Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2008, 18:41   #121
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Zoals Circe reeds aangetoond heeft, zijn er genoeg bronnen te vinden die mijn bewering staven.

Uw poging om iemands woorden in discrediet te brengen en de aandacht van de feitelijke discussie af te leiden, is dan ook volkomen mislukt. Waarom probeert u dat telkens weer te doen, als bepaalde zaken die niet met uw mening of opvatting van de werkelijkheid schijnen te stroken, te berde gebracht worden?

Wel grappig is overigens dat u, in uw poging mijn uitspraken verdacht te maken, zich van dezelfde "weazel word"-tactiek bedient - hetgeen waarvan u mij trachtte te betichten dus.
Dat is niet alleen niet netjes gedaan van u, maar bovenal oliedom. Hoe ging dat spreekwoord over die potten en ketels ook alweer? En wie is hier de wezel?
*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Starfire : 9 november 2008 om 21:42.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 19:08   #122
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals Circe reeds aangetoond heeft, zijn er genoeg bronnen te vinden die mijn bewering staven.

Uw poging om iemands woorden in discrediet te brengen en de aandacht van de feitelijke discussie af te leiden, is dan ook volkomen mislukt. Waarom probeert u dat telkens weer te doen, als bepaalde zaken die niet met uw mening of opvatting van de werkelijkheid schijnen te stroken, te berde gebracht worden?
Genoeg bronnen?
Eentje dat niet eens kan gecontroleerd worden?
Als er zoveel bronnen zijn, geef er gerust één die wel te controleren is.

De feitelijke discussie is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Nochtans zijn het de sossen en groensels die bij voorkeur "sukkelaars" willen importeren.

Zouden de stellingen die jij onderschrijft dat dan niet een reden zijn om te stoppen met het importeren van mensen die veel gewelddadiger en misdadiger zijn dan de autochtone bevolking?
Kan je ook vertellen waarop je je baseert om te stellen dat bepaalde partijen bij voorkeur "sukkelaars" willen importeren?

De stellingen die ik onderschrijf zouden een reden moeten zijn om de sociale achterstand (ongeacht de afkomst) weg te werken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 19:12   #123
Eichmann
Banneling

Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door Starfire : 9 november 2008 om 21:43.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 19:22   #124
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Genoeg bronnen?
Eentje dat niet eens kan gecontroleerd worden?
Als er zoveel bronnen zijn, geef er gerust één die wel te controleren is.
Bent u blind of wilt u gewoon niet lezen wat er al gezegd is?

Kom eens uit die luie stoel achter uw computer vandaan en ga naar de plaatselijke bibliotheek en leen het boek daar.

U zou ook eens even google (of een ander zoekprogramma) kunnen gebruiken en daar dan de zoekopdracht Eurabia kunnen intikken.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 19:58   #125
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bent u blind of wilt u gewoon niet lezen wat er al gezegd is?

Kom eens uit die luie stoel achter uw computer vandaan en ga naar de plaatselijke bibliotheek en leen het boek daar.

U zou ook eens even google (of een ander zoekprogramma) kunnen gebruiken en daar dan de zoekopdracht Eurabia kunnen intikken.
Werd er al meer dan één bron aangehaald? Dat heb ik niet gelezen. Kan je zeggen in welk bericht?

Ik heb met "Eurabia" al gezocht maar vond nog geen verwijzing naar "de afspraken die rond 1973/74, ten tijde van de Oliecrisis, gemaakt zijn tussen de toenmalige Europese Gemeenschap en vertegenwoordigers van de Arabische Liga, waarin werd afgesproken dat in ruil voor een gegarandeerde aanvoer van Arabische olie naar de lidstaten van de Europese Gemeenschap, immigranten uit de Arabische wereld zouden worden gestimuleerd naar Europa te komen met behoud van eigen cultuur en religie."
Ik vond ook geen aanwijzingen dat na 1973/74 immigranten uit de Arabische wereld zouden gestimuleerd zijn naar Europa te komen.
Oud 9 november 2008, 20:27   #126
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vond ook geen aanwijzingen dat na 1973/74 immigranten uit de Arabische wereld zouden gestimuleerd zijn naar Europa te komen.
Het feit dat er in de jaren na de Olicrisis in vrijwel alle toenmalige lidstaten van de Europese Gemeenschap door vrijwel alle toenmalige, voornamelijk linkse en centrum-linkse regeringen, wetten aangenomen werden, die het de toenmalige gastarbeiders, die veelal op contractbasis werkten, en die na afloop van hun arbeidscontract geacht werden terug te keren naar hun landen van herkomst, een heel stuk makkelijker maakten zich blijvend in Europa te vestigen alsmede hun familie te laten overkomen in het kader van de gezinshereniging, zal u ongetwijfeld ook wel niet bekend zijn. Echter, het is daarom niet minder waar.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 21:01   #127
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat er in de jaren na de Olicrisis in vrijwel alle toenmalige lidstaten van de Europese Gemeenschap door vrijwel alle toenmalige, voornamelijk linkse en centrum-linkse regeringen, wetten aangenomen werden, die het de toenmalige gastarbeiders, die veelal op contractbasis werkten, en die na afloop van hun arbeidscontract geacht werden terug te keren naar hun landen van herkomst, een heel stuk makkelijker maakten zich blijvend in Europa te vestigen alsmede hun familie te laten overkomen in het kader van de gezinshereniging, zal u ongetwijfeld ook wel niet bekend zijn. Echter, het is daarom niet minder waar.
Nee dit is me niet bekend.
Je kan een link geven naar die wetten. (naar de Belgische wetten is ruim voldoende)
De wetten over gezinshereniging en de bilaterale akkoorden dateren van voor 1973/74
Oud 10 november 2008, 19:26   #128
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
De stellingen die ik onderschrijf zouden een reden moeten zijn om de sociale achterstand (ongeacht de afkomst) weg te werken.
En zou een van de nodige voorwaarden daar niet voor zijn om te stoppen met achtergestelden te importeren?

Anders blijf je toch dweilen met de kraan open?
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 06:50   #129
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Wat bedoel je met "Kerkbevuilers"?

Ik kan niet spreken voor een ander, maar volgens mij bedoelt men 'mensen die in een Katholieke kerk kruipen om vandaar uit actie te voeren, terwijl ze eigenlijk merendeels islamitisch zijn.
In feite -voor zover ik de noord-afrikaanse sentimenten wat ken-
is elke kerkbezetting -in de onderbuik- tevens een overwinning in/op het katholieke westen.

Maar dat wist je al.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 12 november 2008 om 06:51.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 08:45   #130
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
En zou een van de nodige voorwaarden daar niet voor zijn om te stoppen met achtergestelden te importeren?

Anders blijf je toch dweilen met de kraan open?
Op deze link vind je een overzicht van alle (tijdelijk en permanente) verblijfsstatuten en de voorwaarden.
Kan je vertellen welke voorwaarden strenger moeten worden en/of welke statuten geschrapt moeten worden?
http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/wegwijs.aspx?id=55

Mag ik er je op wijzen dat "importeren" een woord is dat gebruikt wordt voor goederen, niet voor mensen.
Oud 15 november 2008, 09:38   #131
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

ik heb hier zo'n imanneke die altijd 'savonds komt, en hij brengt dan altijd een van zijn allochtone vriendjes mee, die hij zogezegd helpt. Hij moet zogezegd niet betaald worden, maar hij laat zich wel indirect betalen, doordat die mensen dan voor hem dingen kopen.

En hij weet dan altijd uit te leggen , via hun netwerk van informante, dat de een of de ander tegen hen is. Feitelijk zit het racisme wel een beetje toch in hun hoofd gebakken.. Ze voelen zich de vreemdeling in de maatschappij.

Het is toch een kwestie van 'opvoeden van allochtonen' en 'informeren' van allochtonen.
En volgens mij is de taalbarriere de eerste
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be