![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Starfire : 9 november 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eentje dat niet eens kan gecontroleerd worden? Als er zoveel bronnen zijn, geef er gerust één die wel te controleren is. De feitelijke discussie is Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Starfire : 9 november 2008 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom eens uit die luie stoel achter uw computer vandaan en ga naar de plaatselijke bibliotheek en leen het boek daar. U zou ook eens even google (of een ander zoekprogramma) kunnen gebruiken en daar dan de zoekopdracht Eurabia kunnen intikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb met "Eurabia" al gezocht maar vond nog geen verwijzing naar "de afspraken die rond 1973/74, ten tijde van de Oliecrisis, gemaakt zijn tussen de toenmalige Europese Gemeenschap en vertegenwoordigers van de Arabische Liga, waarin werd afgesproken dat in ruil voor een gegarandeerde aanvoer van Arabische olie naar de lidstaten van de Europese Gemeenschap, immigranten uit de Arabische wereld zouden worden gestimuleerd naar Europa te komen met behoud van eigen cultuur en religie." Ik vond ook geen aanwijzingen dat na 1973/74 immigranten uit de Arabische wereld zouden gestimuleerd zijn naar Europa te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Het feit dat er in de jaren na de Olicrisis in vrijwel alle toenmalige lidstaten van de Europese Gemeenschap door vrijwel alle toenmalige, voornamelijk linkse en centrum-linkse regeringen, wetten aangenomen werden, die het de toenmalige gastarbeiders, die veelal op contractbasis werkten, en die na afloop van hun arbeidscontract geacht werden terug te keren naar hun landen van herkomst, een heel stuk makkelijker maakten zich blijvend in Europa te vestigen alsmede hun familie te laten overkomen in het kader van de gezinshereniging, zal u ongetwijfeld ook wel niet bekend zijn. Echter, het is daarom niet minder waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan een link geven naar die wetten. (naar de Belgische wetten is ruim voldoende) De wetten over gezinshereniging en de bilaterale akkoorden dateren van voor 1973/74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders blijf je toch dweilen met de kraan open? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan niet spreken voor een ander, maar volgens mij bedoelt men 'mensen die in een Katholieke kerk kruipen om vandaar uit actie te voeren, terwijl ze eigenlijk merendeels islamitisch zijn. In feite -voor zover ik de noord-afrikaanse sentimenten wat ken- is elke kerkbezetting -in de onderbuik- tevens een overwinning in/op het katholieke westen. Maar dat wist je al.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 12 november 2008 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je vertellen welke voorwaarden strenger moeten worden en/of welke statuten geschrapt moeten worden? http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/wegwijs.aspx?id=55 Mag ik er je op wijzen dat "importeren" een woord is dat gebruikt wordt voor goederen, niet voor mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb hier zo'n imanneke die altijd 'savonds komt, en hij brengt dan altijd een van zijn allochtone vriendjes mee, die hij zogezegd helpt. Hij moet zogezegd niet betaald worden, maar hij laat zich wel indirect betalen, doordat die mensen dan voor hem dingen kopen.
En hij weet dan altijd uit te leggen , via hun netwerk van informante, dat de een of de ander tegen hen is. Feitelijk zit het racisme wel een beetje toch in hun hoofd gebakken.. Ze voelen zich de vreemdeling in de maatschappij. Het is toch een kwestie van 'opvoeden van allochtonen' en 'informeren' van allochtonen. En volgens mij is de taalbarriere de eerste |
![]() |
![]() |