![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij is ontvoerd door de AIVD in Vanunu-stijl B)
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Tja, gelukkig niet, we leven godzijdank in belgie en niet in nederland, anders zou het kot al te klein zijn !
![]() |
#124 | |||||||||
Administrator
|
![]() Citaat:
![]() Om mijn vertwijfelde reactie en 6 eerste vragen op hun d(w/r)ingend verzoek heb ik dit antwoord mogen ontvangen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik voldoende heb ondernomen en ik voel me tekort gedaan door de onnodige commotie die het Amsterdams parket veroorzaakt en de onvolledige informatie die ze daarop aanreiken. Maarten Malaise |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Ge gaat boeten Maarten.
Als je ze je opsluiten in de gevangenis, laat het ons dan hier maar weten. Ik kom zeker op bezoek en zal een paar schellekes gerookt vlees onder mijne kraag verstoppen en binnensmokkelen. Of heb je liever perdje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Het Amsterdamse parket heeft het in mijn ogen helemaal bij het verkeerde eind. Ze kunnen iets leren van de reactie van CGKR. Die gaan inhoudelijk in op de argumenten en krijgen inzicht in de ware bedoelingen van dit forum en van Derk.
Ik vind dat ze (amsterdamse parket) misbruik maken van de machtige positie die ze hebben. Ze kunnen mensen onder druk zetten door al snel te dreigen met verdere stappen. Gezien de correcte reactie van Maarten is dat dreigen overbodig. Warme douche voor Maarten, koude douche voor het Amsterdams parket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch , u bent een belg , en waarschijnlijk is dat de reden dat men u als "hoofdvogel" niet te veel kan maken ... Toch lijkt het er op dat deze pennelikkers nu een beetje in hun gat gebeten zijn en verder gaan zoeken ... Citaat:
Als u nu bv. met uw laptop in Eindhoven zou inloggen op deze site, bij een Nederlandse provider, zou dat de zaken dan veranderen ??? Op die moment ben je in Nederland, en maakt gebruik van een Nederlandse provider, dus mss hebben ze dan wel een mogelijkheid om het als een inbreuk op Nederlandse bodem te zien... (Of hebben ze mss wel de mogelijkheid om verdere stappen te ondernemen indien ze hun verdachtmakingen hard genoeg kunnen maken voor een eventuele rechtzaak???) Nu ja , 't Heeft één groot voordeel , u hebt er iemand extra bij die uw forum meeleest hé ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk is het wel straf als je ziet wat er op Nederlandse fora allemaal kan. En dan hier een beetje komen pezeweven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |