![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of nieuwe erbij.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Leden die vertrokken zijn > leden die erbij zijn gekomen. De positieve reacties die zijn binnengekomen op Defoort zijn uitlatingen kan ik letterlijk op één hand tellen.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 2 augustus 2008 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag blijft altijd dezelfde: hoe de militanten toch op de één of andere manier samenhouden? Versnippering is er al veel te veel. En dat is alleen maar in het voordeel van de tegenstander.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De nieuwe weg die de voorzitter als een echte Mozes verkondigt is in mijn ogen de verkeerde weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd. een Huis dat verdeelt is zal vroeg of laat vallen.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
How, how, jongens en meisjes Vlaams-nationalisten, geen ruzie maken !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Waar is de kas en de toegang tot de site Hans? Ruben zou dat graag weten.
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem dat ik heb met Defoort, is dat hij ronduit boertig mensen uitmaakt die véél meer hebben gedaan voor de Beweging dan hij. Ja, we moeten het gewone cultuurflamingantisme achterlaten, maar actie voeren in de Vlaamse Rand tegen de Franstalige bourgeousie is geen ouderwets cultuurflamingantisme, laat staan het werk van "griezels".
![]() |
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() Defort beseft inderdaad het belang niet van Voorpost en TAK. Het zijn groeperingen die ervoor zorgen dat men beseft dat er een probleem is.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja. Voorpost ÍS een bende griezels.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of omdat de VVB er geen probleem mee heeft dat Voorpost mee manifesteert. Dat is hun goed recht maar dan moeten ze niet komen zeveren dat ze Voorpost en TAK te agressief vinden.
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het altijd al gezegd dat naarmate het Vlaamse idee meer en meer ingang vindt, er ook allerlei figuurtjes op de proppen komen die zichzelf willen profileren en het flamingantisme naar hun hand willen zetten. Op zich interesseert me dat zo hard niet meer, maar 't is wel jammer voor de vele Voorposters en TAKers die zich hebben ingezet voor de Vlaamse zaak om nu te worden afgeschreven als dusdanig.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Burger
|
![]() Voor mij heeft het radicale flamingantisme alvast 1 doel bereikt: ik heb me afgekeerd van het Vlaams nationalisme. Ik ben nooit nationalistisch ingesteld geweest, noch voor België, noch voor Vlaanderen. Maar al dat extreem gedoe heeft me stilaan anti-Vlaams nationalistisch gemaakt, ipv gewoon neutraal. Het is begonnen met Vandenbrande die alles opeens van een Vlaams voorzetsel voorzag, later ook De Wever die zelfs tussen twee bakstenen een communautair conflict lijkt te willen ontketenen (en we zwijgen nog over zijn recente migrantenuitspraak). TAK heb ik altijd al idioten gevonden, en voorpost leunt me iets teveel aan bij extreem rechts. En die facistische elementen zitten er nog steeds. Kuis daar maar eerst eens in op, en dan zal ik misschien eens nadenken of ik iets eervols zie in de Vlaamse beweging
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() "Meer nog hij haalt ook uit naar Valkeniers die hij ervan beschuldigd de gedachten en redenering van een zatlap te volgen."
Jawadde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Het merendeel van de politiek geëngageerde jeugd.