![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist,als je niet kan blazen mag je het leren of opkrassen. Misschien kunnen ze dienst doen als majoretten met vod op de kop.Ze zijn toch de grootste carnavalsgroep van de wereld. Laatst gewijzigd door Gargamel : 16 juni 2008 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is sinds ze verhuisde naar St Kruis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anderen verplichten om hun regels aan je aan te passen is dictatoriaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tuurlijk, dat is een van onze vele vzw's... ![]() straks gelooft ge het nog ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om terug te komen op de hoofddoeken. Bij mijn weten is de instelling een privé-instelling, die louter belangloos werkt. Daartegenover staat dat sommige officiele instellingen zoals de antwerpse loketten, zoals de turkse hogescholen, zoals een deel van de franse administratie... het dragen van een hoofddoek verbieden. En deze laatste instellingen werken wel met overheidsgeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de rechters vonden het een aantasting van het recht op vereniging indien een vereniging leden diende op te nemen die tegen de doelstelling van die vereniging inging. Hoeren mogen geen non worden, tenzij zij hun beroep opgeven. Het verbod om hoofddoeken te dragen in overheidsdiensten is juist gemotiveerd met de (foutieve) medeling dat men neutraliteit nastreeft. Dat is een mening die (niet door mij) door velen wordt gedragen. Maar: wat is de reden om mensen die geen staatsambtenaren zijn te verbieden hun kleren te dragen, behalve de bedoeling hen te discrimineren of te vernederen? Ik vraag me trouwens af wat er is gebeurt bij het buitenzetten van de vrouwen die hun hoofddoek wensten te dragen: het zal wel niet zo vrolijk zijn gebeurt en "verdraagzaam" dat deze het AEL gingen oproepen.... Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 juni 2008 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Eric mag ik van jou overal een knaloranje pet dragen en moet ikd eze nergens afzetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig ken ik de organisatie"Moeders voor moeders" heel goed,en durf die nu niet rechts noemen hé,want daar word ik kwaad van
Deze leugens moeten maar eens uit de Wereld geholpen worden ![]()
![]() |
#129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zijn de studentinnen aan de turkse hogescholen staatsambtenaren ? En als ze te reklameren hebben, dan dienen ze de politie er bij te betrekken, en niet , een privéorganisatie. Dit wijst gewoonweg in de richting van georchestreerde provocatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voil�*: dit is als conclusie van deze veel te lange draad schitterend! Voor één keer: VOLLEDIG accoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volgens het artikel weigerde men juist geen hulp aan de allochtoonse vrouw. De titel klopt dus al niet, heel het uitgangspunt is fout. Volgend onderwerp dan maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() er is maar één versie en niet iedereen is ter goeder trouw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Dus omdat er 2 niet geholpen zijn afschaffen maar?
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Valkje toch even een paar opmerkingen, warom post je 5 jaar post date dit artikel? Waarom is het een schande als hen gevraagd word hun hoofddoek af te zetten? Dit is geen religious symbool en ik mag toch ook niet overal een pet dragen? Als de moslims beginnen te schelden end reigen dat ze hulp gaan halen om het kot af te breken( kunnen ze DAAR dan ook niet terecht voor hulp?), hoe is moeders voor moeders dan in fout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() los van de wat hevige reactie van de vrouw die het AEL erbij wilt slepen:
kan iemand me uitleggen waarom "moeders voor moeders" er een politiek spelletje van maken door zulke eisen te stellen ? naar mijn weten ruikt dit naar een bepaalde ideologie, die niet bepaalt verdraagzaam staat tegenover een bepaalde godsdienst. dit heeft NIKS te maken met de problematiek waar ze mee werken, alles behalve professioneel.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Sarah wat heeft dit te maken met godsdienst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat er wat meer vrijwillig(st)ers van "die andere ideologie" zouden moeten meewerken? In elk geval is het de bedoeling om er een (t)huis van te maken en geen winkel. Daarom is het ook jassen uit en hoofddeksels af. Zint het je niet, dan ga je gewoon ergens anders gratis je kinderkleding ophalen. Of je richt je eigen moslimmoeders voor moslimmoeders herbruikbare kinderkledingclubje in. Ik mag toch wel veronderstellen dat ook niet-moslims daar binnen zullen mogen als ze zich aanpassen aan de gestelde kledingeisen? Of zouden ze zich eerst moeten bekeren? anders neem je maar een kijkje op hun site: http://www.moedersvoormoeders.be.tt/ leuk om weten is dat ze bij "doelgroep" wat aanpassingen hebben gemaakt zie ik: Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2008 om 16:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() inderdaad, vraag aan deze organisatie wat hun probleem is met de Islam.
de bedoeling dat iedereen zich THUIS voelt ? sure... doet het zicht van een hoofddoek pijn ofzo in je ogen, en kan je daarom de vrouw in kwestie niet de hulp staan? ik zoek een goede reden, voor een organisatie die niks met politiek te maken heeft maar toch weigert om vrouwen te helpen indien ze een hoofddoek te dragen. |
![]() |
![]() |