![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...........evenals de forummers. En mensen maken fouten, zowel forummers als moderators. En da's maar goed ook, ik gruw eigenlijk een beetje van akelige perfectie. Misschien een bedenking voor ieder van ons.
![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft een bericht van mij gekregen, tot zover klopt het. Daar stond echter niet in dat je je moderatie in de hand moet houden. Daar stond enkel het verzoek in iets recht te zetten waar de moderatie niet op reageerde. En zelfs het feit dat het eerder via de moderatie al was gemeld stond niet in mijn bericht aan u. @ Tronca, Als u toegeeft dat de moderatie ook fouten kan maken, dan kan ik daar best inkomen. We zijn allemaal mensen, niet? Waarom dan nog de nood om er verwijten bij te halen als zouden sommigen geen sociaal leven buiten het forum hebben? Het is niet nodig om zo uit de hoogte te doen. Er zijn fouten gemaakt en Maarten heeft er eentje van rechtgezet. Zoiets toegeven is nu niet bepaald problematisch, niet? Aan de medeforummers wil ik weer zeggen dat dit probleem niet ging over strafpunten die ik kreeg of zo (als ik die krijg, dan aanvaard ik die want ook ik ben niet zonder fouten). mvg, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Administrator
|
![]() Om aan de moderator-hetze een einde te maken zal ik de acties van de moderators de komende dagen monitoren. Goed voor jullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Administrator
|
![]() En laat eventueel iets weten per pb als je vindt dat ik iets moet bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Dat is exact wat ik gedaan heb Meneer Malaise.
..........................
![]() |
#128 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daar moet een reden voor zijn. Heeft politics.be een dwingende vingerwijzing gekregen vh cgkr om dit forum in een of andere richting te stroomlijnen? Heeft men nieuwe en onervaren moderators 'aangeworven' die hun draai nog moeten vinden? Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Het CGKR heeft geen inspraak op Politics.be. Zij hebben, net als iedereen, het recht om misbruiken te melden. Maar met 1 geval van racisme per 45.000 berichten valt hier weinig te melden. Het huidige forum telt berichten sinds 2000 en ik ontving tot op heden een vijftal meldingen waarvan twee of drie terecht en de overige onterecht (en herroepen na enige discussie). Het CGKR liet me weten zelf verbaasd te zijn over het lage aantal klachten voor die enorme hoeveelheid berichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dank ook voor je omstandig antwoord, waar ik het in grote lijnen mee eens ben alhoewel ik persoonlijk meer heil verwacht van minder ingrijpen, daarmee bedoel ik : tracht alleen maar in te grijpen op effectieve scheldpartijen, laat de beledigingen staan, en vermeld daar mss openbaar bij hoeveel strafpunten dat de overtreder kost. dit geeft : meer openheid, en doorgaans zegt zo'n scheldpartij veel meer over de schelder dan over diegene die uitgescholden wordt, het laten staan heeft dus een zelfregulerende werking ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dit mogelijk een bewijs van het feit dat de moderatie de anti-discriminatie/racismewetgeving te strikt interpreteert en dus te weinig toelaat ? opletten toch met 'vrijheids'beperkingen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() de staking is opgeheven.
tis weer 'werkendag' precies. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het sub-forum immigratie en integratie lijkt soms wel recht uit de Duitse jaren '30 te komen ... Nog chance dat er soms toch nog een beetje gekuist wordt of het zou helemaal om misselijk van te worden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Welcome back Anna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() en dan nu....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Binnen een half uurke zal Adolf ook wel geland zijn neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar het lijkt me tamelijk basisch logica : als he CGKR slechts 1 keer op 45.000 een overtreding kan vaststellen : - dan zijn er ofwel bijna geen overtredingen/overtreders (maar uit uw post leid ik af dat dat weinig waarschijnlijk is) - of er wordt teveel weggeknipt door de moderatie ... (als de moderatie werkelijk tot op de wettelijke limiet toeliet, zouden er meer twijfelgevallen en dus oon overtredingen kunnen vastgesteld worden) logisch, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |