![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(ervaringsdeskundige misschien ![]()
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van Scientology weet ik bijna niets; afgezien van enkele artikels van Martin Gardner heb ik er nooit iets over gelezen. Mijn nulhypothese is dat het zever betreft. Maar er is zoveel zever. De staat dwingt mij om heel wat zever, gaande van stadsdichters over sociale zekerheden tot moskeeën, jaarlijks weer te financieren. Scientologen moet ik tenminste niet financieren, en die afwezigheid van structurele diefstal pleit in elk geval in hun voordeel. Maar nog eens: ik weet niet wat die Scientology eigenlijk inhoudt, en echt geïnteresseerd ben ik ook niet. Van dat anti-drugsplan weet ik TOTAAL niets. Ik vraag mij eigenlijk af wie van diegenen die zich hier een oordeel aanmeten eigenlijk weten wat in dat plan staat en hoe dat in de praktijk werkt. De persberichten over deze 'affaire' gaan allemaal uit van de impliciete aanname, dat we dat plan slecht moeten vinden omdat de staat, en de partijen & loges & andere verdraagzamen die de staat in handen hebben, zeggen dat die scientologen slechterikken zijn. Die berichten hebben daardoor de objectieve structuur van haatzaaierij en laster. Nu, haatzaaierij en laster mag van mij, en tegen selectieve droogleggerij en zogezegde drugsbestrijding door mensen die zelf een volle wijnkelder hebben teken ik ook geen bezwaar aan, onder één voorwaarde: dat het niet met van mij gepikte centen gebeurt.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 22 april 2008 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U profiteert nochtans wel mee van diezelfde staat hoor, sociale zekerheid en zo.
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zegt wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat heeft homosexualiteit te maken met bestialiteit en al de rest? En BDSM bestaat niet tussen man en vrouw zeker? ![]() En ook nog: Is God geen perverseling dat hij de man heeft geschapen met als G-plek.... de prostaat? En hoe geraak je daar? ![]() Raar gedoe hoor, dat 'natuurlijk' bestel van u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klaag er dan ook niet over. Je betaalt maar je geniet er zelf ook de voordelen van.
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Al het geen je betaald in je leven aan de staat zul je nooit meer terugkrijgen want al degenen die geen zak doen profiteren er ook van mee.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 22 april 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat het VB beter zelfs de geringste schijn zou vermijden, de PoCos te copiëren in het pamperen van enige secte.
Wie met pek omgaat raakt ermee besmet.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 april 2008 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk gaat het over veel geblaat en weinig wol,wat een heisa voor een seconden verschijning van demol in een filmpke tegen drugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Burger
|
![]() Begrijpelijk dat u het graag zo simpel ziet, maar u vergeet een belangrijk deel in uw vergelijking: Renaat Landuyt wil harde aanpak van de criminaliteit en *prijst daarbij....* deze/gene gevaarlijke sekte/organisatie. Of met andere woorden: Wat heet Demol hier deed is zo'n beetje hetzelfde als de manier van repressie in het vroegere Zuid-Afrika ophemelen. Ja, werken doet het inderdaad maar tot welke prijs en zijn er geen betere manieren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k snap de verwondering niet goed. Het vb is toch een streng religieuze partij, mij lijkt het zeer logisch dat zij verwanten vinden in scientology.
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik mag in dit geval toch hopen dat dat de kaarten enigszins anders zou leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij het leuk om ergens verplicht voor te moeten betalen en daar verplicht de voordelen van te moeten genieten? Ik kies liever zelf voor wat ik betaal en welke voordelen ik bijgevolg geniet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(http://www.holysmoke.org/cos/spanik.htm)
![]() |
![]() |
#139 |
Burger
|
![]() "he moved huge parts of the population to earth, locked them up in volcanos, sedated them and then nuked them with atom bombs. "
Hehe dat is vast ook het plan van De Mol voor het vreemdelingen'probleem' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Johan Demol? Was dat niet toevallig degene die door de P.S. is weggepest als commissaris omdat hij met zijn harde aanpak de jongerenbendes - toevallig kutmarokkaantjes - met succes aanpakte?
VB of niet, zo iemand verdient respect, en als hij met zijn ervaring iets zegt over drugspreventie, dan moet men de moeite doen om te luisteren. |
![]() |
![]() |