![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer jij maar eens te evalueren zonder te controleren wat er allemaal gebeurt.
![]() En ik vind niet echt dat ik me moet verantwoorden ten opzichte van u, eigenlijk. Daarvoor vind ik u gewoon een degoutant figuur, dat alleen maar uit is op de onderwerping van de Steinerscholen in België aan nog meer invloed vanuit de overheid. Niet dat ik de Steiner scholen zelf goed vind - ik zou mijn kind daar niet naartoe sturen, bijvoorbeeld - maar als andere ouders daar tevreden over zijn, is dat voor mij controle genoeg. De Steinerscholen worden dus wel degelijk geevalueerd en gecontroleerd: door de ouders. En meer moet dat niet zijn. Ik snap wel dat je moet doen alsof ik mijn stelling niet 'kan' hardmaken, terwijl het overduidelijk is dat ik het niet wil. Niet tenopzichte van iemand die onder het mom van goede bedoelingen andere mensen wenst te pesten.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 4 december 2008 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Adrian Healey,
Je kunt het echt niet laten om beledigende taal uit te slaan. Even een greep uit de handvol posts die je in dit door mij opgestarte topic hebt achtergelaten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen idee wat ik je in de weg zou kunnen hebben gelegd, maar ik laat aan de moderatie over wat ze van dit soort gedrag vinden. Wanneer iemand eens een beledigende opmerking maakt in een lange rij constructieve reacties kan dat volgens mij nog door de vingers worden gezien. Bij jou is in dit topic echter geen rij constructieve reacties te vinden, maar wel beledigende taal. Edit: Ik vergeet dan dit nog. Heb jij niet gepleit voor meer vriendelijkheid? Zie linkhttp://forum.politics.be/showthread.php?t=107934 Laatst gewijzigd door Ramon djv : 4 december 2008 om 21:06. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ben wel degelijk constructief geweest - maar dat was voor mijnheer niet goed genoeg, remember?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als je het topic binnenkomt met beledigende taal waarop je door een ander lid attent wordt gemaakt en je dan weer in het topic verschijnt, weerom met beledigende taal, om dan vervolgens in zo goed als elk bericht beledigende taal te spuien, terwijl ik je daar al attent op had gemaakt, zie ik niet echt het constructieve daarvan in.
Dat is inderdaad niet goed genoeg om op een volwassen manier te discussieren. Op mijn vraag naar argumenten om je stellingen te onderbouwen, wil je niet ingaan. Dat geef je zelf toe. Constructief zonder onderbouwing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet echt waarom. Als jij niet eens de basis weet van de Steinerdoctrine en als jij niet eens weet de Belgische 'Steiner'scholen gereguleerd worden (weg van die doctrine), dan vrees ik dat jij niet echt geïnteresseerd bent in de Steinerscholen als dusdanig.
Ik zie ook niet in waarom ik dan nog met u zou willen praten. Het enige wat ik dan nog wens te doen is preken en hopen dat je inziet hoe jij bezig bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe ben ik dan (edit) volgens jou bezig?
Laatst gewijzigd door Ramon djv : 4 december 2008 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet geïnteresseerd in de Steinerscholen als dusdanig. Wat je echte motieven zijn, daar heb ik het raden naar, maar je komt iig niet zo goed over.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niet geïnteresseerd in de steinerscholen als dusdanig? Waaruit zou dat dan blijken?
En waaruit maak jij bijvoorbeeld op dat ik de basis van, zoals jij het noemt, steinerdoctrine niet zou weten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bij de ASO-richtingen is de steinerschool de zwakste leerling van de klas als het gaat over voortstuderen aan de universiteit.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramon djv : 17 november 2010 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk ook - en dit zal afhangen van steinerschool tot steinerschool - dat het niveau van de kinderen die afstuderen overal een beetje tussen zit. En laat ons ook het basis-steinerschool onderwijs niet vergeten! Ik weet niet of ik het fijn zou vinden moesten mijn kinderen zoveel uren in de week 'zandbaktijd' en 'breien' krijgen. Ik zou verwachten dat ze een goede basis algemeen onderwijs krijgen. Ik denk trouwens ook dat Steineronderwijs veel kinderen gewoon niet ligt. Wat doe je met een kind dat sterk is in wiskunde maar niet graag kunstig bezig is? Die zit daar wel met zijn beeldhouwen, koorzang, weven, naaien, breien, pottenbakken,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() @ Augurk
Een goed basis algemeen onderwijs? Ik citeer even een stuk uit een tekst van Daniel Teeboom, Nederlands publicist, over zijn tijd in de steinerschool. Citaat:
Nog iets over wiskunde. Hilde Steenbergen, een Nederlandse onderzoekster, vergeleek steinerscholen (in NL Vrije Scholen genoemd) en reguliere scholen en kwam onder andere tot volgende conclusie: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |