![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds mag de ERKENNING voor de katholieke godsdienst blijven. Zij is een integraal en bouwend onderdeel van de Westerse cultuur en het lijkt me nogal normaal dat men dat ook erkent. De Islam daarentegen beschouwt onze Westerse cultuur als de erfvijand en handelt daar ook naar. Daarom is zowel de erkenning als de subsidie van deze "religie" een aanfluiting van onze eigenheid en een getuigenis van onze zelfhaat. Hoog tijd dat wij voor onze eigenheid opkomen en weer trots worden op ons eigen land en onze Westerse cultuur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het lezen van de koran en alle geweld waartoe aangezet wordt terzake nuttig kan zijn. Meer infiltratie in moskeeën zou mijns inziens ook geen kwaad kunnen en laten zien in welke mate nietsontziende imams hun onderdanen aanzetten om alle niet-moslims te vernietigen. Ik zeg niet dat dat in alle moskeeën gebeurt, maar wat meer infiltratie lijkt mij meer dan noodzakelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zie de aanslagen
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men wou mensen van de Staatsveiligheid laten infiltreren. Bleek dat dat niet zou werken om 2 redenen: 1) niet genoeg personneel dat het Arabisch machtig was. 2) de mensen die het wel machtig waren geraakten niet binnen in de moskeeën omdat ze niet "tot die gemeenschap" (naar analogie met onze parochies) behoorden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Warempel, uw logisch gehalte slaat mij met verstomming. Of was u enkel op zoek naar die spreekwoordelijke stok?
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En PS voor iedereen : ik beschouw Cordoba, Granada en Sevilla wel als "westerse steden" en de gebouwen die we daar kunnen bewonderen als "onderdeel van de westerse cultuur".
Het is niet omdat de meerderheid hier blijkbaar niet wilt geweten hebben dat West-Europa door de eeuwen heen beïnvloed is door de islam (met hoogte- en dieptepunten), dat dat een historisch feit zou moeten zijn.
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik spreek niet over de ieren maar wel over de moslims
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Islam is een kameelreligie en hoort thuis in de woestijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of mocht de redenering niet omgedraaid worden misschien? Zijt ge dan in uw wiek geschoten?
![]() |
![]() |
#136 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Ik kan er nog steeds niet bij waarom onze beleidsmakers zoveel zelfhaat ten toon spreiden.
Het is blijkbaar heel normaal om mensen, die onze Westerse maatschappij bekijken als de natuurlijke erfvijand van hun religie, te helpen om hun doelstellingen te bereiken. Deze doelstellingen houden onder andere in om elk gebied waar zij naartoe trekken om te bouwen tot Islamgebied, waar uiteraard geen andere wet of religie mag gedijen buiten de Islam. Blijkbaar wordt dit om één of andere duistere reden niet gezien als een bedreiging maar zelfs aangemoedigd als zou het een culturele verrijking inhouden. De burgers van dit land echter zien maar al te goed waar dit zelfdestructief beleid toe leidt. Op 13 juni 2004 zullen dan ook die partijen beloond worden die resoluut ingaan tegen de Islamisering. Fervent Nationaal keert zich resoluut tegen elke vorm van Islamisering van onze maatschappij in het algemeen en van België in het bijzonder. België Veilig en Leefbaar voor Alles! |
![]() |
![]() |