Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2008, 12:53   #121
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Sja hij zal door brussel met assen over zijn kop moeten lopen zeker en mea culpa slaan.Dat er bij die scientology kerk dingen zijn waar je van denkt amai wat zeggen die nu dat is waar ,maar dit drugsprogamma zou toch werken.
Ben jij een drugsexpert?

(ervaringsdeskundige misschien )
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 12:55   #122
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
Ben jij een drugsexpert?

(ervaringsdeskundige misschien )
Jij?
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 12:58   #123
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
iedereen weet dat dit initiatief er enkel toe gericht is om zieltjes te winnen voor Scientology.

dus ofwel is De Mol dom en naïef ofwel steunt hij Scientology.
Iedereen? Ik weet dat in elk geval niet.

Van Scientology weet ik bijna niets; afgezien van enkele artikels van Martin Gardner heb ik er nooit iets over gelezen. Mijn nulhypothese is dat het zever betreft. Maar er is zoveel zever. De staat dwingt mij om heel wat zever, gaande van stadsdichters over sociale zekerheden tot moskeeën, jaarlijks weer te financieren. Scientologen moet ik tenminste niet financieren, en die afwezigheid van structurele diefstal pleit in elk geval in hun voordeel. Maar nog eens: ik weet niet wat die Scientology eigenlijk inhoudt, en echt geïnteresseerd ben ik ook niet.

Van dat anti-drugsplan weet ik TOTAAL niets. Ik vraag mij eigenlijk af wie van diegenen die zich hier een oordeel aanmeten eigenlijk weten wat in dat plan staat en hoe dat in de praktijk werkt.

De persberichten over deze 'affaire' gaan allemaal uit van de impliciete aanname, dat we dat plan slecht moeten vinden omdat de staat, en de partijen & loges & andere verdraagzamen die de staat in handen hebben, zeggen dat die scientologen slechterikken zijn. Die berichten hebben daardoor de objectieve structuur van haatzaaierij en laster. Nu, haatzaaierij en laster mag van mij, en tegen selectieve droogleggerij en zogezegde drugsbestrijding door mensen die zelf een volle wijnkelder hebben teken ik ook geen bezwaar aan, onder één voorwaarde: dat het niet met van mij gepikte centen gebeurt.

Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 22 april 2008 om 12:59.
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:01   #124
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Ik weet in ieder geval dat ik ieder jaar hopen geld kwijtspeel aan de staat. De staat is de grootste sekte. En verdomd moeilijk om aan te ontkomen.
U profiteert nochtans wel mee van diezelfde staat hoor, sociale zekerheid en zo.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:35   #125
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deRodeWekker Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen dat jij de Dombo bent, Filipke ziet dat logo op je site niet graag (meer) hoor...
Zegt wie?
Oud 22 april 2008, 13:40   #126
deRodeWekker
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En zijn ze niet pervers? En zijn ze geestelijk niet behoorlijk ziek? vind u het normaal dat men zijn zaad stort in een andere man zijn anus in plaats van op de juiste plaats, daar waar het bedoeld is. Normaal is het man - vrouw en de rest is abnormaal, simpel toch of denkt u dat het normaal is heu, bestialiteit, pedofilie, bdsm, in elkanders gezicht urineren enz; als u dat normaal vindt is homofilie ook normaal , inderdaad
LOL, ik vind dat persoonlijk vrij normaal - overigens, ik hoor van veel hetero-vrouwen dat hun mannen maar al te graag 'hun zaad storten' langs de verkeerde kant. Maar dat terzijde.

Wat heeft homosexualiteit te maken met bestialiteit en al de rest? En BDSM bestaat niet tussen man en vrouw zeker?

En ook nog: Is God geen perverseling dat hij de man heeft geschapen met als G-plek.... de prostaat? En hoe geraak je daar?

Raar gedoe hoor, dat 'natuurlijk' bestel van u
deRodeWekker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:47   #127
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
U profiteert nochtans wel mee van diezelfde staat hoor, sociale zekerheid en zo.
Na er zelf voor betaald te hebben zou het maar erg zijn zeker!
Oud 22 april 2008, 13:49   #128
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Na er zelf voor betaald te hebben zou het maar erg zijn zeker!
Klaag er dan ook niet over. Je betaalt maar je geniet er zelf ook de voordelen van.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:51   #129
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Klaag er dan ook niet over. Je betaalt maar je geniet er zelf ook de voordelen van.
Al het geen je betaald in je leven aan de staat zul je nooit meer terugkrijgen want al degenen die geen zak doen profiteren er ook van mee.

Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 22 april 2008 om 13:51.
Oud 22 april 2008, 13:52   #130
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik vind dat het VB beter zelfs de geringste schijn zou vermijden, de PoCos te copiëren in het pamperen van enige secte.

Wie met pek omgaat raakt ermee besmet.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 april 2008 om 13:52.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 13:57   #131
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik vind dat het VB beter zelfs de geringste schijn zou vermijden, de PoCos te copiëren in het pamperen van enige secte.

Wie met pek omgaat raakt ermee besmet.
Eigenlijk gaat het over veel geblaat en weinig wol,wat een heisa voor een seconden verschijning van demol in een filmpke tegen drugs.
Oud 22 april 2008, 14:08   #132
deRodeWekker
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Ja, die Demol is tegen drugs. Dat is toch wel erg he!

Renaat Landuyt wil nu harde aanpak van de criminaliteit.
Volgens de Marlientje-filosofie steunt Renaat nu het Vlaams Belang.
Begrijpelijk dat u het graag zo simpel ziet, maar u vergeet een belangrijk deel in uw vergelijking: Renaat Landuyt wil harde aanpak van de criminaliteit en *prijst daarbij....* deze/gene gevaarlijke sekte/organisatie. Of met andere woorden: Wat heet Demol hier deed is zo'n beetje hetzelfde als de manier van repressie in het vroegere Zuid-Afrika ophemelen. Ja, werken doet het inderdaad maar tot welke prijs en zijn er geen betere manieren?
Oud 22 april 2008, 14:14   #133
deRodeWekker
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Scientology wil zieltjes winnen. Dat wil dus zeggen leden werven.
Dat moet een unicum zijn in de geschiedenis van het mensdom: een vereniging die wil leden werven!
Jah, net zoals het onschuldige Blood & Honour. Wat kan iemand daar nu toch op tegen allez?

Oud 22 april 2008, 14:19   #134
deRodeWekker
Burger

Standaard

Citaat:
Dus het hele anti drugsplan is gelogen volgens jou?
Goh nee, zieltjeswinnerij doe je natuurlijk onder de intelligente laag van de bevolking die niet afhankelijk is van enig drugs/drankprobleem, zij zijn natuurlijk het makkelijkst te overhalen tot domme dingen, niet?

Oud 22 april 2008, 14:37   #135
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

'k snap de verwondering niet goed. Het vb is toch een streng religieuze partij, mij lijkt het zeer logisch dat zij verwanten vinden in scientology.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 14:44   #136
deRodeWekker
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat is jouw probleem als je ervan uitgaat dat iedereen even intelligent is als jij? Jij laat je toch ook niet lokken?

Feit is dat het VB wél tegen drugs is en dat ze anderen bijtreedt die hetzelfde beweren.

Ik ben ook tegen drugs. En daar reken ik zelfs alcohol en tabak bij. Ik treed dus zowel het VB als de scientologie-sekte bij. Et alors? Heeft één van hen me daarom zijn tempel kunnen binnenlokken?
NAtuurlijk niet, gelukkig maar! Maar het gaat niet over deze of gene mening hebben. Het gaat erover dat er in dit geval in de Scientology-reclame zou staan: 'The anti-drug Scientology program is fantastic. This has been approved by *knuppel*'

Ik mag in dit geval toch hopen dat dat de kaarten enigszins anders zou leggen...
Oud 22 april 2008, 14:46   #137
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind jij het leuk om ergens verplicht voor te moeten betalen en daar verplicht de voordelen van te moeten genieten? Ik kies liever zelf voor wat ik betaal en welke voordelen ik bijgevolg geniet.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 14:52   #138
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of the many cults that have fed the Mind Mob [= the term that I concocted to describe New Age 'health theorists'], one deserves special mention: Scientology, the 'church' founded by the flunked science fiction writer L. Ron Hubbard. Scienctology claims to be able to cure all kinds of diseases: from diseases originating from radiation and polio to addiction and cancer. (8) Adherents of the cult claim, amongst others, that they managed to cure victims of the nuclear disaster in Tschernobyl via their methods, and that they, unlike the medical profession, have beem able to restore the health of those whose nervous system has been damaged through exposure to chemicals. (9) In itself, these claims are not that remarkable. After all, most cults are wholesale dealers of highly irresponsible and untenable claims.

Hubbard claimed that people are "infested" with so-called body thetans, i.e. the remains of human beings who were transported to planet Earth millions of years ago and were murdered after their arrival. (10) The galactic dictator Xenu had devised this mass-slaughter in order to deal with overpopulation in his part of the cosmos: he moved huge parts of the population to earth, locked them up in volcanos, sedated them and then nuked them with atom bombs.

The remains of these unlucky people still fester the earth:

they roam the world in the shape of body thetans and attach themselves to people; and they are the reason why we humans are beset with psychological and physical problems.

According to Hubbard, each human being carries hundreds and thousands of these body thetans. And these body thetans -- who often co-operate and thus form tenacious 'clusters' -- need to be removed ('blown') one by one, using a process that Scientology calls 'auditing'.
Echt, en werken dat dat doet, dat antridrugprogramma... Goed bezig Mol, en heil aan alle VB'ers of anderen die dit toejuichen !

(http://www.holysmoke.org/cos/spanik.htm)
Oud 22 april 2008, 15:31   #139
deRodeWekker
Burger

Standaard

"he moved huge parts of the population to earth, locked them up in volcanos, sedated them and then nuked them with atom bombs. "

Hehe dat is vast ook het plan van De Mol voor het vreemdelingen'probleem'
Oud 22 april 2008, 15:46   #140
Queensburry
Gouverneur

Queensburry's schermafbeelding

Standaard

Johan Demol? Was dat niet toevallig degene die door de P.S. is weggepest als commissaris omdat hij met zijn harde aanpak de jongerenbendes - toevallig kutmarokkaantjes - met succes aanpakte?
VB of niet, zo iemand verdient respect, en als hij met zijn ervaring iets zegt over drugspreventie, dan moet men de moeite doen om te luisteren.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be