![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik trek mij de ballen aan van wat jij van mij vind,ik weet enkel hoe ik heb moeten knokken in mijn leven om rond te komen,en dat leven is zekers langer als jullie samen hoor.Als ik zo begaan ben met de armen is omdat ik begrijp wat deze mensen mee maken,als ik zeg dat er een prijzenstop op basisproducten moet komen weet ik ook wel wat ik zeg hoor.Deze stop was er ook in de jaren 1980 er werkten toen wel.....
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er aan de hand is, is dat de Chinezen ons de oren van het hoofd aan het vreten zijn. De ongehoord fantastische( of zouden we "afschuwelijke" moeten zeggen) economische groei van dat land maakt dat de prijzen in zowel metaal, brandstof en ook voedsel, aan het stijgen gingen, nog steeds stijgen en zullen blijven stijgen... In Indië is iets gelijkaardigs aan de gang, maar daar is het zo erg nog niet als bij de Chinezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met eieren brood melk ect... Maar toen vonden jullie dit normaal,wel voor de klein verdieners is dit erg veel in zijn buget,maar ja ik zal weer te dom zijn om te ijveren om een prijzenstop op basisproducten in te voeren....
![]() |
![]() |
#124 |
Burgemeester
|
![]() Voedselprijzen slaan de pan uit.Grootschalig gebruik van chemicalien en pesticieden vergiftigen onze voeding en bij overproductie wat jaarlijks het geval is in diverse takken van de voedingsindustrie wordt het voedsel vernietigd om de prijzen kunstmatig hoog te houden.Verder wordt de kwaliteit van ons voedsel aan banden gelegd om zo de farmaceutische industrie (die uiteraard banden heeft met de kopstukken van de overheid) een nieuwe lucratieve winstgevende industrie kan uitbuiten ten koste van jullie beurs en gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() En Nederland is ongetwijfeld het land waar er geen tekort aan melk is. Is er dan ergens een teveel aan? Mensen bv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Mss moeten we in het Westen toch is gaan overwegen om minder te eten en terug naar een normale gewichtsklasse te gaan?
Zanniken da die Chinezen meer gaan eten maar ondertussen ons blijven volproppen. Wij in het Westen blijven toch naief |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Het is volsterkt naïf om te geloven dat de Europeanen hun eetgewoontes zullen beperken ten gunste van de derde wereld. Net zoals het naïf is om dit van de Chinezen te verwachten. En nu: minder simpel graag.
|
![]() |
![]() |