![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() enkel domme arbeiders die zelf nooit rijk zullen worden denken dat rijken zowieso altijd voor hun geld gewerkt hebben
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
nope , van werken enkel wordt je niet rijk ........ , maar als je NIETS doet wordt je er meestal wel arm van ! ! ! !
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() ik geloof dat er 70000 wachtenden zijn op de wachtlijst - vergeet die sprookjes jongen want ze zijn niet waar - de voordelen die je krijgt wegen nooit op tegen de nadelen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
en het huis dat ze aan mij verhuurdde had ze geerfd bovendien dopte ze trouwens ook nog want huurinkomsten tellen daar niet voor mee ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en wat is er verkeerd me een huis erven en verhuren ? vind het zelfs een schande dat je daar nog erfenisrechten voor moet betalen !!!!!!! trouwens 300€ voor een huis is niet overdreven
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() en trouwens huurgeld moet je wel bij je belastingen invoegen hé ........... is dus geen pure winst , en als er iets aan da huis schilt komen de kosten nog is op de kap van de eigenaar .................... en de huurder doet maar op
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen fan van huisbazen die geld verdienen met het verhuren van eigendom.
Lang leve woningcoorperaties met standaard huurprijzen. Voor 350 euro per maadn een 4 kamerswoning ! Zonder wurgcontract (dus onbepaalde duur 1 maand opzeg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
ik wijs je er alleen op dat je niet zo emphatisch overkomt als je uitspraken doet als niemand moet kopen - niemand moet huren ed - terwijl huisvesting voor iedereen een basisbehoefte is volgens mij kan de enige oorzaak daarvan zijn dat je zelf nooit huisvestingsproblemen hebt gekend - dat huisvesting voor jouw iets vanzelfsprekends is - nu dat is dus niet voor iedereen zo mag ik je daar niet op wijzen soms ? en wat is er onbeleefd aan indien ik dat toch doe ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 29 mei 2008 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() bedankt shaddy ik had er even geen zin in om te reageren op dat soort hopelosze opmerkingen van iemand die zich te laf voordoet om opwaarts de maatschappelijke ladder te bashen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ik ben van mening ken de wetten van een land zodat je anderen kan helpen. En onze fiscaliteit helpt de bezitters van eigendom zeer hard. Let op ik maak er zelf gebruik van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() als ze allemaal eerlijk zouden toegeven dat het niet correct is zoals het nu is dan was ons probleem morgen opgelost shaddy
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
bovendien ben ik als anticommunist niet zo tuk op maohuisjes (je doet met een sociaal woning niet wat je wilt - zelfs niet met je voortuin bvb (hoewel dit nu ook weer niet onoverkomelijk is en slechts een persoonlijk noot ) het zou beter zijn moest het sociaal woonpark verkocht worden aan de mensen die er nu in wonen volgens een voor hen haalbare formule dat gebeurt al vaak maar de allerarmsten en kinderlozen kunnen geen lening krijgen van het vlaams woningfonds ook het probleem van het onderhoud stelt zich bovendien - ik zal je er vast niet van moeten overtuigen dat mensen een eigen huis veel beter zullen onderhouden edit - in feite geloof ik dat we moeten redeneren in de zin van dat sociale woningbouw niet nodig zou mogen zijn binnen een gezonde vastgoedmarkt - het feit dat het wel nodig is spreekt voor elk rechtgeaard liberaal boekdelen mijns inziens
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
't is allemaal ni eerlijk hé , dat je met onze belastingsdienst enzo pas voor je eigen begint te werken na je 8e maand olé olé , iedereen congé en oep den dop ! ! ! ! ! ! ! !
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
maar bedenk toch eens dat er nog nooit een dopper in dat parlement is geraakt - dat nog nooit een dopper een wet mee heeft mogen stemmen - dat nog nooit een dopper ook maar één wetsvoorstel heeft mogen indienen als jij nu mijn dop moet betalen dan is dat alleen maar zo omdat diegenen die jij hier meent te moeten verdedigen dat zo boven onze hoofden hebben geregeld en dus niet wij die zelf nog groter slachtoffer zijn van die pestilente regeling dan jij geef dus af op diegenen die in dit land de wet zo gemaakt hebben dat jij mijn dop moet betalen en ik zal de eerste zijn om naast je te komen staan als je die moed kan opbrengen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Zou werken nu zo veel lastiger zijn dan de hele dag zeveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zou al beter nee kunnen zeggen indien de regering ook toelaat om in bv bungalows, campings,... te wonen of andere alternatieven Hopelijk versta je hier mee wat ik bedoel. Vrije markt, ook vraag/aanbod is vals in de immo, onbestaande, een luchtkasteel. Euh, blijkbaar is dit onderwerp toch nog heel brandend en actueel, gezien de snelle reacties. |
|||
![]() |
![]() |