![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe sta jij tegen een algemeen rookverbod | |||
Ik ben roker en ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 26,44% |
ik ben roker en ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,05% |
ik ben niet-roker en ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
34 | 39,08% |
ik ben niet-roker en ik ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
22 | 25,29% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,15% |
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 februari 2008 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hitler van mijn voeten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Simpel, gewoon cafétjes openen enkel voor rokers.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Daar komt gezeur van, dat zie je nu al.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
omdat de rookvrije ruimtes vaak niet afdoende zijn en de geurhinder tot in de niet-rookgedeeltes komt omdat vele horecazaken zelfs niet ingrijpen als rokers roken in de niet rokersdelen daarom moet er maar een verbod komen omdat de rokers uit zichzelf geen rekening zullen houden met anderen. Er sterven meer mensen aan passief roken dan in het verkeer, maar ik hoor toch geen klachten over alle opgelegde maatregelen die de overheid "verplicht" heeft in het verkeer... Elke persoon minder die sterft hierdoor is er toch één, niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel negeren ze de vele slachtoffers, ofwel minimaliseren ze de cijfers. Ik vraag me af of zij ook zo zouden praten, indien het een naaste van hen was die sterft aan passief roken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Sociale wenselijkheid? 'Peer pressure'?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Zoals u het blijft pushen lijkt het wel alsof er mensen naast mij staan te wachten totdat ik een cigaret opsteek om passief mee te roken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar, wij rokers zijn plichtsbewuste burgers ![]() Trouwens, ik eis nergens lagere prijzen voor tabak, ik ga het gewoon zelf kweken en roken in de privacy van mijn eigen woonst. Probleem opgelost. Een beetje esprit d'entreprendre doet wonderen en de kwaliteit van mijn tabak zal sowieso beter zijn dan de behandelde commerciële troep. Jij kunt daar onmogelijk last van hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 3 februari 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Ik zou die vuile Zwartlongen allemaal in heropvoedingskampen steken... op z'n Chinees.
![]() Maar serieus: ik pleit ervoor om als het rookverbod er komt electronische sigaretten wél in cafés toe te laten, daar die geen overlast voor niet-rokers bezorgen. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 3 februari 2008 om 23:09. |
![]() |
![]() |