Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2008, 22:06   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ach ja, dat was ik vergeten. Vraagje: hoeveel allochtone rondhangpestjongeren hebben we en hoeveel B&Hers en wie veroorzaakt er de meeste sociale overlast voor de gewone burger die tot geen van beide groepen te rekenen valt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex2018 Bekijk bericht
Ik moet met deze reactie akkoord gaan. Ik ben geen voorstander voor groeperingen als B&H, maar je hebt er nooit last mee. Allochtone rondhangjongere veroorzaken dan weer wekelijks overlast.
Van Dutroux, Fourniret en Frietzl hadden de buren en de wijkagenten zeer weinig last. Nihoul was zelfs altijd wel te vinden om een feestje te organizeren.

Die straatjong daarentegen die Boas' honden al eens den blaffen, da's 't écht kr*p**l!

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2008 om 22:11.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:08   #122
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er bestaat een fatsoenlijk nationaal solidaristische beweging in Vlaanderen en veruit het beste dat Vlaanderen te bieden heeft en dat is Nationaal Solidaristisch Alternatief met Eddy Hermy als een van de leiders daarbinnen.

Deze beweging is inhoudelijk ijzersterk en heeft een meer Vlaamse invulling en ook in internationale kwesties zal je geen zo'n domme standpunten aantreffen als bij B&H over de IRA bijvoorbeeld.

Een minpuntje misschien op ethisch vlak niet conservatief genoeg al is het wel een stuk beter dan B&H.
Hermy? Is dat den Hermy van het Nationaal Front vroeger? Van Oostende denk ik. Dat is wel 20 jaar geleden zeker dat ik die heb gezien.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:11   #123
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Van Dutroux, Fourniret en Frietzl hadden de buren en de wijkagenten zeer weinig last. Nihoul was zelfs altijd wel te vinden om een feestje te organizeren.

Die straatjong daarentegen die Boas' honden al eens dpen blaffen, da's 't écht kr*p**l!
Maar ik ga er van uit dat Dutroux en consorten wel schade berokkenden aan derden. Wie heeft er schade van enkele dronkelappen, die in gesloten kring wat onnozel doen?
Oud 3 mei 2008, 22:27   #124
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Blijkbaar zijn er die vinden dat blood&honour feestjes moeten kunnen. Met als argument van de vrije meningsuiting kan ik er wel in komen, tenminste voor zover die b&h mongolen niet effectief uitvoeren wat ze zingen. Maar mag ik dan, als consequentie, ook feestjes organiseren waarin we oproepen om alle veebeeërs te executeren? Ik wil er eventueel wel een onnozel melodieke voor schrijven om het 'studentikoos' te maken. En we bestellen een paar kratten bier, want dat is blijkbaar ook een verzachtende omstandigheid.
Blijkbaar zijn er die vinden dat mensen die op privé-aangelegenheden aggressieve taal gebruiken vervolgd mogen worden. Tsjonge tsjonge. Mensen doen op hun feestjes toch nog altijd wat zij willen zeker?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:27   #125
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/b] Weet u zeker dat zulke feestjes niet bestaan, maar dat daar minder over gezeverd word ? Een cordon sanitaire hebben die feestneuzen ook al in het leven geroepen, hetgeen toch wel als een vorm van effektief agressieve aanval mag genoemd worden, of niet soms ?
Weet jij iets van zo'n feestjes? Ik niet hoor. Je zal mij daar trouwens ook niet zien, voor alle duidelijkheid, maar je moet wel consequent zijn.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:34   #126
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Blijkbaar zijn er die vinden dat blood&honour feestjes moeten kunnen. Met als argument van de vrije meningsuiting kan ik er wel in komen, tenminste voor zover die b&h mongolen niet effectief uitvoeren wat ze zingen. Maar mag ik dan, als consequentie, ook feestjes organiseren waarin we oproepen om alle veebeeërs te executeren? Ik wil er eventueel wel een onnozel melodieke voor schrijven om het 'studentikoos' te maken. En we bestellen een paar kratten bier, want dat is blijkbaar ook een verzachtende omstandigheid.
Ja, doet u maar. Ik merk dat u begint te begrijpen wat vrijemeningsuiting wil zeggen.

Ziet u, zeggen mag u het wel, doen niet.

Verschaeve
Oud 3 mei 2008, 22:36   #127
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Hermy? Is dat den Hermy van het Nationaal Front vroeger? Van Oostende denk ik. Dat is wel 20 jaar geleden zeker dat ik die heb gezien.
that's the one.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:40   #128
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Blijkbaar zijn er die vinden dat mensen die op privé-aangelegenheden aggressieve taal gebruiken vervolgd mogen worden. Tsjonge tsjonge. Mensen doen op hun feestjes toch nog altijd wat zij willen zeker?
Als dat je credo is, waar ik kan inkomen, wees dan wel consequent.
Oud 3 mei 2008, 22:45   #129
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als dat je credo is, waar ik kan inkomen, wees dan wel consequent.
Dat ben ik. Nee?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 23:00   #130
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
The one and only
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 23:08   #131
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
that's the one.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
The one and only

En? Wat is die allemaal aan het doen nu?

Verschaeve
Oud 4 mei 2008, 01:07   #132
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Wanneer ik zo'n dronken neonazi op TV zie roepen "hang all niggers" en daarbij een psychotisch gebaar maakt dat aan duidelijkheid niks te wensen overlaat - dan shockeert mij dat letterlijk, ge voelt dat in uw vezels - dat gaat dus verder dan zomaar een "mening" verkondigen.

Zo'n gedrag mag dus uiteraard bestraft worden, want dat tast de menselijke waardigheid aan. Dat tast ieders waardigheid aan.

Zoiets heeft gewoon niks meer met de vrije meningsuiting te maken. (Het is trouwens ook geen mening hé, dat is een diepe psychose, en die is niet bij wet beschermd; er is geen vrijheid op gevaarlijke psychoses.)

Wanneer een neonazi een mening heeft te verkondigen, dan mag hij dat voor mijn part gerust doen. Maar het moet dan wel een mening zijn, en geen aanval.

Laatst gewijzigd door C2C : 4 mei 2008 om 01:09.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 01:38   #133
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wanneer ik zo'n dronken neonazi op TV zie roepen "hang all niggers" en daarbij een psychotisch gebaar maakt dat aan duidelijkheid niks te wensen overlaat - dan shockeert mij dat letterlijk, ge voelt dat in uw vezels - dat gaat dus verder dan zomaar een "mening" verkondigen.
Maar een boek dat openlijk oproept om homo's met het hoofd naar beneden van het hoogste dak te gooien shockeert u niet?
En ik heb het hier niet over de koran, maar over een boek dat nog niet zo lang geleden werd uitgegeven.

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2008 om 01:42.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 07:40   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar een boek dat openlijk oproept om homo's met het hoofd naar beneden van het hoogste dak te gooien shockeert u niet?

Neen hoor.
Net evenmin als de oproepen tot geweld door moslimextremisten- die nog worden uitgevoerd ook- onze politiek correcte 'vooruitstrevenden' shockeert. Zij laten zich met het grootste plezier voor de kar van het regime spannen. Hun boegbeelden maakten trouwens het regime tot wat het vandaag is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst
Het nummertje dat rond B&H wordt opgevoerd is pure politieke propaganda, in dienst van de gebruikelijke globalistische agenda. Objectief is er niks aan de hand, en indien men de 'zaak' niet kunstmatig had opgeklopt had 99,99% van de bevolking hier niks van gehoord. Het is een 'probleem' dat volkomen artificeel uit de grond wordt gestampt. De subjectiviteit van de heisa rond B&H wordt duidelijk wanneer men de behandeling van deze wouldbe-nazi's vergelijkt met die van communisten of islamieten. Die behoren ook tot totalitaire stromingen die historisch gezien met buitensporig bloedvergieten en intellectueel obscurantisme kunnen geassocieerd worden. Maar hier wordt geen heisa verkocht; integendeel, dit soort clubs wordt gesubsidieerd en naar omhoog gepraat.
Citaat:
In de jaren '60 en '70 bestond dat soort nozemgroepjes ook, maar geen haan kraaide er over en ze hadden dus niet de minste invloed. Vandaag worden ze door het mei '68-establishment tot voorpaginanieuws gebombardeerd, waardoor labiele jongeren de weg gewezen wordt en de nozems steeds meer aanhang krijgen.
Stel je voor dat de media in Belgique hetzelfde zouden doen met extremistische moslims wat het regime met B&H doet. Ze zouden onmiddelijk voor een Gentse logerechter gedaagd worden. En veroordeeld.
Oud 4 mei 2008, 07:50   #135
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Meen je dat? Mogen ze dan binnen die feestzaal de wet overtreden?
Of heb ik je verkeerd begrepen?
Als ze onderling wat domme, racistische praat willen verkopen, zonder dat een buitenstaander het hoort, snap ik niet waarom men ze er voor moet oppakken.

Misschien maar goed dat ze geen doorsnee mensen op hun feestjes toelaten, want ik denk dat ze zich dan nogal belachelijk gaan maken tegenover velen.

Ik denk dat ze het soort nazi's zijn, waarvoor de führer himself zich van schande zou omdraaien in zijn graf, want ik geloof nooit dat hij een losgeslagen, dronke meute als ideaal had van zijn übermensch.
Ik had het dus juist begrepen. Jij meent dat ze binnen in de feestzaal de wet mogen overtreden.
Geldt dat voor iedereen in België?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 08:34   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik had het dus juist begrepen. Jij meent dat ze binnen in de feestzaal de wet mogen overtreden.
Geldt dat voor iedereen in België?
Neen.
Moslimextremisten mogen dat zelfs buiten een feestzaal.
Oud 4 mei 2008, 09:12   #137
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Maar wat is de misdaad die beboet wordt? Toch niet het zingen van onnozele liedjes onder invloed?
Xenofobie? Bwah...er zijn genoeg dingen bij die mannen hoor ver moet je niet zoeken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 09:12   #138
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Neen.
Moslimextremisten mogen dat zelfs buiten een feestzaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 09:28   #139
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En? Wat is die allemaal aan het doen nu?
Eddy Hermy is algemeen N-SA coördinator.

http://nsalternatief.wordpress.com/

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2008, 09:44   #140
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Xenofobie? Bwah...er zijn genoeg dingen bij die mannen hoor ver moet je niet zoeken.
Ben je over de Franstalige media bezig ???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be