![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() "Agent Klopmans: Weeral een stuk in uw kloten jongen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen we met zo'n 150 �* 200 mensen (ik schat een 5-tal groepjes van elk circa 40 mensen) naar het hek aan het stappen waren, stonden er maar drie agenten aan het hek. Toen we bijna aan het hek waren, is er (binnen de omheining) een camion met agenten toegekomen. Die agenten zijn toen snel-snel over de draad moeten springen, want anders zouden hun collega's daar maar met z'n drieën gestaan hebben.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar zover denk jij niet na naturlijk... of zou jij ze der uit kunnen halen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was die zelfmoordterrorist wel geïnfiltreerd binnen de politie? Wie weet... Zullen we alle agenten maar ineens afranselen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Helem�*�*l off topic: ik heb deze avond met mijn gasten de film Daens gezien. Tijdens de scène waar Nette met het dode jongetje (Mieleke) in haar armen op de onderzoekscommissie toestapte, samen met andere vrouwen en kinderen, en waar de gendarmes te paard, deze weerlozen aanvielen met hun sabels, toen moest ik onwillekeurig aan jullie denken. Ik kan eigenlijk maar mijn hoed afnemen voor mensen als jullie. En dat van dat volgende keer harder slaan, meen ik niet. Dat is mijn colère omdat de VB-mandatarissen ook zo behandeld zijn. Zij komen in jullie ogen misschien op voor een verderfelijk doel, maar ik vind dat dat zelfs niet terzake doet. Ik had nu mijn plezier omdat er toen aan linkerzijde ook veel leedvermaak was (in de zin van "ze moesten veel harder geklopt hebben"). Maar ik bied mijn excuses aan voor dat leedvermaak. En ik moet eerlijk bekennen dat ik respect heb voor jullie, idealisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() En altijd maar kakken op dat leger gij zijt ook weer zo een "gewetensbezwaarde" zeker =lafaard.Als er een oorlog uitbreekt zult ge blij zijn dat er een leger bestaat.Voor mijn part iedereen terug verplicht het leger in voor 2 jaar zowel man als vrouw.Iedereen moet tenminste weten hoe je een geweer vasthoud en moet gebruiken!Ze zouden ook beter wat meer geld in dat leger pompen en meer beroepsmilitairen aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het wél altijd hypocriet gevonden dat een partij die pleit voor meer blauw op straat en zero-tolerance toen ineens in de slachtofferrol kroop. En ook wel dat vele VB'ers doelbewust in de martelarenrol kropen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kruip jij maar onder de wapens om de soevereiniteit van België te gaan verdedigen.
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() jongen toch, ik kan uw vader zijn.............en dat pamperke zult gij nodig hebben als ge groot zijt en in het leger met een geweer mag gaan spelen!!!!!!
|
![]() |
![]() |