![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie zou jouw stem krijgen? | |||
Obama |
![]() ![]() ![]() |
68 | 69,39% |
McCain |
![]() ![]() ![]() |
30 | 30,61% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe zou jij iemand beschrijven die exorcisme en creationisme (bijna) als norm beschouwt ???
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik baseer mij op wetenschap, niet op fabeltjes.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of juist wel. Verbitterdheid is een slechte raadgever.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die Obama heeft nihil aan ervaring ivg met McCain en Palin. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Quote ex Savatage:
Die Obama heeft nihil aan ervaring ivg met McCain en Palin.[/quote] Moet ik nu gaan lachen of huilen?
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Zonder Palin zou ik voor McCain stemmen.
Maar aangezien het Duo Obama-Biden sterker is dan McCain-Palin zou ik toch eerder Obama verkiezen. Nu het voordeel aan Amerika is wel dat Sossen(Brian Moore), Groenen(Cynthia McKinney) en andere extreem-linksen daar sowieso kansloos zijn.
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 26 oktober 2008 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op diezelfde wijze als iemand die het evolutionisme aanhangt. Beide zijn theorieën en hypotheses over de oorsprong van heelal, mens, dier en plant. Als gelovige ga ik ook uit van een scheppende God, wat een ongelovige ongetwijfeld ook als "dom, onverantwoord en gek" ziet. Alleen is dat slechts een mening. Geen feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ontwaar daar hoegenaamd niets "zots" aan. Dat lijken me heel acceptabele standpunten, zelfs al deelt u ze niet en verwerpt u die.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft dat er en andere poltiek MOET komen in Amerika,anders gaan we nog wat zien op deze aarden
De politiek van Bush en de McCains werkt niet meer in deze tijd,mensen zijn daar te slim voor geworden
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou er een "andere politiek" (net alsof een volgende republikeinse president slechts een kopie zou zijn van Bush...) "moeten" en het alleenrecht vormen van de democraten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De arme Amerikaan wordt ook wijzer hoor!!! Nu ja die slechte hypotheken komen er niet vanzelve hoor,als je begrijpt wat ik bedoel tenminste
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Met verwijzing naar Mitgard post 109, vréé serieus wat hij heeft meegemaakt. Ochgottekes toch, de sukkelaar heeft nogal afgezien zunne, krijg echt compassie.. ![]() ![]() Geregistreerd: 16 februari 2004 Locatie: Gallia Belgica Berichten: 16.216 'McCain werd nooit gefolterd in Vietnam' Vietnamese ex-gevangenisdirecteurs ontkennen heldenverhaal presidentskandidaat http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G2U227I76 Tja en zo een leugenaar moet een land gaan besturen? Weer allemaal dezelfste zakkevullers en stemmentrekkers... ![]() ![]() Sommige Yankees komen nooit los van hun cowboy mentaliteit.
![]() |