Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2002, 13:46   #121
Dalmatio
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Citaat:
Sukkelaar, Nouvelle-Droite = communisme met een zoet-zuur sausje...
Wat is Solidarisme denk je ? We hebben in het verleden nog zo'n solidarist gekend die zijn VOLK verraden heeft uit eigenbelang: Van Severen ! De nieuwe Van Severen is gekend !
Eerst is Guderian een zuivere Vlaams Blokker, een racist ... en nu een communist

Als ik jou ooit tegen kom en je durft in mijn gezicht zegen dat Van Severen zijn volk heeft verraden ... dan zweer ik je ********** Trouwens de geschiedenis veranderen is verboden !!! Ze moesten jou opsluiten dikke zot !!! Ik had me lang vorgenomen jou te negeren en heb dat even kunnen volhouden ... Maar zeggen dat Van Severen zijn volk heeft verraden gaat te ver !!!

Kris
Da's waar, Van Severen heeft zijn volk nooit verraden! Ok, hij was een pedofiel en heeft massa's babyverkrachtingen op zijn actief, maar zijn volk verraden NOOIT!
Dalmatio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2002, 13:53   #122
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Hahaha, touché !

Van Severen heeft inderdaad zijn volk verraden door opeens van koers te veranderen uit eigenbelang, en mee te heulen met de belgicisten. En zijn solidarisme was zeker geen vorm van communisme ?
Verschaeve -waar ik oneindig veel meer respect voor heb- heeft dit op tijd gezien, en Van Severen gelaten voor wie hij was. A-propos, werd zijn beslissing door iedereen in het Dinaso goed ontvangen ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be