![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geen aanzet tot geweld op basis van nationaliteit. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geachte, Gelieve passages met aanzetten tot geweld niet te kwooten, doch enkel te melden. Zo vermijdt u ongebreidelde verspreiding en vaak eindeloos zoek-&knipwerk. Dank bij voorbaat Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zolang die tenten geen mensenvlees eten, mogen ze voor mij gerust rondwandelen in dit land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Amaai het is hier gezellig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Wacht maar tot na 13 juni, dan gaat ge hier wa meemaken!!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn te veel vreemdelingen en zolang het Vlaams Blok niet aan de macht komt zullen de buitenlandse profiteurs blijven komen en ons land verzieken tot we zelf moeten gaan uitkijken om uit te wijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heeft men al eens nagedacht dat een aantal personen zich zullen verzetten met geweld tegen vreemdelingen.Zoals men nu al het geweld kent van die moslims.En ik weet dat die er zal komen.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal de schuld van de snelle-Belgwet.
![]() |
![]() |
#132 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Draai nu eens de rollen om en stel nu dat u uit uw vlaanderen moet wegvluchten ,want het is hier oorlog of armoede allom, en u gaat uw geluk ergens anders beproeven. En u, vlaming dat u bent, bent natuurlijk fier op de vlaamse fritten met een goeie steak. Maar nu komt u in een land waar vlees verboden is en waar men totaal geen fritten mag eten voor een of welke reden dan ook. Gaat u dan, van dag op dag zeggen, oke: ik eet nooit meer fritten met steak en ik eet nu enkel nog groeten? En nu terug naar de realiteit: het is niet dat die mensen voor hun plezier dagenlang, wekenlang in een container zitten of in een schammel roeibootje, totaal onwetend naar welk land ze gaan, laat staan of ze ooit dat land gaan kunnen zien... Vaak maken zij zo een "reis" omdat ze op de vlucht zijn he, op de vlucht weet u wel. Ze zien dingen die u en ik amper kunnen voorstellen. Als u uw eigen familie ziet vermoord,verkracht,verbrand... ziet worden. Dan zegt u ook niet:" oke, ik ga naar land X en ik pas mij er van dag op dag aan en ik begin een nieuw leven". De meeste mensen zijn al in shock en getraumatiseerd als zij een verkeersongeluk zien gebeuren. Ze moeten er voor opgevangen worden en hebben jaren therapie nodig om dat te verwerken. Dus ook al is een verkeersslachtoffer erg, moorden zien gebeuren, moet nog een stukje erger zijn e. Zeker als het uw eigen familie is. Dus ik denk u zomaar aanpassen aan een totaal nieuwe cultuur van dag op dag iets te veel gevraagd is. Dat duurt generaties lang. Denk daar maar is allemaal over na, in plaats van direct een oordeel te vellen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het niet van dag op dag mogelijk is om zich aan te passen daar heeft niemand een probleem mee.
Het probleem ontstaat slechts indien men zich WEIGERT aan te passen na 40 jaar aanwezigheid. Dat in plaats van integratie als streefdoel te hebben, men het behoud van eigen cultuur als ultiem streefdoel heeft gesteld: het behoud van de eigen (moeder)taal tot en met het telkens opnieuw importeren van verse ongerepte maagdelijke bruiden erbij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat u hier schrijft i.v.m. de frieten is bullshit. Men mag hier maniok, shoarma, kebab of ander voedsel eten. Alles wat je maar wil. Ik weet wel dat je een voorbeeld wilde geven, maar geef dan echter wel een beter voorbeeld. Wat voedsel betreft, is men in Belgie zeer soepel, bijn alles mag hier gegeten worden ( met uizondering misschien van honden en apehersenen). Maar iets anders is nu echter dat bepaalde culturele eigenheden hier wel niet mogen geuit worden. Dat is het aanpassingsgedeelte. Men mag ook niet in monokini rondlopen in Saoudi Arabie. Ieder land heeft zijn gewoontes en wetten waar men zich moet aan aanpassen. Point!! ( En de Belgen doen dat meestal wel in het buitenland. En hier spreek ik dan van gewoontes, taal en dergelijke). Dus ook hoofddoeken. Op de vraag of der hier te veel vreemdelingen zijn. Moet ik genuanceerd antwoorden. Er zijn er te veel die gewoon gebruik maken van de situatie in Belgie( en waarvan al een groot gedeelte Belg geworden zijn). Maar bepaalde vreemdelingen zijn zeker welkom, diegene die zich willen aanpassen ( taal en cutluur, zonder hun eigen cultuur te verliezen, maar binnen de grenzen van het gastland) en een meerwaarde inhouden voor Belgie en Vlaanderen. Dus dat houdt in dat men de ecomisch interessante immigranten eerst zal binnenlaten ( al dan niet met beperkte duur). En daarnaast zal men ook een bepaald aantal minder economisch interessante vreemdelingen moeten binnenlaten en daar zal het debat over gaan. Want er zullen maar een beperkt aantal kunnen binnengelaten worden, Belgie kan niet alle miserie van de wereld proberen te helen. Zal me 1 miljard Chinezen moeten binnenlaten? Al is de situate nog zo schrijnend voor bepaalde landen. Men kan niet iedereen binnenlaten en diegenen die men dan toelaat een goede omkadering geven. En diegenen die zich niet willen aanpassen, voor een duidelijke keuze stellen, aanpassen of teruggaan. Maar ik kan je vertellen dat diegenen die in een container hebben gezeten, zich maar al te graag willen aanpassen ( het zij dan ook de rijkere die kunnen vluchten en die moeten dan ook al een grote som terugbetalen) Het is vooral de 2de of 3de generatie van bepaalde bevolkingsgroepen die moeilijk doen. Dus ja men zal het simpel moeten maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Telkens iets hem niet bevalt vraagt hij bronnen. Bronnen! dat is het sleutelwoord. Men mag dus alleen iemand anders citeren! Zelfstandig denken, een eigen origineel idee ontwikkelen, is volgens filo onmogelijk. Jazelfs verboden! Nou ja, il faut de tout pour faire un monde... maar liefst niet te veel van dat soort.... ![]() |
||
![]() |
![]() |