![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik volg de Belgische politiek sinds einde van de jaren '40, begin jaren '60... ik link de tjeven aan het VNV omdat ze nu het gebroed van die incivieken mee in hun kartel namen... en het serieuze onderdanig maken aan de waanbeelden van de VNV'ers en hun gebroed... en wat Leterme versus Verhofstad betreft... naargelang men zwart of wit is... heeft men in dergelijke zwart of wit oordeel... en nooit omgekeerd... Leterme komt nog niet aan de dikte van Verhofstad's voetzolen... en heeft voor het socio-economisch verloop van onze samenleving in 8 jaar meer gedaan dan de tjeven in tientallen jaren... je moet dat niet aanvaarden... dat staat je vrij... maar ik ben zo vrij aan de communautaire prullaria absoluut geen boodschap te hebben... en ik zal tegen al dat communautair geprul blijven zijn....
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tegen de incivieken en ander gebroed. Eigenlijk zowat iedereen dus behalve Verhofstadt en consoorten.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De Franstalige Brusselaars zijn nog met zo een 50%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 februari 2008 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gooi NVA-JMDD-Vlaams Belang in de kerkers, verbiedt al deze partijen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
15 % Vlamingen 30 % Franstaligen 55 % Vreemdelingen (Fr-It-Spa-Ma-Tu...)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moest ik van Leterme zijn ik zou 6 weken verlof pakken en verklaren dat ze (Milquet, Di Rupo, Verhofstadt, De Gucht, Reynders, Albert en heel de kliek wetstraatjournalisten) vierkant de pot op kunnen. Na 6 weken zou ik terug komen uit conge en campagne beginnen voeren voor de 2009 verkiezingen. Hoofdthema: het uitroepen van de Vlaamse onafhankelijkheid.
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, en .... wilt u uw eigen hoofdstad nog meer als een vreemde zien of gaat u ze wat meer betrekken bij uw eigen Vlaamse welvaart ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uw woorden klinken oubollig. Uw vergelijking van Yves Leterme met Jezuske Christus is bij het haar gegrepen, ongelooflijk overdreven en compleet naast de kwestie. Uw verwijt dat ik me zou blind laten maken door Belgicisten komt over als een aanval van gebakken lucht door iemand die niet voor zichzelf kan denken, dan wel overneemt wat het geloof en zijn vooraanstaanden prediken. Ik zou zeggen dat uw reactie op mijn woorden over Yves Leterme meer over jou heeft gezegd, en wat mij betreft, meer dan genoeg heeft gezegd. Het zou mooi zijn, moest je eens voor jezelf kunnen denken. Je kunt niet geloven hoe aangenaam dat is. Ik hoop dat het jou ooit eens overkomt. Pallas Athena |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burger
|
![]() Citaat:
O sorry, had niet door dat je speels aan het stigmatiseren was. Doe gerust voort ...
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |