![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Humphries zal het waarschijnlijk niet zo heel erg vinden, maar ik persoonlijk wel. Als je een lijstje copieert is het best om ook de bron aan te geven. Kwestie van andere mensen die bron met eigen ogen te laten lezen, zodat ze zelf een interpretatie kunnen doen. Ik ben dan ook zo vrij geweest deze in een vorige post te linken. Nu, ik treed medeforummers bij dat sommige delen van deze lijst al bekritiseerd zijn. Jammer voor de wetenschappelijke discussie die ik beoogde, maar die kritiek wordt gewoon genegeerd en het lijstje wordt opnieuw gepost. In een wetenschappelijke discussie is dat niet zo netjes. Indien de opmerkingen van de tegenpartij op je eerste artikel in jouw ogen niet juist zijn volstaat het om andere bronnen aan te brengen die de visie van jouw eerste artikel bevestigen, of die de tegenkantingen van de tegenpartij weerleggen. Opnieuw afkomen met dezelfde lijst (en nog steeds zonder bron) is jammer genoeg onvoldoende.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() Nope. Helemaal niet ontkracht. Hier en daar op de man gespeld maar de argumenten (maar liefst DERTIEN) staan nog altijd overeind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk! Jou definitie van een wetenschapper is geen leider of pionier maar een slappe "geek" die alleen maar ja knikt en bevelen uitvoert.
Laatst gewijzigd door Bertie : 1 oktober 2008 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=82 als je het spel intellectueel eerlijk wil spelen, doe je er best aan niet moedwillig dat antwoord te negeren. God houdt niet van mensen die intellectueel oneerlijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Geef mij de link waar mijn dertien punten werden besproken (laat staan weerlegd).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik wacht nog altijd op uw tegenantwoord over waarom we galaxies kunnen zien die miljoenen tot miljarden lichtjaren van ons zijn verwijderd
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() Bertie.
Jij stelt 'de dateringstechnieken in vraag". Maak je niet ongerust. Die zullen nog verfijnen. Maar je moet wel eerlijk blijven. Als je deze technieken in vraag stelt. Dan is er ook geen grond om een conclusies te trekken rond "een jonge aarde". En dan nog kan mij de ouderdom van de aarde niet veel schelen. En dan nog zal de aarde wel hopeloos veel ouder zijn dan 'het leven'. Een jonge aarde brengt totaal niks bij aan het acceptabel maken van het bijbelse scheppingsverhaal. Want er zijn nog twee meer directere vragen. Geef mij eens een voldoende gefundeerd argument waar ik uit kan afleiden dat 'het leven' slechts een paar dagen later is ontstaan dan de planeet aarde. Geef mij eens een voldoende gefundeerd argument waar ik kan uit afleiden dat 'de zelfbewuste mens' reeds een dag na het ontstaan van 'het leven' effectief bestond. groetjes.
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
waarvan er al 5 weerlegd zijn door Andromeda's bron
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is er? het werd je zwart voor de ogen? (Wat staat er in de eerste regel van de quote)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
ik prefereer het artikel van humphries zelf, niet de c/p op een forum, maar dat zijn inderdaad persoonlijke voorkeuren Maar goed, back on topic, ga je de tegenargumenten van Andromeda counteren met additionele bewijzen?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 1 oktober 2008 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Wel... In den beginne was er BHV...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zij had het alleen maar over "Humphreys zus" en "Humphreys zo" (Argumentum ad hominem). Ging nauwelijks in op de argumenten zelf. Hier is een voorbeeld: Citaat:
Humphreys spreekt voor zichzelf. Ik ben uitsluitend geintereseerd in argumenten tegen de onderwerpen die hij op tafel legt. Geen interpretaties - niet woorden in de mond leggen, geen gedraai - just the facts. Laatst gewijzigd door Bertie : 1 oktober 2008 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() jij hebt geen flauw idee wat "ad hominem" betekent hé ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andromeda1968 is overigens een hij.