![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zullen ook kerken aan de Orthodoxen gegeven worden. Er zijn vele mogelijkheden voor vele toekomstig-ontwijde kerken. Er is vraag naar vanuit verscheidene strekkingen..
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() u bedoelt dat we Nederlandsonkundige wauwelaars moeten importeren en subsidieren?
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Partijlid
|
![]() *knip*
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door Diatonos : 13 mei 2008 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Nederlands onkundig zijn is dus voor u geen probleem.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=driewerf;3420835]
... dubbel Laatst gewijzigd door andev : 13 mei 2008 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De invloed van de Polen op onze maatschappij vergelijken met de invloed van de ideetjes van de moslims, daar is ook geen enkele vergelijking mee te maken, doe geen moeite. Wie weten allemaal wie de lastverkopers zijn, met "spitsvondigheden" kun je die niet wegwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En gij peist dat die moslims ons erfgoed wel gaan respecteren??? ![]() Dan keren we terug naar de tijd van de beeldenstorm en Inguisitie. Ze zijn nu al geambeteerd door een beeld onder de preekssstoel van een kerk in Dendermonde. Die gebruiken da nie, die misbruiken het.
![]() |
![]() |
#131 |
Partijlid
|
![]() Vreemd dat het sarcasme in mijn opmerking de moderatie totaal ontgaan is.
Ik oproepen tot geweld, hoe bestaat het!? ![]() Een bepaalde etnische groep uitroepen tot staatsvijand nr 1 kan dan wel weer ... ![]()
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 13 mei 2008 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Leek mij eigenlijk ook wel duidelijk dat je bericht sarcastisch bedoeld was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en gij gelooft dat? De islam is antichristelijk en anti-joods. Het kruisbeeld en kruisteken is voor ze bijna een gruwel.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
bvb vrijheid van godsdienst, vrijemeningsuiting enz. Als je de Islam wil moet je bereid zijn die vrijheden op te offeren en je inzetten tegen alles wat tegen de islam is. (dat is nog zacht of eufemischtisch uitgedrukt) Jihad en terrorisme.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik weet niet of je het beseft of weet (Driewerf verwees er al naar dat alle hersenactiviteit stilvalt als het woord islam valt), maar alle moskees (op enkele na) in België zijn gewone huizen aangekocht door de gelovigen; dus niets van overheidsgeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening vraagt geen enkele moslim om een leegstaande kerk te gebruiken. Heylen zou beter zich met serieuze zaken bezig te houden inplaats van val alles te lanceren zodat het lijkt dat het de allochtonen zijn die van alles eisen. Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Vreemdeling
|
![]() Ik betaal nog liever het onderhoud van onze stadskerk , dan dat deze verandert in een moskee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |