![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jurgen Verstrepen, ex-presentator van "Zwart of Wit" op Liberty-TV, wordt eerste opvolger op de Antwerpse Vlaams Blok-lijst voor de Vlaamse verkiezingen.
Verstrepen is zo goed als zeker van een zitje in het Vlaams Parlement, aangezien kamerfractieleider Gerolf Annemans en senator Anke Van dermeersch wellicht rechtstreeks verkozen zullen zijn. Waarom Verstrepen voor het Vlaams Blok kiest ? 1. Ik was nog niet fin de carrière... 2. Ik wil nog altijd mijn nek uitsteken... 3. Ik vond enkel het vertrouwen bij het Vlaams Blok, niet bij de VLD. Volgens mij ook een paar "heren" van hetzelfde stofke een maatpakje maken ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() ah , de link werkt nu
Jullie kunnen wel veel ruzie maken, hoor
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Den Broeder begon te klagen. Vandaar dat ik in deze topic al mijn antwoorden heb vervangen, door een fotootje van mijzelf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() aha , u heeft hulp bij het maken van uw webstek , ik dacht al :dit kan onmogelijk het werk van één persoon zijn.