![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik u vraag hoeveel % van de werklozen daar effectief WILLEN werken ??? Dat is geen arrogantie , dat is gewoon logisch nadenken ... Neemt u gewoonweg zomaar aan dat AL die 10.000 werklozen ook daadwerkelijk willen werken ??? ![]() Sorry , maar dan bent u absoluut niet realistisch aan't denken en hebt u zeker niemand te beschuldigen van enige arrogantie ... ![]() Wake up ... Er zijn werklozen die NIET willen werken ...
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Ben dan ook genen accountant of zo hé ... Al goe of ik kwam ineens uw boekhouding doen en ge waart failliet...
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 12 juni 2008 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarmee dat ik die zelf doe éh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
cultureel marxisten associeren sterk zijn onlosmakelijk met slecht zijn cultureel fascisten asocieren zwak zijn onlosmakelijk met slecht zijn cultureel marxisten geven de rijken van alles de schuld cultureel fascisten geven de armen van alles de schuld beden zijn zeer gevaarlijke vormen van eng tribaal collectief groepsdenken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ??? Hoeveel trekt ge terug dit jaar ??? hé , zelfdoener ...
![]() Ikke meer dan jij ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 12 juni 2008 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
en postiefke en duveltje scheren ze overduidelijk allemaal over één en dezelfde kam en dat doen ze tevens met daklozen en dus zijn het armenhaters of ik zou ook kunnen zeggen dat ze leiden aan armenfobie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() tegen een dakloze ( die economisch verlamd is door zijn omstandigheden, door zijn dakloze hoedanigheid ) zeggen, dat hij moet gaan werken is trouwens precies hetzelfde als tegen een verlamde in een rolstoel zeggen dat hij te lui is om te lopen
mensen en zeker mede-armen die dat doen moeten niet verbaast zijn als ze ziektes en zelfs de dood toegewenst krijgen een rolstoelpatient waartegen men zou zeggen dat hij te lui is om te lopen zou ook degenen die dat zeggen verrot schelden en zelfs doodwensen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ALLE werklozen niet willen werken ... Ik vroeg daarom een percentage aan luvali... Van werklozen die NIET willen werken ... Er zijn er die niet willen werken kobaf , niet allemaal , maar er zijn er , en zolang dat niet wordt toegegeven zitten ze dik in de knoei want dan klopt er geen bal meer van de arbeidsmarkt en van de principes ...
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
en als jij persoonlijk een werkloze kent dan zal je mss in staat zijn om te bepalen of die persoon werkwillig is of niet maar een overheidsinstelling kan dat niet bepalen - ook een enquete van een sociologische faculteit ofzo kan onmogelijk betrouwbare cijfers inzake genereren de cijfers die je vraagt kunnen dus niet bestaan gewoonweg sorry maar ik vind het ook vrij dom als je denkt dat deze cijfers wel gegenereerd kunnen worden op betrouwbare wijze
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() wat er in feite is gebeurt dat is dat de overheid en vooral frank van den broecke en bart somers oa jullie hebben wijsgemaakt dat werklozen werkloos zijn omdat ze niet willen werken
de werkelijkheid is echter dat van den broecke en somers er niet in slagen de werkloosheid op te lossen er gebeuren zeer gevaarlijke zaken in dit land en de houding van mensen die niet zelf kunnen nadenken hier maar alles wat de overheid hen inlepelt klakkeloos slikken spreekt boekdelen in naziduitsland was het ook allemaal begonnen met een bepaalde groep alle schuld te geven van de economische malaiise en je ziet hier overduidelijk wat het gevolg nu reeds is van het in essentie vergelijkbare haatzaaien van van den broecke en somers als dat hier in dat land nog verder gaat zo dan ga ik binnenkort nog echt zelf een gele ster opkleven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er komen er meer en meer aan ... (maar dan klagen ze dat het systeem weer niet goed is ... ![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
normaal gezien heb je geen bal vertrouwen in de overheid - en wil je dat belgie barst enzo maar als het over het schorsen van werklozen gaat dan is die overheid ( vdab schorst trouwens niet maar wel de rva ) opeens weer wel betrouwbaar niet erg objectief he mantaatje
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() de schorsingen die nu plaats vinden zijn er trouwens gewoon om laffelijk geld te besparen
op de kap vd allerarmsten vd maatschappij en om dit te kunnen rechtvaardigen is onze overheid al gedurende enkele jaren bezig met de geesten tav de werklozen te vergiftigen - net zoals de nazis dat deden met de joden - ook zij werden niet meteen naar de gaskamers gedeporteerd hoor - de geesten werden ook daar eerst gedurende jaren tegen de joden vergiftigd jullie zijn even dom als de duitsers van destijds en wat gaan jullie binnen tien jaar doen ? ook zeggen van " wier haben da s nich gewussen " ![]() maar denk eraan dat ik dan met de bewijzen zal afkomen dat ik en met mij anderen het allemaal op voorhand gezegd en voorspeld hebben hier stelde ik bovendien destijds zelf de vraag aan claude marinower, joods zakenman en vld politicus - zijn weigering om te antwoorden zegt denk ik genoeg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werklozensteun, leefgeld, ziekteverzekering, pensioenen dat zijn allemaal "uitvindingen" van de sossen ; heel dat boeltje afschaffen zou toch mooi zijn : dat de mensen hun aandeel van de natuurlijke rijkdom van deze planeet nemen leven van het verzamelen van noten, visvangst en de jacht zoals 60.000 jaar geleden...
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
er was nog nooit een werkloze in het parlement die daar mee de wetten kon maken die u nu verplichten om belasting te betalen op uw arbeid de schuld dus steken op diegenen die nog nooit één vertegenwoordiger hadden is dus vrij laf en of dom en is ook precies wat de makers van de wetten die u benadelen van u willen - sorry maar andere woorden heb ik daarvoor niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() als ik ooit in het parlement zou geraken (wat voor een arme quasi onmogelijk is maar soit ) dan zou ik pleiten voor afbouw van de belasting op arbeid en ik zou de sociale zekerheid gans anders gaan financieren
ik ben tegen de belasting op arbeid en zelfs tegen gans de solidariteitsgedachte, precies omdat er een stigma bijhoort dat ik als langdurig werkloze maar al te goed ken en kotsbeu ben zolang de arbeiders de armsten hun hongerlloon van hun eigen hongerloon moeten betalen zullen ze de armen blijven haten precies daarom ben ik zelf zo tegen de belasting op arbeid het is niet de eerste keer dat ik dit hier zeg maar als er morgen een arbeider is die de makers van de wetten durft te verwijten ipv laffelijk de zwaksten; de armsten maar de schuld te blijven geven dan zal ik als werkloze de eerste zijn om naast hem op de barrricades te kruipen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 17:36. |
![]() |
![]() |