Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2008, 23:51   #121
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
gisteren in Terzake

toch opmerkelijk, had het over meisjes en hoofddoeken gegaan, had het gekende clubje hier al weer 3 paginas hun gal zitten spuwen over "de kolonisatie" en over "kopvodden" en "symbool van onderdrukking"

t blijft hier nu zo stil?
Ik las het nieuws ook en ik denk dat het vooral kwaad bloed zal zetten bij extreem-rechts om twee redenen:
- ze kunnen niet meer met mekaar meeheulen dat het altijd de Moslims zijn waarmee er strubbelingen zijn, dat na decennia moeten herkennen zal een moeilijk te verwerken schok zijn
- men geeft toe aan de eis door te wijzen op één van onze belangrijkste westerse waarden. Dat is hilarisch. Vooral gezien het de extreem-rechtsen zijn die de culturele mengeling niet kunnen verdragen omdat het tot een verloedering van onze cultuur zou leiden. Ze zijn daarbij wel even vergeten wat onze cultuur het hoogst in het vaandel draagt... (Zo weten we ook weer meteen iets over hun algemene kennis ).

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 juli 2008 om 23:51.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 23:53   #122
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik neem aan dat die sikhs hun tulband ook dragen "om herkenbaar te zijn en dus niet te worden lastiggevallen"? of dat ze hun tulband dragen zodat ze niet verkracht worden?

Nu vind ik wel dat ze die toestanden ook mochten afschaffen, maar bij sikhs is dat nogal lastig omdat die tulbanden dienen om hun haar mee in rond te draaien, want dat mag blijkbaar niet worden afgeknipt. En geeft toe, dat is ook geen zicht zonder tulband.
Ongelofelijk!

Het gaat niet over Moslims, dus zijn we plots een pak verdraagzamer.

Stel nu Circe dat Moslima's een hoofddoek dragen omdat ze hun haar liever niet regelmatig wassen. En geef toe, vettig haar is ook geen zicht, het is dus nogal moeilijk om die hoofddoek af te doen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 juli 2008 om 23:55.
Oud 5 juli 2008, 23:59   #123
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Nog geen enkel sikh heeft mij nageroepen uitgemaakt voor hoer. Nog geen enkel sikh heeft mij nageroepen dat ik mij moet bedekken. Dus voor deze mensen waarbij het hoofddeksel niet aanzet tot verkrachting aanranding onderdrukking enzomeer, wil ik best een uitzondering maken.
LOL!
Komaan, denk je nou echt dat het die jongens daarom ging? Ze wouden dat meisje gewoon. En hoopten dat ze op het steun van het CGKR zouden kunnen rekenen door er nog gauw bij te vertellen dat ze geen hoofddoek droeg.
Ze zijn overigens met pakken meer. En hoe meer appels je hebt, hoe groter de kans dat er een rotte tussen zit. Of ga je dat ontkennen misschien?

(Mij heeft btw ook nog geen enkele Moslim uitgemaakt voor wat je hierboven beschrijft ...nogmaals: misschien moet je de oorzaak wel eens elders zoeken dan bij de Moslims.)

Citaat:
Trouwens waarom denk je dat jongeren vandalisme plegen omdat de politie ervoor zorgt dat de autochtone vrouwen in reacreatiegebied beschermd zijn. Hun weinige zelfbeheersing van deze islamjongeren heeft tot gevolg dat hun sexuele frustraties zeer hoog liggen. Vandaar dat ze vernielingen plegen. De hoofddoek bij de islam laat duidelijk het verschil merken tussen gelovigen en ongelovigen, dat zijn hoeren dus pak ze maar en doe maar.
Die redenering raakt kant noch wal.
Maar als je er wat onderbouwingen voor hebt hoor ik het graag.

Denk je trouwens dat het hoofddeksel bij de sikhs niet dient om het verschil duidelijk te maken tussen gelovigen en ongelovigen???

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 00:00.
Oud 6 juli 2008, 00:03   #124
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Deze uitspraak is een belangrijk precedent, en toont het onvermogen tot consequentie aan van de ganse wettelijke rim-ram die ons alledaagse leven bepaalt.

Een verbod tot het dragen van hoofddeksels, is immers blijkbaar in strijd met een aantal universele individuele rechten, volgens die rechter. Althans toch in België, want in datzelfde vonnis wordt toegegeven dat de striktere scheiding tussen kerk en staat zoals die bestaat in andere landen (Frankrijk, Turkije), aanleiding kan geven tot een andere uitspraak. Gelden daar dan die universele rechten niet meer?

Beter nog, het uitoefenen van die individuele rechten is in dit geval gelinkt met het behoren tot een bepaalde godsdienstige groepering. Waardoor een leerling met klak anders kan worden behandeld dan een leerling met tulband, hoewel het beide hoofddeksels zijn. De ene discriminatie geeft dus aanleiding tot een andere?

En wat te denken van het feit dat het hier gaat om minderjarigen, die stricto senso nog niet geacht worden een eigen verantwoordelijkheid te dragen in dit soort religieuze aangelegenheden. Immers, een godsdienst wordt doorgegeven van ouders naar kind, en het individuele recht van een kind tot het dragen van een tulband is dus in feite niets anders dan het recht van een ouder om zijn kind (verplichtend) een tulband op te zetten. Over wiens rechten gaat het hier dus eigenlijk, en wiens vrijheid wordt er in feite geschonden?

Meester van Steenbrugge, een op het zicht typisch yuppie-figuur die er vreugde in schept om regulerende instanties terug te fluiten ter meerdere eer en glorie van zijn eigen naam en faam, verhaalde gisteren uitvoerig hoe de Hasseltse rechtbank een uitspraak "ten gronde" heeft gedaan inzake deze problematiek. Gezien de vragen die hierboven opgeworpen worden, betwijfel ik dat toch ten zeerste.
Volledig correcte analyse!
En welkom in de wereld van de grote discriminatie-paradox.

(Welke wet moet er eigenlijk gehoorzaamd worden in dit geval: degene van de samenleving als geheel, of degene van de instelling? Ik ken hopen gebouwen waarin je bv geen religieuze symbolen mag dragen. Maar op straat mag dit natuurlijk wel ... de wet van die instelling of dat bedrijf lijkt dan dus te primeren... )
Oud 6 juli 2008, 00:05   #125
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik heb zeer duidelijke argumentatie. Indien de tulband het symbool word voor de sikhs om autochtone vrouwen aan te randen uit te schelden te betasten en roepen van hoer en slet, dan moet dit hoofddeksel worden verboden. Natuurlijk is dit niet zo. Alleen de islam zet aan tot haat en ongelijkheid. De hoofddoek is het grote symbool om ons autochtone vrouw te pakken. Als je dit niet inziet dan zegt dit alles over u.
ROFL!
Oud 6 juli 2008, 00:10   #126
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat is wel niet consistent met het verbieden van hoofddoeken in een klaslokaal. Niet dat de hele discussie rond hoofddoeken me interesseert, maar een minimum aan consistentie mag er toch wel zijn.
Inderdaad.
Ik denk dat de leden van de Moslimgemeenschap 'een franse crise' krijgen als ze dit vernemen ... en terecht!
Het lijkt me logisch dat ze hierop zullen reageren.
En dan kunnen de extreem-rechtsen weer klagen dat het hier duidelijk om een zeer intolerante en gevaarlijke godsdienst gaat en zichzelf wijsmaken dat ze weer een extra argument hebben voor hun gelijk, en een reden om op het Vlaams Belang te stemmen natuurlijk. :-/
Wat is het leven toch voorspelbaar.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 00:10.
Oud 6 juli 2008, 00:10   #127
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Indien die cultuur er zou komen, eventueel. Maar ik stel vast dat het religieuze element aan belang inboet naarmate de welvaart toeneemt. Ook bij hen. Het is een logische evolutie die we kunnen versnellen als we dat willen, met name door het economisch te integreren.

Ik zie het al: u wil hen meer geld geven... Met dit voorstel bent u dus door de mand gevallen. Niemand zal u ooit nog au sérieux nemen.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 00:13   #128
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Men moet gewoonweg consequent zijn; geen hoofddoeken, geen tulbanden of andere opzichtige "kenmerken" van een religie. Ik begin zo stilaan mijn buik vol te krijgen van dat religieus gezever... Dat soort van zaken behoort tot de privésfeer en aldus dienen deze gebruiken geweerd te worden uit het seculiere openbare leven.
Maar die maatregel heeft dan weer verregaande consequenties:
alle kruistekens moeten geband worden, alle oorbellen en hangertjes met kruisjes aan, kleding met een kruisteken op, ... Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
De baas van iedere organisatie mag voor mijn part kiezen wat hij of zij al dan niet tolereert indien ze het consequent en zonder enige discriminatie toepast. Als je dat niet aanstaat, kan je op zoek naar een andere organisatie.
Maar er mag niets getolereerd worden wat in het strafwetboek staat, me dunkt. Anders krijgen we binnenkort vreemde situaties en dito rechtszaken. :-/

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 00:14.
Oud 6 juli 2008, 00:16   #129
Groentje-18

Standaard

Citaat:
geen interpretatie maar de pure harde realiteit. Kom jij eigenlijk ooit wel eens buiten? Laat je vrouw/dochter maar eens onbedekt wandelen lang antwerpse straten. Zelfs in Lier heb ik al prijs gehad. In herentals hebben ze al verschillende jongeren moeten weigeren in het zwembad. Je zal snel anders piepen. Katholieken gelijk stellen aan pedos redelijk ziekelijk die gedachtengang van u. Dit zegt uiteraard nogmaals alles over de pocos en hun kiesvee de islammieten. Ik ga uw posts laten lezen aan de man in de straat, zodat ze zien hoe minachtend de pocos spreken, dat ze alleen nog de islammieten nodig hebben. Ik ben gelukkig spiritueel gevorderd en heb de religie al lang geleden losgelaten. Mijn dochter van 13 kan ik zo bij katholieken achter laten bij de islammieten echter NO WAY !!!!!!! Onze 13 jarige meisjes worden ontmaagd op openbare toiletten door de rondhangmoslims de jongeren, doen ze dit niet dan worden ze verstoten uit de groep. De moslimas hun zusjes en co bedekken zich hierdoor onderscheiden ze zichzelf van de "hoeren". Ze doen niet meer dan hun oorlogszuchtige veroveraar onderdrukker en pedo mohammed volgen. Het is aan ons om dit niet langer te tolereren. Indien u dat niet inziet zegt dit alles over uw denken bbbbrrrr.
Citaat:
Ach 1 cm buiten de school en hun doekje hangt al aan zo onderscheiden ze zich van de hoeren. Ik zie het dagelijks gebeuren. geen integratie nada die moslimas voelen zich beter dan de autochtone vrouwen. ze laten dat ook duidelijk merken. gesteunt door de imams en islamleraar. doe niet flauw en zie de realiteit onder ogen.
Als je zo angstig en paranoïde bent begrijp ik dat het énorm moeilijk voor je moet zijn om in een cultureel pluriforme samenleving te leven.
Oud 6 juli 2008, 00:18   #130
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
LOL!
Komaan, denk je nou echt dat het die jongens daarom ging? Ze wouden dat meisje gewoon. En hoopten dat ze op het steun van het CGKR zouden kunnen rekenen door er nog gauw bij te vertellen dat ze geen hoofddoek droeg.
Ze zijn overigens met pakken meer. En hoe meer appels je hebt, hoe groter de kans dat er een rotte tussen zit. Of ga je dat ontkennen misschien?

(Mij heeft btw ook nog geen enkele Moslim uitgemaakt voor wat je hierboven beschrijft ...nogmaals: misschien moet je de oorzaak wel eens elders zoeken dan bij de Moslims.)

Die redenering raakt kant noch wal.
Maar als je er wat onderbouwingen voor hebt hoor ik het graag.

Denk je trouwens dat het hoofddeksel bij de sikhs niet dient om het verschil duidelijk te maken tussen gelovigen en ongelovigen???
Hoe zie je er uit ? Hoe kleed je je ? Mischien interresser je geen enkele moslim ? Of zelfs geen enkele man ? Ofwel leeft u in een allochtonen-vrij gebied ?
Oud 6 juli 2008, 00:18   #131
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De dag dat Sikhs hun tulband gaan opdringen aan andere mannen, dan moet men erop reageren. En daar zit het grote verschil.

Maar als de regelgeving zegt "hoofdeksel af in die of die omstandigheden" af met dat hoofdeksel in die en die omstandigheden. (ik zou wel uitzonderingen maken voor de ruimtehelm van een marsman, we willen geen doden nietwaar)

Als de Sikhs daar een probleem mee hebben, in India is er plek genoeg voor hen.
Zover ik weet werd me noch door een Moslima, noch door een Moslim, ooit een hoofddoek opgedrongen.

Maar, hoe groter een bepaalde groep wordt, hoe machtiger (vooral indien kapitaalkrachtig) en dus des te groter hun hand zal zijn in het beleid, of des te zichtbaarder hun aanwezigheid in het alledaags leven.
Oud 6 juli 2008, 00:21   #132
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Hoe zie je er uit ? Hoe kleed je je ? Mischien interresser je geen enkele moslim ? Of zelfs geen enkele man ? Ofwel leeft u in een allochtonen-vrij gebied ?
Zowel allochtone als autochtone mannen zijn pakken meer in mij geïnteresseerd dan ik zou willen. Dank je.

Als een kerel denkt dat hij zich vanalles kan permitteren en aan me zitten omdat hij me leuk vindt is hij bij mij op het verkeerde adres. En ik ben natuurlijk ook niet zo achterlijk om 'even naar buiten' of her of der met ze te gaan.
Ik loop, voor alle duidelijkheid, evenmin gekleed als een 'slet'. Ik heb ook nog nooit van iemand een negatieve opmerking gekregen over mijn houding of kleding, eerder het omgekeerde en dit zowel van Belgen als 'nieuwe' of niet-Belgen. Dank je.

Maar, vind je het niet triest dat je zo laag moet vallen om je gelijk proberen te halen?
Je tegenstander uitmaken voor gedrocht of elitair en hautain villawijktrutje getuigt nu niet echt van een hoog niveau.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 00:24.
Oud 6 juli 2008, 00:31   #133
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Ow komaan hé mensen ...
Die tulband hoort hier niet , net als de burka of eender welk andere vreemde hoofd/lichaamsbedekking ...
Is het nu zo moeilijk om te verwachten dat vreemdelingen (van eender welke origine) zich gedragen zoals we het in dit land gewoon zijn ???
Als integreren zo moeilijk is voor die mensen , dan kunnen ze beter wegblijven hé ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 00:31   #134
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Lichtjes overspannen als je het mij vraagt. Je tekst zou zo uit eind jaren dertig kunnen stammen waarbij de nazi's zich druk maken over 'Der Untergang des Abendlandes' door enerzijds 'de horden' uit het Oosten en anderzijds de Joden, volksverraders, collaborateurs, enz.

Uw volkske is een mix van generatieslange migratie waarbij bijzonder veel en diverse cultuurelementen met elkaar verweven zijn geraakt. Dat proces eindigt (mag ik hopen) nooit. Anders zitten we permanent opgescheept met mensen zoals u die verteerd worden door hun angsten en fobieën en alle anderen daarmee proberen te besmetten.
Heel wat posts die ik hier gelezen heb de afgelopen dagen over het Islam-thema deden mij daar ook aan denken.
Oud 6 juli 2008, 00:33   #135
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Zowel allochtone als autochtone mannen zijn pakken meer in mij geïnteresseerd dan ik zou willen. Dank je.

Als een kerel denkt dat hij zich vanalles kan permitteren en aan me zitten omdat hij me leuk vindt is hij bij mij op het verkeerde adres. En ik ben natuurlijk ook niet zo achterlijk om 'even naar buiten' of her of der met ze te gaan.
Ik loop, voor alle duidelijkheid, evenmin gekleed als een 'slet'. Ik heb ook nog nooit van iemand een negatieve opmerking gekregen over mijn houding of kleding, eerder het omgekeerde, dank je.

Maar, vind je het niet triest dat je zo laag moet vallen om je gelijk proberen te halen?
Je tegenstander uitmaken voor gedrocht of elitair en hautain villawijktrutje getuigt nu niet echt van een hoog niveau.
Deze groffe beledigingen laat ik geheel voor uw eigen rekening, groentje
Wat mij betreft, ik was enkel nieuwsgierig, en beschouw u evenmin als een "tegenstander".
Wat noemt u trouwens, "zich kleden als een slet" ? Persoonlijk kijk ik graag naar korte minirokken of shorts, piepkleine spannende t-shirts met flinke borsten eronder Geen haar op m'n hoofd om meisjes alzo gekleed uit te schelden voor hoer of slet, of erger, ze te bepotelen zonder daartoe uitgenodigt te zijn, of te verkrachten ...Ik mag mijzelf dus zonder enige twijfel als "beter " beschouwen als deze opgefokte allochtone testosteronboy's...Maar u zegt dat u daar geen last van hebt, dus stelde ik me even voor dat ik met het "mottig meiske van de klas" zat te forummen Sorry als ik uw gevoelens gekwetst heb
Oud 6 juli 2008, 00:36   #136
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Heel wat posts die ik hier gelezen heb de afgelopen dagen over het Islam-thema deden mij daar ook aan denken.
Moslims zijn gewoon agressieve kleinburgerlijke zageventen, en die storen mij. Niks angst, niks "racist "daaraan...
Oud 6 juli 2008, 00:44   #137
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft, ik was enkel nieuwsgierig, en beschouw u evenmin als een "tegenstander".
Wat noemt u trouwens, "zich kleden als een slet" ? Persoonlijk kijk ik graag naar korte minirokken of shorts, piepkleine spannende t-shirts met flinke borsten eronder Geen haar op m'n hoofd om meisjes alzo gekleed uit te schelden voor hoer of slet, of erger, ze te bepotelen zonder daartoe uitgenodigt te zijn, of te verkrachten ...Ik mag mijzelf dus zonder enige twijfel als "beter " beschouwen als deze opgefokte allochtone testosteronboy's...Maar u zegt dat u daar geen last van hebt, dus stelde ik me even voor dat ik met het "mottig meiske van de klas" zat te forummen Sorry als ik uw gevoelens gekwetst heb
Kwetsen niet, maar het is nogal een 'hoe zeg je dat?' jaap van een vooroordeel, onder andere.
En kleden als een slet ... mmm, het is misschien niet zozeer de kleding, maar vooral de combinatie kleding en gedrag die het 'm doet, maar het is moeilijk om daar iets algemeens over te zeggen. Bv. een latex-rok met daaronder hoge latex of leren botten en daarboven een mini-topje lijken me in elk geval al aardig in die richting. Gelukkig zie je dat niet veel in het straatbeeld. Geef toe, dat is stukken erger voor de Vlaamse cultuur dan een Moslimvrouw met een hoofddoek.
Ik vind niet dat dit een legitimatie is om die meisjes of vrouwen voor slet of hoer uit te schelden, maar ik kan me voorstellen dat de kans dat ze zoiets overkomt wel groter is, dan de kans dat een stijlvol geklede dame of zakenvrouw hiervoor uitgescholden wordt bijvoorbeeld. Anderzijds vind ik ook niet dat deze verbouwereerd moeten zijn als ze dit etiket krijgen opgekleefd als ze zich zo kleden en gedragen.
Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want (zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 00:49.
Oud 6 juli 2008, 00:59   #138
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lees ik dit goed? Groentje- 18 zeg je nu echt dat sommige vrouwen door hun kleding aanleiding geven tot seksuele agressie?
Dat is een joekel van een vooroordeel en gelukkig ziet de wet dit anders.Die zegt dat iedere vrouw ongeacht kleding het recht heeft te vrijwaard te zijn van iedere vorm van agressie of misbruik door mannen.
Dat lijkt me een beter uitgangspunt voor vrouwen dan uw discriminatie op basis van kleding! Sorry maar u geeft braakneigingen! Straks zijn verkrachtingen opnieuw de schuld van vrouwen; om wat ze aan hebben!!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 01:07   #139
sfinx666
Banneling

Standaard Vooral niet klagen als u verkracht word ?!

Citaat:
Kwetsen niet, maar het is nogal een 'hoe zeg je dat?' jaap van een vooroordeel, onder andere.
En kleden als een slet ... mmm, het is misschien niet zozeer de kleding, maar vooral de combinatie kleding en gedrag die het 'm doet, maar het is moeilijk om daar iets algemeens over te zeggen. Bv. een latex-rok met daaronder hoge latex of leren botten en daarboven een mini-topje lijken me in elk geval al aardig in die richting. Gelukkig zie je dat niet veel in het straatbeeld. Geef toe, dat is stukken erger voor de Vlaamse cultuur dan een Moslimvrouw met een hoofddoek.
Ik vind niet dat dit een legitimatie is om die meisjes of vrouwen voor slet of hoer uit te schelden, maar ik kan me voorstellen dat de kans dat ze zoiets overkomt wel groter is, dan de kans dat een stijlvol geklede dame of zakenvrouw hiervoor uitgescholden wordt bijvoorbeeld. Anderzijds vind ik ook niet dat deze verbouwereerd moeten zijn als ze dit etiket krijgen opgekleefd als ze zich zo kleden en gedragen.
Citaat:
Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want
(zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.

Amai, precies de imam himself die aan het woord is: als ze zich zo aankleden moeten ze niet komen klagen ?! H�*rd van u , groentje, zulk commentaar had ik eerder van zo een bebaarde macho-moslim verwacht dan van een jonge vrouw van Europese afkomst ?

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 6 juli 2008 om 01:09.
Oud 6 juli 2008, 01:44   #140
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat noemt u trouwens, "zich kleden als een slet" ?:
Ze volgt de islamitische definitie van de radicale imam Bahauddin Budak : eigen schuld dat sletten verkracht worden als ze geen hoofddoek dragen.
Volgens mij heeft zich dit laten aanpraten door haar groene partijführers. (Ik kan namelijk niet geloven dat dergelijke vuilbekkerij spontaan uit de mond van een meisje komt). Haar partijführers kramen nog wel meer van dergelijke walgelijke onzin uit om vers kiesvee binnen te lokken.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 6 juli 2008 om 01:50.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be