![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ik vond de film... | |||
gewoon erg tegenvallen (géén oscars!!!)! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
best meevallen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 39,62% |
prachtig, spannend, boeiend, hetgeen ik verwachtte,... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Ik heb er niet zo op gewacht, en het interesseert me helemaal niets. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,53% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent blijkbaar te jong om de jaren zestig te herinneren. Toen werd beslist dat religie een PERSOONLIJKE toestand is, waar niemand mee hoeft geconfronteerd te worden. Dus houd mohammed binnenshuis en geen kat die erachter kraait. Indien je dat niet kunt opbrengen, dan begin ik koranverzen te oreren, met dien verstande dat ongelovigen dan de volgelingen van Mohammed zullen zijn. Stel je voor dat de oude-Europeanen eens besluiten om zèlf de regeltjes van de koran te gaan volgen, wat zou je daarvan denken? Zin in een dhimmiestatuut met yizyah taks in alle onderdanigheid te betalen zoals voorgeschreven in ons boekje? met afgehakte vingertoppen? Zin in het verdrag dat de originele zoroasters met Omar hebben moeten afsluiten? Ik heb de indruk dat moslims écht wel een probleem hebben met spiegelbeelden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwijgen is instemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nogmaals...De Koran (een wetboek) is ontstaan tijdens de oorlog, zodat veel zaken niet meer van toepassing zijn. Leef je in vrede, dan moet je ook niemand aanvallen. Wordt je aangevallen, dan heb je het recht om je te verdedigen. Dit is iets dat ik mijn vader altijd heb horen zeggen, als de oorlog tussen Israel en palestijnen WEER op tv is. Als we de Koran letterlijk zouden toepassen, dan zouden wij nu nog op paarden en ezels rijden en niet in auto's. Ik neem aan dat forumgangers hier (de tegenstanders) ooit wel eens met een islamiet gewerkt hebben? Hij heeft geen lange scherpe tanden, eet 's nachts geen kinderen op,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met wie waren de moslimextremisten die 100den onschuldige treinpassagiers de dood hebben ingejaagd dan in oorlog? Met de Madrilenen die een treinabonnement hebben? Tiens, dat wist ik niet. En de BEDOELING van die aanslag, choqueert die je evenveel als een korankritisch filmpje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De Marokkanen hebben 1 groot probleem met Marokko en dat is de chaos in hun systeem. De jonge koning heeft veel geïnvesteerd om alles vlotjes te verlopen, en hij kijkt als af van het Europese. Daar worden geen handen afgehakt (wat een verschrikkelijk idee ook!), of andere verschrikkelijke zaken. Soms denk ik dat sommige VB aanhangers echte idioten zijn die niet verder gekomen zijn dat het kleuterklas. ![]() Het klopt dus toch: racisme maakt blind ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De koran is het eeuwige en onveranderlijke woord van god. Het zou eens leuk zijn om enkele imams jouw statement voor de camera's te zien herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://bc.ub.leidenuniv.nl/bc/tentoo...bject15.htm#15 ![]() ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 maart 2008 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij waren die in oorlog met de Londense passagiers van de subway en de dubbeldekbussen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Spanje heeft de oorlog openlijk gesteund en troepen gestuurd. De vijanden hebben op hun beurt hun 'troepen' gestuurd naar het land van de vijanden en de mensen geterroriseerd. Het gaat om 'slapende agenten' die elke land overal heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 maart 2008 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En wat ik zeg komt van oudere moslims zelf. Ze nemen ook niet alles letterlijk op. Laatst gewijzigd door Moby : 28 maart 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() inderdaad...
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie missen anders geen aanspreekpunt als het gaat om te betogen tegen cartoons en een hoofddoekverbod. En waar bestaat die moslimexecutieve eigenlijk voor? Enkel om de frauderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen afdreigen, dat is onislamitsch klonk het gisteren voor de camera's nog. Vandaag zijn ze het al vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() De moslims zijn weer hervallen in hun gewone doen.
Enfin, 1 dag hebben ze het uitgehouden om zich te gedragen. Tja, met al die camera's in de buurt. [ATTACH]call[/ATTACH] |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten/kunnen al niet meer naar die film kijken.
Het zoveelste bewijs dat de islam geen kritiek kan verdragen en Wilders gelijk had/heeft!!!! http://forum.politics.be/showthread.php?t=103599 |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel raar dat die hypocrieten geen kritiek hadden op de talloze oproepen van geestelijke leiders tot het vermoorden, de schedel verbrijzelen, de keel oversnijden.. etc van niet moslims. Nee, dat doen ze natuurlijk niet, ze vallen liever een man aan die zijn mening verkondigt en nergens oproept tot geweld. |
![]() |
![]() |