![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Survival of the fittest hé. Kom het maar afpakken zou ik zeggen. Dat is toch de socialitische strategie, dus niets tekort. Maar niet komen janken als ik het niet op een gouden schoteltje kom aanbieden heh. Cumulatie van rijkdom stopt wanneer dit de sociale stabiliteit ondermijnt.
Nu moet jij nog antwoorden op mijn vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
So what! Hou op met janken. Misschien moeten we die gasten maar naar China sturen. Eens zien hoe lang ze het daar volhouden. Verwende kwasten gvd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de kinderen van mensen die nooit de kans hebben gehad bij te dragen, door bijvoorbeeld ziekte? Wat moeten die aanvangen? Of de kinderen van mensen die niet wilden bijdragen? Moeten zij worden opgescheept met de gevolgen van het besluit van hun ouders? Trouwens, erken je dat er mensen zijn die niet kunnen bijdragen? Want daar zwijg je over. ![]() Citaat:
Citaat:
Neen, dat is geen garantie, dat is wederom een aanname. En als die aanname klopte zouden er geen faillisementen zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 januari 2008 om 14:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ja maar daarom kunnen we SZ flink terug schroeven en efficiënter maken. Da's echt niet zo moeilijk. Dan vloeit er ook een groot deel terug naar de mensen. Met je hoger inkomen kan je dan nog steeds schenkingen aan privé liefdadigheidsinstellingen doen. Maar het lijkt mij toch aan te raden om de basis over te laten aan de staat onder een dwingend regime. Kan echter makkelijk tot 30% van bestaande herleid worden. Met geleidelijke overgang om stabiliteit te bewaren. En mits enige goede wil.
Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Dat is een argument voor een actief activeringsbeleid, niet voor de privatisering van de SZ.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist. Het was gewoon een terloopse opmerking. Indirect wel iets te maken met SZ, maar weinig. Laatst gewijzigd door Dycore : 9 januari 2008 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Maar onze SZ verzwakt de sterkeren en de samenleving in het algemeen. Dat is niet wenselijk. To make strong men weak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw concept van SZ bemoedigt de 'armeren' enkel om genesteld te blijven in hun huidige positie. Dat is op termijn veel schadelijker voor die mensen dan mijn (liberaler) voorstel. Hetzelfde voor hun kinderen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Savatage : 9 januari 2008 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Als U dat systeem steunt dan bent U een racist.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar een liberaal van uw soort ziet enkel maar geld blijkbaar. Ik begrijp dat Sabena moest gesloten worden maar ik kan niet begrijpen dat men hetzelfde zou doen voor culturele instellingen is dat belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het % mensen die niet kunnen bijdragen, terwijl ze dat wel zouden willen is volgens mij zo goed als onbestaande. Je kan hier nu weer bij sleuren dat die mensen hun kinderen dan wel met de gebakken peren zitten als we overschakelen op een liberalisering van de SZ, maar dan hebben die mensen net een incentive om eruit te geraken. Dat is niet enkel goed voor hun maar ook voor hun kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zoo een culturele instelling? 't Is gvd een uitvergrote folter-kamer die nog uit de middeleeuwen stamt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dieren die in de zoo zitten zijn geboren in gevangenschap en zouden niet overleven in het wild. En er zijn ook soorten die we enkel nog in leven kunnen houden omdat de doorsnee vrijgevochten liberaal denkende juppie het belangrijk vindt om met zijn jeep te kunnen rondrijden en 2 maal per dag biefstuk wil eten. |
|
![]() |
![]() |