Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2004, 23:12   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Zou het er soms aan liggen dat de politie de mensen systematisch afraadt , klacht in te dienen, kwestie van rustiger hun krant te kunnen lezen? Is het d�*t, dat je insinueert
Ik denk dat jij toch dringend eens een bezoekje moet brengen aan één of andere zielenknijper, dit is niet meer normaal te noemen.
wat "jij normaal" vindt.....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 23:38   #122
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poppie
"...D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis..."

Dat is nu zo typisch iets mannelijks he!!! Wij vrouwtjes hoeven niet geimponeerd te worden door n bende hete bokken. En als mijn vriend op die onnozele praat zou reageren, dan zou k mijn vriend n lap om zijn oren geven! Want daar draait het altijd om bij mannen: imponeren! Daaruit is ook het rascisme ontstaan mijn gedacht. Hadden jullie mannen wat meer op jullie tong gebeten en jullie vuisten wat meer in jullie broekzakken gehouden, dan zou er veels minder geweld geweest zijn in de wereld!

Gastjes die in Beemers rondsjeezen en die naar vrouwen roepen zijn even zielig dan vriendekes die hun vrouw trachten te beschermen met hun vuisten.
De mannenwereld is zielig!!! En hoe ze denken is nog zieliger!!!
Vurige aanbidster van Mieke Vogels zeker? Heeft u nog van dat veralgemenende uitspraken in de koelkast staan. Lesbienne zeker. U hoeft niet te antwoorden. Ik weet het al.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 23:51   #123
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Citaat:
"...D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis..."

Dat is nu zo typisch iets mannelijks he!!! Wij vrouwtjes hoeven niet geimponeerd te worden door n bende hete bokken. En als mijn vriend op die onnozele praat zou reageren, dan zou k mijn vriend n lap om zijn oren geven! Want daar draait het altijd om bij mannen: imponeren! Daaruit is ook het rascisme ontstaan mijn gedacht. Hadden jullie mannen wat meer op jullie tong gebeten en jullie vuisten wat meer in jullie broekzakken gehouden, dan zou er veels minder geweld geweest zijn in de wereld!

Gastjes die in Beemers rondsjeezen en die naar vrouwen roepen zijn even zielig dan vriendekes die hun vrouw trachten te beschermen met hun vuisten.
Vurige aanbidster van Mieke Vogels zeker? Heeft u nog van dat veralgemenende uitspraken in de koelkast staan. Lesbienne zeker. U hoeft niet te antwoorden. Ik weet het al.
Kristof Miele,
Je zielig antwoord hier zegt méér over jou dan je nog maar vermoedt (en 't is niet veel goeds
Oud 5 april 2004, 00:01   #124
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kristof Miele,
Je zielig antwoord hier zegt méér over jou dan je nog maar vermoedt (en 't is niet veel goeds
Het feit dat u iedereen overal gaat terechtwijzen en met uw altijd even betweterige en gespeeld intellectuele kritieken aanvalt, zegt ook genoeg over u (en dat is ook niet veel goeds).
Oud 5 april 2004, 00:40   #125
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!

Is het niet om te huilen dat ik, in de hoofdstad van het land waar ik ben opgegroeid, waar mijn ouders en grootouders gewerkt en belastingen betaald hebben, door inwijkelingen scheef bekeken wordt -omdat ik mij in hun stadsdeel durf te begeven-? En dat ik best niet teveel scheef terugkijk of ik heb direkt goed wat ambras en wat lappen tegen mijne smoel? Dat ik op zo'n moment mag zijn wie of wat ik wil en dat ik dan door de macht van het getal nooit mijn gelijk zou halen?

Is het normaal dat ik met mijn -ongesluierd- vrouwke over 't straat loop en dat ze, in mijn bijzijn (seffes hier meer over) door drie Marokkanen in een BMW wordt uitgenodigd voor een partouze?
En het feit dat ze dat in mijn bijzijn doen, bewijst eens te meer waarom het écht gaat... In een oorlog worden verkrachtingen als oorlogswapen gebruikt, niet voor de sex of de kick, maar enkel om aan de vijand te laten zien dat de bezetter kan doen wat 'hij' wil, hij neukt zelfs de vrouwen van de overwonnene... Wat zijn superieure positie toont. De plaatselijke mannen zijn niet meer in staat om hun vrouwen te beschermen.
D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis.
(Iedereen die al eens in een echt gevecht verwikkeld was weet dat één tegen één al niet simpel is, als beide kloten aan het lijf hebben en zich niet laten doen. Maar om tegen drie kereltjes met wat lef ongeschonden uit de strijd te komen moet je toch van goede komaf zijn. En 'drie' is een zeer plausibel getal zenne, meestal heb je met meer af te rekenen)

Ik ben blij dat er af en toe nog flikken zijn, gasten die ondanks dat ze meer en meer door de wet aan handen en voeten gebonden worden, die dat Schorremorie het leven 's zuur maakt.
Want wat jij en het AEL daar op de Meir aan het doen waren, is enkel er toe werken dat het soort mensen waar ik het hierboven over had, zich nog sterker gaan voelen.

U gelooft waarschijnlijk nog in gelijkheid van ras, godsdienst, man en vrouw?
Wel, de vijand niet. Sommige mensen hebben heel andere plannen en vechten met wapens waar wij niet eens meer aan durven denken.
Open Uw ogen toch eens. Aub. Want het is nodig.
Kijk eens in de schooltjes. Onze kinderen vergaat het niet anders dan U en mij zenne. Als mijn zoontje op school een ruzietje heeft met een Marokkaantje, dan heeft hij ruzie met -bijna- heel de klas he!? En dan moet hij inbinden. Punt. Zo basic is het aan het worden zenne. En dat zijn niet enkel mijn kinderen he, ook die van collegae.
Op de scholen leren ze aan onze kinderen dat 'de inwijkelingen stelen, liegen en geweld gebruiken omdat Wij ze slecht hebben opgevangen...etc. Hun kinderen wordt geleerd dat ze beter, sterken en meer waard zijn dan wij, want wij zijn ongelovigen, les petits Belges, losbandig.
Nét daardoor komt het dat een kennis van mij, die leiding geeft op een speelplein, van Marokkaanse jongetjes van 5jaar moet aanhoren 'dat ze niet naar een vrouw luisteren'. En dat is geen éénmalig feit he, die neem ik niet eens op in de statistiek...

Europe what have they got to do to make you come alive?
What has happened to the heritage that once was yours and mine?
A capitalistic economy, the communists roam the streets.
Old people aren't safe outside, what solution do we seek?

Europe awake

We've got to wake up pretty soon, and take our nations back.
The race board, and the traitorous politicians should be sacked.
You can't turn on the TV because you know what you're gonna see,
either moaning immigrants, or the lying Cd&V.
Wel als ik word belagerd door een groep jongeren in een BMW dan neem ik gewoonweg hun nummerplaat mee naar de politie voor een klacht.

Ik geloof dat klacht neerleggen bij de politiediensten wel een eervol gedrag mag betekenen voor uw vrouw.

Als je denkt dat elke BMW rijdende Marokkaan zo iets zou doen wel ik ken er tientallen die het in elk geval een eerloos gedrag zouden noemen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 01:05   #126
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Kristof Miele,
Het feit dat u iedereen overal gaat terechtwijzen en met uw altijd even betweterige en gespeeld intellectuele kritieken aanvalt, zegt ook genoeg over u (en dat is ook niet veel goeds).
:o
Oud 5 april 2004, 02:20   #127
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Kristof Miele,
Beeld U 1000 x filosoof in.
Dan weet je hoe onze staat werkt en waarom de belastingen zo hoog zijn.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:13   #128
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:

Ik beeld me liever geen 1000 x "Erw" en Kristof Miele in dat is een monstercongres vh ZB

Oud 5 april 2004, 11:41   #129
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

[size=6]Open je ogen voor filosoof ze sluit![/size]
Oud 5 april 2004, 13:18   #130
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Oud 5 april 2004, 16:25   #131
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ok Poppie, maar je begrijpt toch dat leuk iets anders is en dat je dat na een tiental keren beu begint te worden. Het feit op zich is niet zo'n ramp, maar het toont wel aan hoe bepaalde mensen over ons denken en hoe ze denken ons mogen behandelen.

In elk geval het is steeds hetzelfde; als ik haantjesgedrag vertoon is dat schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz. Maar het haantjes gedrag van onze Marokkaanse medebroeders wordt al jaar en dag goedgepraat en met de mantel der liefde bedekt, maar geen kat die er maar aan denkt hen met 'schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz' aan te spreken, want d�*n ben je 'n rascist, en dat is net wat ten �*llen tijde vermeden moet worden, dunkt me.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 16:30   #132
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:

Ge hebt het precies nog graag ook da partouzeke ... al eens gedacht hoe uw vriend zich moet voelen als zijn vriendin respectloos behandeld wordt?
Gaat ge uzelf beschermen tegen een groepke van 3 a 5 mannen? Indien je daartoe in staat zou zijn denk ik niet dat je over het juiste lijf beschikt om nageroepen te worden 8)
Thanks Xnorf. Ben blij om te zien dat sommige mensen niet blind zijn voor wat er gaande is.
Ken dat soort vrouwen wel zenne, van jij moet me niet beschermen... Ach wat, wordt er zo moe van om de evidentie zelf steeds te moeten uitleggen. Ik weet echter één ding zeker en dat is, als het voortgaat zoals 't gaat, zal iedereen wel 'n veeg uit de pan krijgen. Maar dan is 't probleem al veel minder controleerbaar geworden en zal 't hard moeten gaan...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 5 april 2004, 16:37   #133
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ok Poppie, maar je begrijpt toch dat leuk iets anders is en dat je dat na een tiental keren beu begint te worden. Het feit op zich is niet zo'n ramp, maar het toont wel aan hoe bepaalde mensen over ons denken en hoe ze denken ons mogen behandelen.

In elk geval het is steeds hetzelfde; als ik haantjesgedrag vertoon is dat schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz. Maar het haantjes gedrag van onze Marokkaanse medebroeders wordt al jaar en dag goedgepraat en met de mantel der liefde bedekt, maar geen kat die er maar aan denkt hen met 'schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz' aan te spreken, want d�*n ben je 'n rascist, en dat is net wat ten �*llen tijde vermeden moet worden, dunkt me.
Oud 5 april 2004, 16:45   #134
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

Bewijs eens dat de criminaliteit gedaald is. Je zit weer te goochelen met nepcijfers van een sjoemelende overheid die verkiezingskoorts heeft!
Attilla, welk was je pseudo nu ook weer voor je geband werd hier?
Gaat jou geen ene reet aan, en heeft bovendien niets met deze topic te maken.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 16:53   #135
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:
Darwin,
Ik leefde daar ook, toen, dan ben ik voor 30 jaar in een antwerpse migrantenbuurt gaan wonen, en nu woon ik er terug...
Als je boel zoekt krijg je boel, behalve midden in de sahara of zo
Ik zoek geen boel, ik krijg geen boel, zo simpel is 't...
Als een snotaap 't uithangt, dan behandel ik hem als een [size=4]snotaap[/size], niet als een volwassen soldaat van een bezettingsleger, zoals jij dat schijnt te zien in je bijna paranoïadroompjes...
Bij mij of mijn vrouw werkt dat altijd. Mijn zoon is vanaf de kleutertuin naar een eerst half, later volledig gekleurde school geweest. Ja, Hij heeft er ook wat Turks en Arabisch(Berbers) bijgeleerd. Mijn vrouw heeft jaren in een (andere) concentratieschool gestaan.maar niemand van ons heeft er ooit problemen gehad. Gewoon een kwestie hoe je ze aanpakt...
Als je natuurlijk hetzelfde haantjesgedrag als sommigen adopteert kan je in conflict geraken. Pak de zaken ofwel met humor ofwel van bovenaf aan en je hebt géén problemen.
Ik pik dit uit de tekst van Tom:

D�*t is de intelligente aanpak...
Verder heb ik hier al véél van TomB gelezen en hij is duidelijk redelijker en intelligenter dan jij hem voorstelt!
Hier lees ik weer de nodige shit! Onwaarschijnlijk, mannen...
En wat doe je met humor en 'van bovenaf kijken' als er een vijftal Marokki's met messen rond je gaan staan.
Of als meisje of vrouw wanneer je wordt aangerand of bepoteld door die vetzakken? Ook een grapje maken? Erop neerzien?
Jullie houding is walgingwekkend en bewijst dat jullie fascistoïde gasten zijn die slachtoffers minachten; zelfs als jullie al het geluk hebben gehad nog nooit iets meegemaakt te hebben, waar halen jullie dan verdomme het recht vandaan om mensen die wel al problemen hebben gehad zo te kleineren en verachten? Ziekelijk gewoon!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 17:21   #136
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja, leden van de Nationale vrouwenrugbyploeg hebben geen mannelijke bescherming nodig natuurlijk. 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be