![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
niet echt. Want die zijn niet zo content dat het IPCC zulke voorzichtige prognoses gebruikt terwijl het einde der tijden er volgens hun echt wel aankomt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
IPCC als belangrijk expert ? En terug keren naar de basis ? Je kan natuurlijk ook gewoon iets doen. http://www.worldcommunitygrid.org/ http://www.worldcommunitygrid.org/pr...iewCep1Main.do
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 17 december 2008 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vertrouwen in de gepubliceerde wetenschap is toch niet bepaald eindeloos hoor.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vervuilt. Zoveel is zeker. Hoe ga je daar mee om? Minder vervuilen? Ik ben er vrij zeker van dat je véééééél minder kan vervuilen dan je nu doet. Waarom doe je dat niet? Waarom zou een ander zich iets aantrekken van je bericht als je er zelf niet consequent in bent? Kijk, ik sta er ook niet om te cheeren dat ik een ander schade berokken door te vervuilen, maar hey, ik wil ook gewoon leven. Als ik een ander geen schade wil berokkenen, dan moet ik dood. Ik kan me niet voorstellen dat je vind dat iedereen beter zelfmoord pleegt. Dus wat stel je dan voor? Vervuil niet meer dan nodig? Blijkbaar niet, want dat doe je zelf niet. Wat dan wel?
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, ik heb toch de indruk dat je er een beetje te hoog mee oploopt.
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ik herhaal : ik vraag erom, omwille van de ruwe filtering. Die volstaat om héél veel quatsch tegen te houden... Dat vind ik dan weer fijn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ruwe filtering zit 'm vaak al voor die peer review eh. Allez, bij 'ons' toch. Het gaat ook over wat er in de kast blijft liggen, en wat meteen verworpen wordt. Ik hou van wetenschap zoals die zou kunnen zijn, maar niet zoals die gevoerd wordt. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het in de klimaatwetenschap zoveel anders is.
![]() |
![]() |
#129 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
de SPM wordt gestemd. Maar daarin kan niks terechtkomen dat in tegenspraak is met de technische rapporten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat neemt ge terug, of ik ram Mie Vogels door je strot. En Magda fuckin' Aelvoet erbovenop ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Op mijn blog staan onder de interessante links ook een aantal dingen die je als vertrekpunt kan gebruiken. ik beschouw het echter niet als mijn taak hier wetenschapsonderwijs te geven. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat staat los van een wetenschappelijk debat, waar gerust onbewezen hypotheses gelanceerd kunnen worden (ook in peer review btw) als gedachtenexperiment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ondernemerschapsgoedgezinde liberalen ? De sossen die schrik kunnen hebben dat ingrijpen arbeiders hun job kan kosten ? De olieproducerende Saudi's ? De boomende Chinezen ? De overheidsminnende libertariërs ? welke politieke families doen nu weer profijt ? Laatst gewijzigd door Jedd : 18 december 2008 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat me niet om wat kan, het gaat om wat er is. Ik vertrouw dat IPCC rapport voor geen meter. Ik kan best wel begrijpen dat het IPCC-rapport betrouwbaarder is dan de analyse van de doorsnee leek, maar dat maakt het daarom nog niet betrouwbaar. Je mag me tot de sceptici rekenen. Daarvoor heb ik overigens niet moeten googelen naar klimatologischen brol.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien die die kicken op "verplichte overheidsinterventies"?
![]() |
![]() |
#134 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zijn er nog anderen die je in die categorie zou zetten?
groet, che20 Laatst gewijzigd door che20 : 18 december 2008 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Minister
|
![]() Naief.
Citaat:
http://www.ipcc.ch/pdf/reports-nonUN...r4-wg1-spm.pdf Lees de scenario's op 't eind in 't blauw er op na. Wel lees 't er alles op na. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.ipcc.ch/pdf/technical-pap...references.pdf Geen enkele referentie naar één van de dezen. Hoe komt dat zo ?
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straffe jongen jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet moeilijk om te snappen ?
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit het hoofd : ik kan in het report van Working Group I minstens 1 quote terugvinden van een artikel van Pielke Sr.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 18 december 2008 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() Zijn er wellicht modellen waarvan de code openbaar is?