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik verlang is dat de gigantische 'taart' die de PlanetaireArbeidsMachinerie voortbrengt, een heel klein beetje mag worden afgeroomd, ten voordele van diegenen voor wie zelfs geen kruimeltje meer overblijft omdat een kliek nihilistische schrokkers maar niet genoeg krijgt, ondanks het feit dat ze nu al duidelijk méér dan overvoed zijn. Hoe langer ik er over nadenk, hoe méér ik ervan overtuigd raak dat 'het kapitalisme' inderdaad en zonder twijfel de meest barbaarse religie van allemaal is. De Mammonisten zijn de èchte vijand van �*lles wat leeft, en ik vraag me af hoe lang ze nog 'vrij spel' zullen krijgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ziet u er trouwens uit? 2) Hoe raciaal-knoeiboeler, hoe beter. "Zeg dat Friedrich Nietzsche 't gezegd heeft" (vrij naar Raymond van het Groenewoud).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet het, daarom 'fout'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met Dewinter heb je goed bekeken - daar zit duidelijk een vreemde slag in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er is een gemakkelijke mannier om dit te weten, hoe ras zuiver....je zelf bent??? Zoek je stamboom effe op, mss heb je wel spaanse roots met een moorse invloed??? Ik vind het echt belachelijk als hier mensen beweren tot het "Vlaamse RAS" te behoren!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Sigart, Hans1,... Allemaal belgicisten die in een (minderwaardig) Vlaams ras geloven....
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 5 januari 2008 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door vooruit : 5 januari 2008 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U begint te lullen over "zuivere Germaan", "zuivere Noor, "Zuivere Ibero-Insulair" (sic), maar wat is eigenlijk uw definitie van "zuiver" in dat verband? Bestaat er dan zoiets als een "zuivere Germaan"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Respect voor andermans bezit?
Al es bij stilgestaan wat deze mens betaald heeft aan belastingen om dit huis(je) te kunnen bouwen? en over het Vlaamse ras: School gelopen in een staatsschool - daar maakten ze ons duidelijk dat er maar één ras is: het menselijke. Rassenleer ligt zeer gevoelig sinds WOII, maar volgens mij kan er toch onderverdeeld worden via genengroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
![]() Citaat:
Maar moest het u nog steeds niet dagen zal ik voor u heel concreet zijn: ik geloof niet in zuivere rassen. Ik geloof enkel in genetica, en die heeft laatst heel mooi aangetoond dat er in de gemiddelde Vlaming vooral veel Duitser zit, maar voor de rest heel veel ander DNA. In de Duitsers zelf zit op zijn beurt dan weer heel wat ander DNA. Ge kunt een schone genen-kaart van Europa maken - en wetenschappers hebben dat al gedaan - en uiteindelijk komt ge uit bij zeven Europese oer-moeders met Noord-Afrikaanse/Zwart-Afrikaanse trekken. Ge kunt zelfs als kerstcadeau uw genen laten onderzoeken en nakijken uit welke Euro-Afrikaanse oermoeder ge stamt: ![]() Leest dit allen, leest dit allen: Citaat:
Ik weet trouwens al uit welke oermoeder ik stam: de meest wulpse. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Exuseer, het gaat hem hier oven de vele postings is de "Vlaming een ras" zijn de vlamingen een "zuiver ras"??? Dit is niet het gewoonlijke LULLEN over een ras! Heeft men al eens erover nagedacht? Je bent de zoon van twee ouders je hebt vier voorouders je hebt acht overgrootoudouders.Jij bent de 4de generatie....is die generatie ZUIVER ??? Mss iets voor jou " Jean de la Montagne" of is het "Jean de la Bergerie de la Montagne" Wat met de verdere generaties? zijn die correct zuiver ??? Ik zou vele van die zuivere eens willen testen.............HAHA en dan de uitkomst kennen??? Laatst gewijzigd door Juvenalis : 5 januari 2008 om 03:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een paar Vlamingen die zich 'rasta' noemen.
Als ze nu die 't' en de 'a' die erachter staat wegschenken aan een goed doel, dan zijn er toch al een paar Vlamingen die zich 'ras' kunnen noemen. Verder vind ik deze draad best wel hilarisch. Vooral die wulpse oermoeder van C2C brengt wat leven in de keet. Houen zo !
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
De "Blutt und Boten" theorie! Weer iets "nieuws" zeker? Ooit gehoord van genetica, van wetenschap? Leren denken thuis? |
|
![]() |
![]() |