![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks gaat men nog bepalen hoeveel keren per dag men in zijn eigen huis het licht mag aansteken en welke lampen er moeten worden geplaatst en hoeveel. Laatst gewijzigd door system : 28 juli 2008 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De situatie op de Nederlandse woningmarkt is veel totalitairder georganiseerd dan het in de DDR ooit vermag te zijn geweest. Maar ik ben benieuwd naar de antwoorden van Dimitri.... Laatst gewijzigd door De Rotterdammer : 29 juli 2008 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De waarde wordt daarbij bepaald door het 'aanbod' (beetje vreemd woord in het geval van landschappen, maar goed), zoals ik al aangaf: wat weinig voorkomt heeft een hogere waarde dan wat veel voorkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waar u naartoe wilt. Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens is het wel grappig te merken in welke mate de 'perceptie' van één en dezelfde 'realiteit' kan verschillen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 29 juli 2008 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() Alsjeblieft, doe niet zo pathetic! Nederland heeft een grote naam op architectonisch gebied. Als ik van de provincie Antwerpen Noord-Brabant binnenrijdt, dan valt me meteen op dat er rust is, daar waar geheel noord-Vlaanderen 1 grote schreeuwende massa is van gebouwen. En om nou te zeggen dat Vlaanderen zo geweldig mooi is, hou maar op, want dan heb je toch wel een nationalistisch plaatje voor je kop ter grootte van de Mount Everest. En de gezelligheid die jij mist, die wordt door Nederlanders over het algemeen binnenshuis gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() Het zit hem ook niet echt in de afkeer van de gebouwen, maar meer van het feit dat ze door Nederlanders gebouwd zijn, of op Nederlands grondgebied staan. Het is zo doorzichtig dat je er bijna van gaat lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ik som gewoon andere aspecten van Nederland op. Meer niet. Mag toch. Niet?
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig toch dat er nog vele steden bestaan die wel hun stadswallen hebben behouden én tegelijkertijd toch aan stadsuitbreiding hebben gedaan. Trouwens, de reden om de Brugse stadswallen af te breken moet men helemaal niet zoeken waar u ze meent te vinden... 't Ging Leopold II gewoon om het feit dat de stadswallen op zich volgens hem een probleem vormden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen normen dus, geen afspraken, geen wettelijke bepalingen...? Enkel het Leitmotiv "wat de toekomstige bewoner ligt"...? Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 29 juli 2008 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat heeft hoegenaamd niets met Vlaamsgezindheid te maken. Ik denk dat men in om het even welk politiek spectrum mensen vindt die in een van de twee kampen (of er tussenin) kunnen gevonden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, met uw vaag "dat hem of haar ligt" weet ik hoegenaamd niet wat u bedoelt. Als het m'n zin is om een woning van vier verdiepingen neer te poten in een straat met alleen huizen van één verdieping en als het plan correct berekend werd met alle veiligheidsaspecten in het achterhoofd, op basis van welk element gaat u dan "wat mij ligt" contrariëren? Net wat u aan anderen verwijt, probeert u nu zelf op te leggen... Niet echt samenhangend, dat betoog van u over "iedereen moet kunnen bouwen volgens wat hem ligt". |
|
![]() |
![]() |