Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2008, 08:10   #121
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Beste Steenbok,

Die 'prulleria' stonden wel op Verhofstadt zijn agenda, dat waren zaken waarvan Verhofstadt werk ging maken. Geen één van die zaken heeft hij opgelost gekregen. Betreffende het vreemdelingenstemrecht heeft hij zelfs net het omgekeerde gedaan van wat hij vooraf beloofde. Verhofstadt heeft de hele BHV geen centimeter dichter bij een oplossing gekregen. Leterme is erin geslaagd om de stemming erdoor te krijgen. Dat is veel meer dan Verhofstadt ooit heeft klaargespeeld.

Leterme is geen superman die alle problemen hier in België kan oplossen hoor. Maar i.v.g. met Verhofstadt is hij een bekwaam politicus, die weet van aanpakken.

Het zou al heel erg moeten eindigen, mocht hij het er even slecht van af brengen als Verhofstadt.

Een beetje zoals Verhofstadt die verklaarde dat je zijn succes kon afmeten aan de achteruitgang van het Vlaams Blok, de avond voor verkiezingen... In alle eerlijkheid, dat is werkelijk de grootste afgang die ik een politicus ooit heb zien maken

Je kan Leterme noch de CD&V niet linken aan het VNV, dat getuigt enkel van een gebrekkige kennis van de Belgische partijgeschiedenis.
och mijn waarde...
ik volg de Belgische politiek sinds einde van de jaren '40, begin jaren '60...
ik link de tjeven aan het VNV omdat ze nu het gebroed van die incivieken mee in hun kartel namen... en het serieuze onderdanig maken aan de waanbeelden van de VNV'ers en hun gebroed...

en wat Leterme versus Verhofstad betreft...
naargelang men zwart of wit is... heeft men in dergelijke zwart of wit oordeel...
en nooit omgekeerd...

Leterme komt nog niet aan de dikte van Verhofstad's voetzolen...
en heeft voor het socio-economisch verloop van onze samenleving in 8 jaar meer gedaan dan de tjeven in tientallen jaren...

je moet dat niet aanvaarden... dat staat je vrij...
maar ik ben zo vrij aan de communautaire prullaria absoluut geen boodschap te hebben...

en ik zal tegen al dat communautair geprul blijven zijn....
Oud 16 februari 2008, 09:49   #122
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En tegen de incivieken en ander gebroed. Eigenlijk zowat iedereen dus behalve Verhofstadt en consoorten.
Oud 16 februari 2008, 12:15   #123
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Neen, niet te lomp, volgens Yves Leterme zijn ze te dom....... nog zo'n blunder.
Juist en dat voor wie op de koop toe een Franstalige vader heeft.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 12:44   #124
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En tegen de incivieken en ander gebroed. Eigenlijk zowat iedereen dus behalve Verhofstadt en consoorten.
hoe kon je het weten....
Oud 16 februari 2008, 14:13   #125
fransV
Gouverneur

Standaard juist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
U verheerlijkt Leterme al zonder dat ie enig resultaat heeft geboekt.
Kwa afgang kan dat ook al tellen.
volledig juist , maar er zijn er die VHS verheerlijken na 8 jaar wanbeleid.
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 14:16   #126
fransV
Gouverneur

Standaard correct

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik denk dat als rond de 85% Franstalig is, we toch wel van anderstalig gebied mogen spreken.

Per slot van rekening omschreef Zwartengeel de Vlaamse gemeentes met een Nederlandstalige minderheid als "anderstalig gebied", vanuit Brussels opzicht, en dat terwijl Nederlands een officiële taal is in Brussel.
met dank aan de " Vlaamse" ministers
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 14:22   #127
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik denk dat als rond de 85% Franstalig is, we toch wel van anderstalig gebied mogen spreken.

Per slot van rekening omschreef Zwartengeel de Vlaamse gemeentes met een Nederlandstalige minderheid als "anderstalig gebied", vanuit Brussels opzicht, en dat terwijl Nederlands een officiële taal is in Brussel.
Brussel voor 85% Franstalig?

De Franstalige Brusselaars zijn nog met zo een 50%.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 14:23   #128
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
met dank aan de " Vlaamse" ministers
Nee, met dank aan de Belgische staat.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 19:38   #129
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
och mijn waarde...
ik volg de Belgische politiek sinds einde van de jaren '40, begin jaren '60...
ik link de tjeven aan het VNV omdat ze nu het gebroed van die incivieken mee in hun kartel namen... en het serieuze onderdanig maken aan de waanbeelden van de VNV'ers en hun gebroed...
Ik kan u geen ongelijk geven nu Pieter De Crem beweert dat er absoluut geen geld meer is om onze schoolgaande jeugd op studiereis naar Buchenwald te laten gaan..... maar er is natuurlijk wel geld om gevechtsvliegtuigen naar Afghanistan te sturen. Nooit meer oorlog is echt niet aan hem besteed en juist die man hebben ze minister van landsverdediging gemaakt. Teken aan de wand ....

Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 februari 2008 om 19:42.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 22:31   #130
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leid=GNR1O3HC5

................
Het was te verwachten,ze moesten absoluut een kop van jut vinden.
Wat zal het volgende zijn,ruikt sterk naar lakense invloeden.
wie redt belgië ???

gooi NVA-JMDD-Vlaams Belang in de kerkers, verbiedt al deze partijen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 22:37   #131
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Brussel voor 85% Franstalig?

De Franstalige Brusselaars zijn nog met zo een 50%.
Brussel ?

15 % Vlamingen
30 % Franstaligen
55 % Vreemdelingen (Fr-It-Spa-Ma-Tu...)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 08:57   #132
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zonet gelezen : Leterme heeft inwendinge bloedingen aan de maag/darm, dat is wel ernstig zeg.

Het mag wel duidelijk zijn vanwaar deze klanten komen, een te lange slopende periode van stress en vooral coalitiepartners die niets liever willen dan de boel te saboteren.
Ik hoop dat Leterme nu inziet dat het sop de kool niet waard is. Het Belgische bestuursniveau is een kluwen van ondemocratische vastgeroeste belangen, dat indien nodig op de man speelt om goedmenende hervormers te nekken.

Moest ik van Leterme zijn ik zou 6 weken verlof pakken en verklaren dat ze (Milquet, Di Rupo, Verhofstadt, De Gucht, Reynders, Albert en heel de kliek wetstraatjournalisten) vierkant de pot op kunnen. Na 6 weken zou ik terug komen uit conge en campagne beginnen voeren voor de 2009 verkiezingen. Hoofdthema: het uitroepen van de Vlaamse onafhankelijkheid.
Oud 17 februari 2008, 15:47   #133
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Brussel ?

15 % Vlamingen
30 % Franstaligen
Ja, en .... wilt u uw eigen hoofdstad nog meer als een vreemde zien of gaat u ze wat meer betrekken bij uw eigen Vlaamse welvaart ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2008, 09:53   #134
Pallas Athena
Vreemdeling

Pallas Athena's schermafbeelding

Standaard Oubollige stoerdoenerij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dat is wat de Belgicistische regimeslaven u willen wijsmaken. Het feit dat u daar niet kan doorzien en domweg inloopt, zegt meer over u dan over Yves Leterme.

Leterme wil kost wat kost een aantal zaken veranderen in dit land, een VB'er had allang gezegd foert trekt uwen plan ik ben ermee weg en ga in de oppositie wat brullen. Neen Leterme probeert toch ondanks alle vernederingen, spotterijen, alle tegenwerkingen, toch iets te bereiken ten gunste van het Vlaamse volk. Je kan hem zeker niet verwijten dat hij zichzelf spaart integendeel. Zelden iemand (buiten de Heer Jezus Christus dan) zoveel over zich heen laten komen en blijven volhouden. Sterk !

Het is uiteraard zeer gemakkelijk voor zijn politieke vijanden en zeker voor de liberalen om Leterme I constant de saboteren. Zij hebben het land naar de kloten geholpen onder Verhofstadt, laten de strontpunt over aan Leterme en als hij er iets wil aan doen ,die parsoon constant tegenwerken. Je moet wel een ziekelijke persoonlijkheid of een slecht mens zijn om dit te doen. En ja strontzakken als Verhofstadt en De Gucht zijn nu eenmaal zeer slechte mensen. Zij kennen alleen maar verraad en bedrog en ze hebben er nog plezier in ook (denk maar aan BHV in 2005, waarin de VLD flagrant het Vlaamse regeerakkoord in de prullemand smeet).
Yo Max

Uw woorden klinken oubollig. Uw vergelijking van Yves Leterme met Jezuske Christus is bij het haar gegrepen, ongelooflijk overdreven en compleet naast de kwestie.

Uw verwijt dat ik me zou blind laten maken door Belgicisten komt over als een aanval van gebakken lucht door iemand die niet voor zichzelf kan denken, dan wel overneemt wat het geloof en zijn vooraanstaanden prediken.

Ik zou zeggen dat uw reactie op mijn woorden over Yves Leterme meer over jou heeft gezegd, en wat mij betreft, meer dan genoeg heeft gezegd.

Het zou mooi zijn, moest je eens voor jezelf kunnen denken. Je kunt niet geloven hoe aangenaam dat is. Ik hoop dat het jou ooit eens overkomt.

Pallas Athena
Pallas Athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 10:16   #135
svenforum
Burger

svenforum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Brussel ?

15 % Vlamingen
30 % Franstaligen
Bron?
O sorry, had niet door dat je speels aan het stigmatiseren was.
Doe gerust voort ...

" The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear!
Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!"
- Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead
svenforum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be