![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zielig antwoord hier zegt méér over jou dan je nog maar vermoedt (en 't is niet veel goeds ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat klacht neerleggen bij de politiediensten wel een eervol gedrag mag betekenen voor uw vrouw. Als je denkt dat elke BMW rijdende Marokkaan zo iets zou doen wel ik ken er tientallen die het in elk geval een eerloos gedrag zouden noemen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weet je hoe onze staat werkt en waarom de belastingen zo hoog zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ok Poppie, maar je begrijpt toch dat leuk iets anders is en dat je dat na een tiental keren beu begint te worden. Het feit op zich is niet zo'n ramp, maar het toont wel aan hoe bepaalde mensen over ons denken en hoe ze denken ons mogen behandelen. In elk geval het is steeds hetzelfde; als ik haantjesgedrag vertoon is dat schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz. Maar het haantjes gedrag van onze Marokkaanse medebroeders wordt al jaar en dag goedgepraat en met de mantel der liefde bedekt, maar geen kat die er maar aan denkt hen met 'schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz' aan te spreken, want d�*n ben je 'n rascist, en dat is net wat ten �*llen tijde vermeden moet worden, dunkt me.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ken dat soort vrouwen wel zenne, van jij moet me niet beschermen... Ach wat, wordt er zo moe van om de evidentie zelf steeds te moeten uitleggen. Ik weet echter één ding zeker en dat is, als het voortgaat zoals 't gaat, zal iedereen wel 'n veeg uit de pan krijgen. Maar dan is 't probleem al veel minder controleerbaar geworden en zal 't hard moeten gaan...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ok Poppie, maar je begrijpt toch dat leuk iets anders is en dat je dat na een tiental keren beu begint te worden. Het feit op zich is niet zo'n ramp, maar het toont wel aan hoe bepaalde mensen over ons denken en hoe ze denken ons mogen behandelen. In elk geval het is steeds hetzelfde; als ik haantjesgedrag vertoon is dat schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz. Maar het haantjes gedrag van onze Marokkaanse medebroeders wordt al jaar en dag goedgepraat en met de mantel der liefde bedekt, maar geen kat die er maar aan denkt hen met 'schandalig, niet van deze tijd, macho, klein kindertoestanden enz' aan te spreken, want d�*n ben je 'n rascist, en dat is net wat ten �*llen tijde vermeden moet worden, dunkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |