![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En die filmpjes op't net zetten, kleine inbreuk tegen de privacy maar zo ziet België wel wat voor mensen hier rondlopen.
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Hoe zou het komen? Ik ga nu eens heel duidelijk zijn. Als je dag en nacht last hebt van dat Marokkaans gespuis, he, dan doet dat er niet toe hoe ze gedeporteerd worden. Het enige wat je dan wilt is dat ze hier verdwijnen en zo snel mogelijk. Voor mij mag dat op een bikkelharde manier gebeuren. Dat marokkaans gespuis maakt het uw leven ondragelijk. En dan zeg ik: DEPORTEREN, DIE ROTZOOI!
Laatst gewijzigd door Plantival : 3 december 2008 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler was een gek. Van Joden heb ik in heel mijn leven nog nooit last gehad, wel van Marokkanen; dagelijks zelfs. Uzelf moet waarschijnlijk niet alle dagen samen leven mat dat Marokkaans gespuis. Gek wordt je ervan. Moordlustig zelfs! Ze maken je leven hier kapot. Oprotten moeten ze! Ik vraag me af waarom God zoiets geschapen heeft. Laatst gewijzigd door Plantival : 3 december 2008 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maarja als u al last hebt van de aanblik van een getaande huid. ![]() Heb trouwens ook zo'n grootmoeder gehad die in Borgerhout woonde. En als k vroeg van of ze ooit lastiggevallen of overvallen was bleef ze het antwoord schuldig. Dan ging het plots over 'blikken' en 'houdingen'
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, 1° ben je zéker dat 't door "die anderen" komt?? ![]() ![]() 2° Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb eieren voor mijn geld gekozen en ben elders gaan wonen, vér van Antwerpen en omgeving. Laf, dat geef ik toe. Maar ik was het beu te zien dat er niets wordt ondernomen tegen deze plaag. Er is een zeer duidelijk - en bij de overheid gekend -probleem in onze grote steden met Marokkaanse jongeren. Het is de houding van mensen als u die de toestand heeft doen verrotten. Dat is een loodzware verantwoordelijkheid. Al was het maar omdat u daarmee een gedroomde propagandist voor het Vlaams Belang bent geweest. En nog altijd bent.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 3 december 2008 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij toch af of niet naïef was en is om te denken dat het zonder problemen kan. Als ik zie dat in Ierland twee vrijwel gelijke religies niet eens vreedzaam samen kunnen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() Het zou natuurlijk wel eens kunnen dat de criminele feiten die Marokkaanse jongeren plegen, eerder wat verder af van hun biotoop plaats vinden. Zie mijn voorbeelden over het Rivierenhof, Boelaerpark, Berchem Station, Edegem,... Minder pakkans, minder kans dat hun familie het opmerkt, enz...
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het onzin om te zeggen dat je mensen, jongeren maar moet deporteren.
Natuurlijk is dit geen realistische oplossing. Wel politie die door iedereen gerespecteerd wordt, goed werkend gerecht en maatregels tegen draaideurcriminelen en jongeren. Maar voral een duidelijk beleid,op ieder vlak, overlasttaks voor hangjongeren waar problemen mee zijn, verplichte opvoedingscursus voor falende ouders en internaten als niets helpt. Kan eens opgehouden worden met Joden aan te voeren als excuus om het probleem met jongeren en criminelen te negeren? Het is beledigend voor forummers en Joodse mensen; uitwijzing vanwege crimineel gedrag is van een totaal andere orde dan deportatie omwille van ras; stop daar eens mee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat hij deed was inderdaad onvergeeflijk. Alle vreemdelingen buiten shotten is geen optie. Zelfs mensonwaardig. Het enige dat de doorsnee Vlaming vraagt, is een eerlijke straf voor ongepast gedrag. Wanneer men dit zou doorvoeren, is al 90 procent van de problemen opgelost. Maar daar wringt het schoentje. Iedereen heeft angst om politiek niet-correct genoemd te worden. Met gevaar voor zijn/haar loopbaan. Dat is intriest. Want op die manier gaat men crimineel gedrag alleen maar aanmoedigen. Dat is meteen ook de frustratie van de doorsnee Vlaming. Deze frustratie uit zich door overdreven racistisch gedrag. Maar ik vertel hier niks nieuws, zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 21:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga trouwens redelijk dikwijls pool spelen aan het astridplein of in de Poolplanet en nog nooit problemen gehad.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raar dat ik die dan nog niet tegen ben gekomen
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ge wilt kunde es mee komen pool spelen.
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |